Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • December 7, 2020

Van de week mijn abonnement verlengd en weer gecancelled na een foutje van mijzelf. Echter heb ik nu geen Spotify premium meer, ik zou ergens een code moeten invullen maar deze heb ik ook niet nog niet gekregen. Spotify Premium staat aan onder mijn account.

Het gaat om account:***

Alvast bedankt!

• Deelnemer
  • December 7, 2020

Ik krijg de foutmelding:

Dit e-mailadres of mobiel telefoonnummer is niet gevonden.

bij zowel nummer invoeren als e-mail invoeren.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 7, 2020

Hi @sylisha, als ik je abonnement bekijk, zie ik daar géén Spotify meer bij staan, ik gok dan ook dat er iets mis is gegaan toen de verlenging gecanceld is. Je geeft aan dat Spotify wel aan staat onder je account, waar zie je dat precies staan nu? Zou je daar een screenshot van willen plaatsen?

• Deelnemer
  • December 7, 2020

Ik heb spotify 1500mb weer uitgezet omdat het niet werkte, in de hoop dat het opnieuw zou activeren. Echter nu staat spotify 1500mb er niet meer bij en SPOTIFY AAN werkt ook niet.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @sylisha, ik zie spotify bij jou actief staan, ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze moet je binnen 3 uur per mail/sms ontvangen.

• Deelnemer
  • December 7, 2020

Top het is inmiddels. Gelukt, thanks!

• Nieuwkomer
  • December 7, 2020

Mijn forumprofiel is ingevuld..

jan57
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2020

Goedenavond

Ik ben overgegaan naar andere providor. Maar heb mijn mobiele abbonnoment gehouden. Maar ik heb Spotify opnieuw aangevraagd. Op 11 december wordt het 2 keer afgeschreven niks mis mee. Maar wil graag een nieuwe code.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 7, 2020

Mijn forumprofiel is ingevuld..

Prima, @Hoe-dan Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe via de mail! 

Ik heb een alles in 1 pakket van KPN. in dit abonnement is een Spotify  Premium abonnementy inbegrepen. Nu heb ik een sms van KPN ontvangen maar kan met deze code Spotify Premium niet activeren> Wat doe ik fout of waar gaat het mis?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Mister Fast Dat is gek inderdaad. Als je je gegevens in je forumprofiel zet, kijken we graag even voor je na waar dit van komt. Geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Ik heb al enkele jaren bij mijn Telefoon/Internet/TV abonnement Spotify ! Ook gratis Premium, echter het is mij nog steeds niet gelukt om deze te activeren ! Een code heb ik naar mijn weten nooit gehad ! Hoe los ik dit op ?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@HarryFred We helpen je graag op weg met het activeren van Spotify Premium. Vul je je gegevens inje forumprofiel in, en geef je hier een seintje zo gauw ze er staan?

• Deelnemer
  • December 8, 2020

Ik wil mijn Spotify premium overzetten naar Spotify free. Kunt u mij een link sturen waar dit mogelijk is? 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • December 8, 2020

Hallo @vipeter,

Via MijnKPN kun je spotify zelf stopzetten onder Producten → Thuis → Extra opties wijzigen of toevoegen → Internet → Spotify Premium uitvinken en de wijziging doorvoeren. Je wijziging word dan binnen een maand verwerkt en dan zal je gebruik maken van Spotify Free.

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Ik heb een Alles-in-1 abonnement en wil gebruik maken van de gratis Spotify Premium mogelijkheden.

Krijg mij niet aangemeld voor een activeringscode omdat telefoonnummer of e-mail adres niet geaccepteerd worden.

Graag hulp bij het activeren.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 8, 2020

Welkom @JaSm! Je hebt dus Gratis Spotify in je abonnement op dit moment? Dan kan ik een activatiecode je kant opsturen. Kun je je profiel voorzien van je abonnementsgegevens? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. Laat het maar weten als je dit gedaan hebt. 

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Zouden jullie mij de inlognaam/emailadres willen doorgeven waar mijn spotify premium account nu op staat.

Goede middag,

Mijn spotiy premium doet het niet meer maar heb het wel in mijn pakket van kpn. Ik heb net een nieuwe telefoon maar geen Spotify premium. Ondertussen al Spotify verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar blijf telkens na het inloggen free Spotify in mijn beeld. Bij mijn vorige telefoon had ik ook Spotify premium.

Met vriendelijke groet,

Christiaan Bos

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 8, 2020

Jahoor, @rikheijink. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 8, 2020

Hoi @Christiaanbos1985. Welkom hier! Ik heb je bericht even verplaatst naar het centrale topic. Irritant dat de account status Free heeft. Je hebt nu vast last van advertenties of niet? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan sturen wij een activatiecode je kant op:sunglasses:

• Nieuwkomer
  • December 8, 2020

Jahoor, @rikheijink. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

gegevens zijn ingevuld!

@Lisa ik heb mij profiel aangepast.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 8, 2020

@Christiaanbos1985 Done! Je ontvangt binnen 3 uur een sms met de activatiecode. @rikheijink Ik stuur je een privébericht met je gebruikersnaam.

• Nieuwkomer
  • December 9, 2020

Ls,

mijn Spotify Premium is plots overgezet naar free. En dat vind ik heel vervelend. Kunt u kijken waarom dat gebeurt is? En zo snel mogelijk weer omzetten? Ik heb het namelijk dagelijks nodig voor mijn werk.