Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 9, 2020

@ikkebenik02, zou je jouw profiel willen voorzien van jouw gegevens. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijken we mee. 

Ik krijg de activatiecode niet doorgestuurd 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 9, 2020

Hi @Marielleuiteindhoven, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij dit voor je nakijken. 

Beste, hoezo mijn kpn profiel aanvullen?

bediel he hier op het forum of mijn app , daar is alles ingevuld 

Grt marielkeuiteindhoven 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Mijn collega bedoelt dat als jij je gegevens in je forumprofiel zet, wij dan de code nogmaals voor je aan kunnen vragen! Dan hebben we je gegevens nodig :-). Waarom het niet lukt, durf ik jou zo op dit moment niet te zeggen. Laat je even weten wanneer je het aangevuld hebt?

Ja gedaan!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top! Ik heb een nieuwe activatiecode aangevraagd en binnen 3 uur moet je die per mail ontvangen :-).

• Nieuwkomer
  • December 10, 2020

6 jaar geleden Spotify premium gratis gekregen bij alles van de KPN. Nu doet Spotify niks meer en heb ik een Spotify free. Aan het abonnment is niks veranderd. Hoe kan ik toch weer gebruik maken van de Premium zonder zelf extra te moeten gaan betalen

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @IH62, welkom op het forum. Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt. Spotify staat administratief ook nog netjes zoals het hoort! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze ontvang je binnen 3 uur per mail!
Ik zie ook dat je telefonisch contact hebt gehad net maar kan helaas zo snel niet terugvinden wat die collega's ondernomen hebbem. Mocht je meerdere codes krijgen zal de laatste geldig zijn!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Mister Fast bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Ik zie dat je Spotify Premium gekoppeld is aan je vaste diensten inderdaad. Dan krijg je de code, voor zover ik weet, binnen drie uur per mail. Heb je Spotify ook nog op een andere manier aangevraagd? Dat je daardoor de sms krijgt? Ik heb in ieder geval een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, het moet nu helemaal goed komen!

• Deelnemer
  • December 10, 2020

ik heb mijn persoonlijke gegevens aangevuld. Kun je hier verder mee?

• Deelnemer
  • December 10, 2020

Als ik een activeringscode opvraag voor mijn email adres waarop ik ook mijn rekeningen ontvang dan krijg ik als reactie dat dat e-mail adres niet is gevonden. Terwijl ik al jaren spotify premium via KPN heb en ik dit volgens mijn KPN ook nog steeds moet hebben. Kunnen jullie dit aub zo snel mogelijk herstellen? 

Ik vind deze user interface regel onoverzichtelijk, geen idee hoe en waar ik moet reageren. Dit is een 2e poging: ik heb mijn gegevens aangevuld..

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

ik heb mijn persoonlijke gegevens aangevuld. Kun je hier verder mee?

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Binnen drie uur ontvang je een nieuwe activatiecode. Met deze code kan je jouw account weer upgraden naar Spotify Premium.

• Deelnemer
  • December 11, 2020

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met spotify. In mijn oude kpn abonnement had ik ook al Spotify, Nu heb ik opeens geen Spotify premium meer. Ik kan ook geen nieuwe activatiecode opvragen via de kpn website.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • December 11, 2020

Goedemorgen,

Wij zijn overgestapt naar KPN en hebben onze spotify account opgezegd, maar nog geen activatiecode mogen ontvangen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Marcel-1975, als je jouw profiel invult zorgen we voor een code zodat jij Spotify kunt gaan gebruiken. 

• Nieuwkomer
  • December 11, 2020

Hallo Jeroen, ik heb het ingevuld, maar nog niet mogen ontvangen.

Zit er een vertragingstijd op?

• Nieuwkomer
  • December 11, 2020

Ik zou een activatiecode ontvangen voor mijn premium abonnement Spotify, maar nog steeds niks gehad.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Marcel-1975 Normaal gesproken zit er ongeveer een vertraging van 3 uren op. Op dit moment lukt het echter niet om nieuwe activatiecodes te bestellen door een verstoring van het programma. 

Excuus. zodra dit weer mogelijk is vraag ik zo snel mogelijk een nieuwe code voor je aan! 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Maribuur Welkom op het forum. 

Het zou kunnen kloppen dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen dit moment is er een storing met het aanvragen van de activatiecodes. 

Ik controleer graag voor je of het hier inderdaad mee te maken heeft, zou je daarom je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@razep Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Zou jij voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken. 

• Deelnemer
  • December 11, 2020

Hi Rutger, ik heb inmiddels contact gehad via de chat en daar werd ook aangegeven dat ik een nieuwe code op moet vragen, maar dat die pagina op dit moment niet werkt. Ik wacht daar nu op.

Erwin van KPN
Moderator

@razep, @marcel-1975  Aan onze kant is het nog steeds kapot. Morgen doen we een nieuwe poging.

Ik wil graag Spotify premium activeren maar heb de activatiecode niet meer. Graag toezending naar **********.  Bij voorbaat dank. Als ik het goed zie is Spotify premium voor mijn abonnement gratis.

Met vr gr

Peter Bresching

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

• Nieuwkomer
  • December 12, 2020

Via KPN heb ik spotify, maar als ik probeer te activeren krijg ik de melding dat de site overbelast is

Admin: verplaatst naar verzameltopic