Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Fiena
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2020

Ik betaal mijn spotify premium maar hij doet het niet:sleeping:

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • December 21, 2020

Hey @Fiena, welkom hier!

Wel betalen voor Spotify Premium terwijl het niet werkt is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je Spotify Premium wel geactiveerd door middel van de activatiecode? Als je dat nog niet hebt gedaan en je weet je activatiecode niet meer, dan kun je op de pagina Spotify activeren & gebruiken een nieuwe code aanvragen door op ‘Activatiecode kwijt of vergeten’ en vervolgens op ‘Activatiecode opvragen’ te klikken.

Lukt dat niet, vul dan je profiel aan met jouw gegevens (postcode, huisnummer, naam + geboortedatum v.d. contracthouder, 06-nummer en laatste 3 cijfers van je IBAN). Als je hier vervolgens een seintje geeft, dan kijk ik met je mee!

marcel41
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • December 21, 2020

Kan er iemand een nieuwe activatiecode sturen van ons geupgrade account van spotify.

Aanvraag via website werkte niet en ook via klantenservice is het niet gelukt.

Tip:wink:  verander het systeem eens, want dit is niet de eerste keer dat dit niet lukt!

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

• Nieuwkomer
  • December 22, 2020

I really don't want to waste too much time trying to get Spotify, Its very frustrating. So I downloaded Spotify, Made an account, Activated 7.Make sure you're entering the code correctly. Check the code hasn't already been redeemed. You can check it on this page. Check the country registered to your account is the same as where the gift card was purchased.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @marcel41, ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd, deze moet je binnen 3 uur ontvangen!

​​​Hi @LarrySDardar, welcome to our forums! You can activate your Spotify Premium from KPN on this page

• Deelnemer
  • December 22, 2020

Graag wil ik een activatiecode ontvangen

MarkYMark76
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2020

Ik ben bezig om KPN Glasvezel en TV aan te vragen. Omdat mijn vrouw een (oud)Telfort abonnement heeft krijgen we 5 euro korting op Spotify (Family). We hebben echter nu al een Spotify Family abonnement rechtstreeks bij Spotify. Is het mogelijk om toch van de KPN korting gebruik te maken? 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • December 22, 2020

Hoi @Pietro1954, welkom. Dat kan, als je Spotify via ons hebt. Vul daarvoor even je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt :)

@MarkYMark76, welkom!  Als je, naast het Internet+TV abonnement, minimaal 1 KPN mobiel abonnement hebt, dan krijg je €5 entertainmentvoordeel bij het afnemen van een of meer van de daarvoor in aanmerking komende opties. Zolang jouw vrouw dan ook nog hetzelfde abonnement heeft dat ze bij Telfort had en dit niet heeft aangepast naar een huidig KPN abonnement, kom je niet aanmerking voor entertainmentvoordeel. 

Zodra jouw vrouw dit wel doet, of je neemt voor jezelf een KPN mobiel abonnement, dan kom je er wel voor in aanmerking. Spotify Premium of Family) is dan een van de opties die je kunt afnemen. Maar ook Pluspakket, Fox Sports, Film1, en Netflix vallen daar onder. Als je dan ook een van die andere opties hebt, dan krijg je die korting al en hoef je niet per sé je Spotify aan te passen.

Als je verder geen van die opties hebt, dan kun je er voor kiezen om Spotify Family op te zeggen bij Spotify, en bij ons aan te vragen. Je krijgt dan een code van ons waarmee je Family kunt heractiveren.

• Deelnemer
  • December 22, 2020

Zojuist gebeld met KPN om Spotify Premium naar Spotify Family om te zetten. Normaal gesproken een verschil in kosten van 4 of 5 euro. Maar nu komt t, ik had blijkbaar ooit een keer Premium gratis gekregen bij een KPN alles-in-1-pakket. Dat komt nu te vervallen, waardoor mijn kosten dus niet met maar 4 of 5 euro stijgen, maar met 14 euro. Niet helemaal de bedoeling ijkt me. @KPN: kan dit niet anders geregeld worden?

• Deelnemer
  • December 22, 2020

alles ingevuld nog geen code ontvangen

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Pietro1954 Bedankt voor het invullen van je profiel 

Ik zie dat er zowel bij een mobiel abonnement als bij de vaste diensten thuis (gratis) Spotify premium zit. Om welk account gaat het in dit geval? 

• Deelnemer
  • December 22, 2020

graag het mobiel

06********

En thuis

*Admin: reacties samengevoegd in 1 reactie. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Pietro1954 Bedankt, ik heb ook voor de vaste diensten een nieuwe code aangevraagd. Deze ontvang je normaal gesproken binnen 3 uren. 

Ik heb je reacties even samengevoegd, de volgende keer kun je ook alles in 1 bericht typen ;) 

• Nieuwkomer
  • December 23, 2020

Hallo,

Ik wil Spotify activeren, maar als ik probeer om de activatiecode te vragen, krijg ik het volgende bericht "Dit e-mailadres van mobiel telefoonnummer is niet gevonden."

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mvg,

Franco

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @FDonati :  ik kan van jou alleen een internet abonnement vinden en daar zit geen spotify bij. Zie ik iets over het hoofd?

• Nieuwkomer
  • December 24, 2020

Sinds gisteren kom ik niet meer ingelogd in Spotify Premium. Zlefs bij het opgeven van mijn email-adres om een wachtwoord te wijzigen (zou ik dit vergeten zijn) krijg ik de melding dat dit emailadres niet bekend is.

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Myrrah66, welkom! Wat gek! Jij hebt zelf niets gewijzigd? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijken we graag met je mee. 

• Topper
  • December 24, 2020

goedemiddag,

via mijn KPN abonnement heb ik spotify premium maar als  ik inlog op Spotify heb ik een free abonnement. Hoe kan ik dit omzetten naar premium ? het gaat hier om het profiel ***

Ik hoor graag een reactie.

groet

Ilona

admin: reactie verplaatst naar verzameltopic/ privé gegevens verplaatst naar profiel

• Deelnemer
  • December 25, 2020

Beste moderators KPN,

Ik heb een reeds een activatiecode ontvangen voor spotify, maar mijn oude account is nog niet terug gezet naar free. Dus kan ik mijn code nog niet gebruiken. Ik ben zelf helaas niet in staat deze om te zetten naar free, kunt u daar mee helpen? 

Met vriendelijke groeten,

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 25, 2020

Hoi @nikkela71, 

Ik heb jouw account als het goed is nu omgezet naar free. Je ontvangt ook een nieuwe activatie code die je kunt gebruiken. 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • December 25, 2020

goedemiddag,

via mijn KPN abonnement heb ik spotify premium maar als  ik inlog op Spotify heb ik een free abonnement. Hoe kan ik dit omzetten naar premium ? het gaat hier om het profiel ***

groet

Ilona

admin: reactie verplaatst naar verzameltopic/ privé gegevens verplaatst naar profiel

Ik heb jou een nieuwe activatie code verstuurd, daarmee kan jij jouw profiel omzetten naar premium 

Goedendag,

Na mijn relatiebreuk heb ik ons KPN-alles-in-1 abonnement overgenomen op mijn eigen naam.

Ondanks dat ik toegang zou moeten hebben tot gratis Spotify Premium, wil dit niet lukken.

Ik weet dat mijn ex het wel heeft op haar mobiel.

Graag zou ik vernemen hoe ik toegang krijg to de premium versie die nu in het abonnenment zit waar ik voor betaal.

Met vriendelijke groet,

Eric

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 26, 2020

Hi @Ketelbinkie1980,

Als de Spotify Premium account bij jouw abonnement hoort, zou ook alleen jij daar gebruik van moeten kunnen maken natuurlijk. 

Ik heb de account die nu gekoppeld is ontkoppeld en heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, die ontvang je binnen 3 uur per mail :slight_smile:

• Deelnemer
  • December 26, 2020

goedemiddag,

groet

Ilona

Ik heb jou een nieuwe activatie code verstuurd, daarmee kan jij jouw profiel omzetten naar premium 

Harstikke Bedankt voor jullie hulp, alles werkt nu!

• Nieuwkomer
  • December 26, 2020

Ik heb ook Spotify aangevraagd bij mijn kpn thuis pakket maar krijg ook geen mail met de code