Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 16 oktober 2021

Hoi @Alex90 Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Kun je het startbericht doorlezen? Mocht het met de tips die daar in staan nog steeds niet lukken, laat het hier weten. Vul in dat geval ook even je profiel in.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 16 oktober 2021

Hoi Erwin,

ik heb de opties bekeken maar ik blijf hetzelfde houden. Mijn profiel is naar mijn idee ingevuld. Ik hoor graag als je iets mist.

Alex

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 16 oktober 2021

Hi Alex, ik kan het ook niet plaatsen waarom je deze melding te zien krijgt. Ik zie namelijk ook dat het actief staat onder jouw mobiele abonnement. Ik ga het hier eerst voor je weer helemaal opzeggen zodat we dit opnieuw kunnen proberen. Zou je het vanavond nogmaals willen proberen om het toe te voegen in Mijn KPN? 

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 16 oktober 2021

Hoi Alex,

Ga ik doen! Ik laat het weten.

Groet,

Alex

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 16 oktober 2021

Alex_P,

Ik moest volgens de app contact leggen met de klantenservice voor het opnieuw activeren van Spotify. Dat heb ik gedaan maar daar kon men mij alleen helpen op werkdagen tussen kantoortijden. Ik zal dus moeten afwachten tot maandag.

Fijne avond,

Alex

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14915 reacties
  • 16 oktober 2021
Alex90 schreef:

Alex_P,

Ik moest volgens de app contact leggen met de klantenservice voor het opnieuw activeren van Spotify. Dat heb ik gedaan maar daar kon men mij alleen helpen op werkdagen tussen kantoortijden. Ik zal dus moeten afwachten tot maandag.

Fijne avond,

Alex

Hmm, we hebben hier nog iets geprobeerd Alex, zou je nog een poging willen wagen op de activatiepagina?  

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 17 oktober 2021

Goedemorgen Maja_,

Ik weet niet wat je gedaan hebt maar het is inmiddels opgelost. Ik kreeg nu de optie om maandelijks via KPN te betalen. Het werkt nu, dank je wel!

Fijne zondag,

Alex

• Topper
  • 14 reacties
  • 19 oktober 2021

Goedenmorgen door uit elkaar gaan heb ik kpn beeindigt op mijn ex partners naam spotify hadden we samen maar stond op mijn email adres nu ben ik zelf klant geworden bij kpn maar ik heb volgens spotify geen recht op een gratis premium account omdat ik deze al eerder heb gehad op mijn email adres nu heb ik een ander spotify aangemaakt maar blijft aan het kpn account gekoppelt en nog steeds geen recht op.

Kan iemand dat uitleggen hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen ik heb het gratis bij kpn maar moet nu alsnog betalen ervoor…

Groet tim 

Admin: samengevoegd met centrale Spotify topic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Timmetjuh85, ik zie op het abonnement uit je profiel spotify netjes aan staan.
via www.kpn.com/spotifyactiveren zou je je spotify free account om moeten kunnen zetten naar Spotify Premium.

Als dat niet lukt kun je via je MijnKPN spotify opzeggen en opnieuw bestellen. Daarna kun je via de bovenstaande pagina je account omzetten.

• Topper
  • 14 reacties
  • 19 oktober 2021

Hoi thomas

Als ik spotify eruithaal zakt me abbonomentprijs dus dan betaal ik er wel voor ??

Ik krijg spotify overgens niet losgekoppelt en activeren gaat ook niet dan geeeft die aan dat die al geactiveerd is ik heb je stappen gevolgt maar ga er niet uitkomen.

Als ik naar een kpn winkel ga kunnen ze mij daarbij helpen ? Zo niet kan jij niet mijn spotify premium account activeren dan zet ik me gegevens wel in een prive bericht ik ben namelijk niet zo handig hiermee 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Timmetjuh85 je hebt inderdaad de betaalde spotify. Gratis spotify zat alleen bij de oudere alles-in-een abonnementen in.
Als het loskoppelen en activeren niet lukt zul je hem dus op moeten zeggen, via je MijnKPN. Als dat gelukt is kun je hem daar ook weer bestellen en krijg je een mail met instructies om je spotify account om te zetten.

Mijn collega's en ik kunnen dit niet voor je doen, in de winkel kunnen ze misschien wel even met je meekijken.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 oktober 2021

Heb mijn telefoon gereset en ben nu mijn spotify gegevens kwijt. Mijn 06 komt niet overeen met mijn voor en achternaam 😞 op het moment dat ik het wil resetten

Admin: samengevoegd met centrale topic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 oktober 2021

Kan iemand mij vertellen hoe ik weer via KPN mijn premium kan activeren 

Hij blijft nu op free staan dus met reclame. Op mijn KPN staat dat hij al geactiveerd is maar als ik inlog op sportify met mijn mail adres staat hij op free

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @D.Jong, je reactie is samengevoegd met het centrale spotify topic.

Begrijp ik het goed dat je de inloggegevens van spotify niet meer hebt?
Helaas kunnen wij die ook niet inzien. Spotify heeft hier deze pagina over: Spotify inloggegevens vergeten

Als het helemaal niet meer lukt kun je via je MijnKPN je spotify abonnement opzeggen, opnieuw bestellen en dan via www.kpn.com/spotifyactiveren een nieuw spotify account activeren. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen @Martin55555.
Kan het zijn dat je misschien per ongeluk twee accounts hebt? Helaas kan ik niet zien welke accounts waaraan gekoppeld zijn.
Op www.kpn.com/spotifyactiveren moet je je spotify account van Free om kunnen zetten naar Premium.

Als dat niet lukt en je account blijft Free kun je spotify via je MijnKPN opzeggen en opnieuw bestellen waarna je hem opnieuw kunt activeren.

• Topper
  • 14 reacties
  • 20 oktober 2021

De gebruikersnaam of het e-mailadres kan niet worden gekoppeld aan een actieve Spotify-account.

Is er iets veranderd?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 oktober 2021

he hallo,

ik heb al een tijdje een probleem met Spotify Premium,ik heb hiermee al meerdere keren telefonisch hiervoor bij Kpn aangeklopt voor hulp. Helaas kon niemand mij hier verder mee helpen.

Spotify is gewoon erg te slecht te benaderen en ik dacht laat ik het zo eens proberen .

Normaal is de bedoeling dat ik spotify premium heb, maar sinds een tijd is dat ineens overgegaan in Spotify free .

Het zou kunnen dat het te maken heb dat ik ooit het wachtwoord heb veranderd in een ander wachtwoord.

Zouden jullie alles gegevens naar mij kunnen sturen of deze kloppen of zodat ik deze kan wijzigen ?

begrijp er zelf helemaal niks van en ik betaal elke maand 10 euro voor deze dienst.

met vriendelijke groet Ivo veen 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Ha @Marcel2703, wat bedoel je precies? Wat wil je doen? Hierboven in het startbericht staan de veelgestelde vragen omtrent Spotify Premium. Misschien vind je daar het antwoord op je vraag!

@djappretivo welkom! Of je Spotify Premium hebt, kan je op de factuur zien. Mocht je er voor betalen, kan het zo zijn dat je een verkeerd account/e-mailadres gekoppeld hebt. Misschien heb je Spotify aan je Facebook account gekoppeld? Ik kan niet inzien welk account je gekoppeld hebt. Mocht je er echt niet uitkomen, dan adviseer ik je om Spotify Premium uit te zetten en dan volgende maand weer aan te zetten. Dan kan je het account koppelen aan degene die jij wilt gebruiken.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 oktober 2021
SBerg-1980 schreef:

Ik heb vorige week contact gehad dat spotify premium bij mij geactiveerd is terwijl ik familie heb aangeschaft dit is tijdens het activeren verkeerd gegaan. Dit zou maandag 6-9 van mijn account afgehaald worden ivm het weekend en dinsdag 7-9 zou ik daarover gebeld worden. Vandaag 8-9 ik heb nog niets gehoord. 

Ik heb hetzelfde vraagstuk als Sberg-1980. Graag zou ik ook voormijn account dezelfde behandeling willen hebben. Kan dat?

groeten, Roger 

Admin: topic samengevoegd met verzameltopic over dit onderwerp [oorspronkelijke topic]

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 oktober 2021

Ik heb Spotify Premium bij mijn KPN abonnement. Als ik Spotify download via de App Store krijg ik een β€˜Free’ abonnement. Er staat echter bij dat je via de app niet kan upgraden naar Premium. Hoe kan ik dat dan wel doen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 24 oktober 2021

mijn zoon heeft op afstand mijn account veranderd ,ik krijg nu free spotify terwijl ik prenium hebt, wie kan me helpen

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 24 oktober 2021

Hallo @walter500 en @MariusSmit

MariusSmit, jij kunt je account gewoon activeren via deze link:  β€˜jouw Spotify Premium activeren’.
Walter500, weet je wat er op afstand is veranderd aan je account? Zou fijn zijn als je dit navraagt, dan kunnen wij je beter helpen :blush:   

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 oktober 2021

In juli 2021 mijn mobiel KPN abonnement aangepast waarbij ik Spotify heb geannuleerd (tot dan toe had ik Spotify in KPN abonnement). Ik wilde mij direct abonneren bij Spotify. Maar Spotify blijft aangeven dat dat niet kan omdat ik nog geabonnneerd ben via provider KPN/XS4all. Klantenservice KPN blijft aangeven dat zij mijn Spotify abonnement hebben stopgezet. What to do? Ik mis mijn muziek :-(

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 24 oktober 2021

Hi @Mirjam Z, welkom hier. 

Dit had allang losgekoppeld moeten worden. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer vermelden waaraan Spotify destijds was gekoppeld. 

Melissa Gustin
Nieuwkomer

Met welk gegevens log ik in op spotify?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic