Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2021

Ik heb volgens mijn factuur recht op spotify premium maar krijg alleen spotifry free. Heb al geactiveerd, maar het verandert niet. Kan KPN mij helpen weer bij spotify premium te komen!!!!! Nu betaal ik al maandenlang voor niets!!!!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 29 juli 2021
POlivier schreef:

Ik heb volgens mijn factuur recht op spotify premium maar krijg alleen spotifry free. Heb al geactiveerd, maar het verandert niet. Kan KPN mij helpen weer bij spotify premium te komen!!!!! Nu betaal ik al maandenlang voor niets!!!!

Dat is gek, @POlivier Je komt er dus niet uit via onze site? Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan kijken we wat we via deze weg kunnen doen. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2021

Beste Bart,

Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld in mijn KPN Forum profiel. Ik hoop dat je mij nu aan mijn gratis abonnement op Spotify premium kunt helpen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 29 juli 2021

Dank je, @POlivier. Ik heb er naar gekeken en ik zie dat jij een oudere stijl Alles-in-1 Standaard abonnement hebt. Daar zit Spotify Premium bij inbegrepen. Van daaruit geeft de activatiepagina dus ook aan dat je het al geactiveerd hebt. Je geeft aan dat je in de praktijk bij het luisteren echter een Spotify Free account hebt. Was dit altijd al zo, of is dit iets recents?

Als het in het verleden wel goed ging, controleer dan of je wel met het goede account inlogt. Wellicht heb je destijds een ander account Premium gemaakt en die ook gebruikt. En als je dan per abuis eens hebt uitgelogd en daarna (in plaats van inloggen) een nieuw account hebt aangemaakt, dan zal die inderdaad Free zijn.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 30 juli 2021

Ook ik ben mijn inloggegevens van spotify kwijt. Kunnen jullie deze achterhalen

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Esey, de inloggegevens van Spotify zijn voor ons niet zichtbaar. Wat je het beste kunt doen is je wachtwoord resetten op de website van Spotify zelf: Wachtwoord opnieuw instellen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 juli 2021

Beste Erik, Mijn probleem is nu opgelost. Bedankt voor de hulp. Ik heb inderdaad ooit met een ander account imngelogd, toen wel met premium. Toen een tijdje geen spotify gebruikt en later met een ander account ingelogd, toen kreeg ik spotify free. Nu heb ik weer met mijn vorige account ingelogd en heb ik weer Premium. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 juli 2021

Ik heb al jaren premium van spotify via kpn nu staat er spotify free hoe krijg ik mijn premium weer terug 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 31 juli 2021
Jasper schreef:

Hoi @Esey, de inloggegevens van Spotify zijn voor ons niet zichtbaar. Wat je het beste kunt doen is je wachtwoord resetten op de website van Spotify zelf: Wachtwoord opnieuw instellen.

Hoi Jasper,

Ik weet mijn Inlog gegevens ook niet. Ik heb wel een account maar die is ineens niet meer premium... 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 31 juli 2021

@Arno4 Heb je iets gewijzigd aan je abonnement? Dit kan nog wel eens het gevolg hebben dat je Spotify opnieuw moet activeren. Heb je dit al geprobeerd via deze link > Spotify Premium activeren?

@Esey Weet je je abonnementsgegevens van het account dat op β€˜Free’ staat niet meer? Als je nog ingelogd bent in de app, ga dan naar Home (:house_abandoned: ) > Instellingen (:gear:). Daar vind je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je account. Met dit e-mailadres kun je je wachtwoord wijzigen via de link die Jasper heeft gegeven :point_down: .  

Jasper schreef:

...Wat je het beste kunt doen is je wachtwoord resetten op de website van Spotify zelf: Wachtwoord opnieuw instellen.

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 31 juli 2021
Lisa schreef:

@Arno4 Heb je iets gewijzigd aan je abonnement? Dit kan nog wel eens het gevolg hebben dat je Spotify opnieuw moet activeren. Heb je dit al geprobeerd via deze link > Spotify Premium activeren?

@Esey Weet je je abonnementsgegevens van het account dat op β€˜Free’ staat niet meer? Als je nog ingelogd bent in de app, ga dan naar Home (:house_abandoned: ) > Instellingen (:gear:). Daar vind je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je account. Met dit e-mailadres kun je je wachtwoord wijzigen via de link die Jasper heeft gegeven :point_down: .  

Jasper schreef:

...Wat je het beste kunt doen is je wachtwoord resetten op de website van Spotify zelf: Wachtwoord opnieuw instellen.

Ik ben niet ingelogd. Nogmaals ik weet mijn inloggegevens dus niet.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Esey Het e-mailadres waarmee destijds een account is aangemaakt is bij jou ook niet bekend begrijp ik?

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 31 juli 2021
Rutger_ schreef:

@Esey Het e-mailadres waarmee destijds een account is aangemaakt is bij jou ook niet bekend begrijp ik?

Nou ik heb wel een vermoeden maar als ik daar mee Inlog dan heb ik geen premium account meer... 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 1 augustus 2021

Dus die is het ook niet begrijp ik. Dan kan ik Spotify loskoppelen en opnieuw aanvragen voor je. Dan kan je met een nieuw account Spotify Premium koppelen. 

Marcinio Turner
Nieuwkomer

Ik heb zo net een aankoop gedaan van Spotify premium maar hoe zet ik dat in werking?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 1 augustus 2021

Hi @Marcinio Turner, ik heb jouw bericht even verplaatst naar dit algemene topic, in het startbericht van dit topic vindt je alle informatie over het aanvragen van Spotify en ik hoop dat jouw vraag daarmee beantwoord wordt! 

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 1 augustus 2021
Bart_Z schreef:

Dus die is het ook niet begrijp ik. Dan kan ik Spotify loskoppelen en opnieuw aanvragen voor je. Dan kan je met een nieuw account Spotify Premium koppelen. 

Graag! πŸ‘

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 1 augustus 2021

@Esey Oh excuses, dit hadden we eerder kunnen vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij 'Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag!

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 1 augustus 2021
Lisa schreef:

@Esey Oh excuses, dit hadden we eerder kunnen vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij 'Persoonlijke Opmerkingen’. 

Hoor graag!

Hoi Lisa,

Dat had inderdaad al gelijk gekund. kan je mij vertellen waar ik deze gegevens dan in moet vullen?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 1 augustus 2021

@Esey Klik op: profiel. Vul de gegevens in bij de vakjes waar β€˜privé’ bij staat. Alleen jij en KPN-moderators kunnen dit inzien. Vergeet niet de wijzigen niet op te slaan (onderaan).

Laat je het weten als het gelukt is? 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 3 augustus 2021

Hallo,

Ik lijk exact hetzelfde probleem te hebben. Al 3 maanden geleden spotify premium uitgezet via KPN. Maar blijkbaar wordt dit niet doorgegeven aan spotify, want daar loopt het nog steeds door.

Ik ben aan het wachten totdat het wordt opgezegd zodat ik een family account kan aanzetten via kpn internet hussel abonnement. Heb wel inmiddelz het emily spotify aangezet via KPN, dus wil hier ook dsm gebruik van kunnen maken op spotify. Zie bijlage.

Astrid van Tright
Nieuwkomer

Ineens werkt onze Spotify premium niet! 

We hebben allebei een nieuwe gsm gekocht en daarop is hij niet geactiveerd of kunnen we Spotify activeren. Wij hebben destijds bij aanschaf Kpn compleet Spotify gratis premium voor twee personen als actie gekregen. En dit werkt ook...tot het moment dat we recent allebei een nieuwe gsm kochten.

Kunt u dit zsm voor ons oplossen. We missen het!

Admin: samengevoegd met centrale topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Astrid van Tright, welkom op ons forum!
Hebben jullie alleen nieuwe toestellen gekocht of ook je abonnementen gewijzigd?

Als je alleen nieuwe toestellen hebt kan het simpelweg een kwestie van inloggegevens zijn en zit je nu mogelijk op een ander spotify account dan degene die je bij je abonnement Premium hebt zitten.
Als je je abonnement gewijzigd hebt kan het zijn dat daar iets mee veranderd is.
Bij de nieuwe abonnementen zit Spotify niet meer standaard inbegrepen.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 4 augustus 2021

Goedendag,

Ik heb afgelopen april mijn spotify premium uitgezet, deze wordt sindsdien ook niet meer in rekening gebracht op mijn factuur.

Als ik inlog op spotify, zegt deze nog steeds dat mijn abonnement loopt via KPN en kan ik geen DUO aanvragen via spotify. Wanneer wordt dit losgekoppeld?

met vriendelijke groet,
Erica 

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 4 augustus 2021

Ik heb een Spotify abonnement bij mijn mobiel en ook bij mijn thuis abonnement. Ik wil gebruik maken van mijn Spotify bij mijn thuisabbonement omdat daar entertainment korting bij zit. Hoe kan mijn spotifyaccount abonnement overzetten?