Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 11, 2021

Dat maakt niet uit @Dennis Schreve. Ook als Spotify Premium via ons loopt, hebben wij geen inzage in de accountsgegevens. Wij doen als het ware alleen de activatie. De rest - beheer account en de dienst zelf- blijft in handen van Spotify. 

@Paul532 Hmm, dan wordt het lastig. Als je het account echt niet meer kunt benaderen, dan kun je een nieuw account aanmaken. Voordat je dit doet controleer of je niet op een andere manier bent ingelogd bij Spotify. Je kunt namelijk ook inloggen via FB of met je 06-nummer. Excuses als dit al is voorgesteld door de Spotify klantenservice. 

• Deelnemer
  • December 11, 2021

Ik ga het nog wel een keer proberen :disappointed_relieved:

• Deelnemer
  • December 11, 2021

Sinds een aantal maanden heb ik geen Spotify Premium meer terwijl dat wel op mijn factuur van KPN staat. KPN zegt dat het abonnement geactiveerd is en zij niets kunnen doen. Spotify zegt dat het aan KPN ligt en dat zij per 21 augustus 2021 mijn abonnement hebben opgezegd. Ik moest terug naar KPN. Opnieuw gebeld maar zij herhalen dat het abonnement Premium geactiveerd is en dat ik bij Spotify moet zijn. Spotify ontkent dit en heeft mij naar dit forum verwezen. Wat te doen?

Erik Otten
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2021

Ik heb opeens sinds gisteravond geen spotify premium meer terwijl ik dit al jaren heb aangezien ik alles van kpn heb. Ik kan het ook niet opnieuw activeren omdat er dan wordt gezegd dat ik geen spotify zou hebben besteld?

graag spoedig hulp want ik luister altijd elke dag muziek!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 12, 2021

Hi @AnP, welkom op ons forum. 

Laten we beginnen met je gegevens. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kijk ik met je mee. :relaxed:

• Deelnemer
  • December 12, 2021

Heb ik gedaan. Dank voor het meekijken

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 12, 2021

Heb ik gedaan. Dank voor het meekijken

Heb je wel op opslaan geklikt? Ik zie ze namelijk niet. 

• Deelnemer
  • December 12, 2021

Ja, dat heb ik gedaan

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 12, 2021

Ik denk dat het dan niet goed gegaan is, @AnP: wil jij het nog een keer proberen en jouw klantnummer + postcode en huisnummer invullen? Op basis van deze gegevens kunnen wij jouw klantgegevens erbij pakken.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 12, 2021

Ik heb opeens sinds gisteravond geen spotify premium meer terwijl ik dit al jaren heb aangezien ik alles van kpn heb. Ik kan het ook niet opnieuw activeren omdat er dan wordt gezegd dat ik geen spotify zou hebben besteld?

graag spoedig hulp want ik luister altijd elke dag muziek!

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Hi @Erik Otten! Het lijkt mij goed dat we kijken of Spotify Premium nog geactiveerd is. Heb je deze extra optie bij jouw mobiele abonnement of Internet (en TV)? Wil jij ook jouw klantgegevens invullen in jouw Forum profiel en hier een seintje geven? Op basis van je klantgegevens kunnen wij met je meekijken! Heeft het echt hele erge spoed, dan kun je ook met ons bellen op het gratis nummer 0800 0402.

• Deelnemer
  • December 12, 2021

Heb opnieuw mijn profiel ingevuld.

Erwin van KPN
Moderator

@AnP  Als ik dat zo bekijk zit Spotify gratis in jouw abonnementsvorm. Dan heeft uit of aan zetten geen effect op de totaalprijs .

De enige optie is om dan een nieuw pakket samen te stellen, zonder Spotify.  Of dit voordeliger is, hangt van je voorkeuren af. Je kunt zelf aanpassingen doen in je MijnKPN omgeving. 

Als je op je huidige abonnementsvorm wilt blijven moeten we een manier vinden om Spotify weer te activeren. Want nu heeft het uitzetten daarvan onder de streep geen enkel nut. 

• Deelnemer
  • December 13, 2021

Ik hoop dat je een manier vindt. Daar ben ik al een tijdje mee bezig. Ik wil bij mijn huidige abonnementsvorm blijven. 

Dank alvast. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 13, 2021

@Anp, ik heb melding voor je gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan er verder over buigen. Hopelijk is het snel weer geactiveerd. Laat je weten als er contact is geweest?

• Deelnemer
  • December 13, 2021

Ik kreeg een sms dat zij het oppakken. Dank hiervoor.

• Deelnemer
  • December 13, 2021

Hallo @GJG82

Ik heb jouw gegevens doorgezet, hopelijk krijg je snel bericht dat jij een ander account kan activeren. 

Goefendag,

We zijn ondertussen 10 dagen verder (7 werkdagen) en ik heb nog steeds niets gehoord....

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hallo @GJG82

Ik heb jouw gegevens doorgezet, hopelijk krijg je snel bericht dat jij een ander account kan activeren. 

We zijn ondertussen 10 dagen verder (7 werkdagen) en ik heb nog steeds niets gehoord....

Hoi @GJG82. Wat vervelend dat je nog steeds niets hebt gehoord. Ik heb het voor de zekerheid nogmaals doorgezet naar een achterliggende afdeling. 

• Deelnemer
  • December 14, 2021

Goedemorgen, bij mij is het opgelost. KPN heeft mij eerst bij Spotify afgemeld en daarna opnieuw aangemeld met Premium. Blij dat het nu gelukt is. Dank voor de genomen actie.

• Deelnemer
  • December 15, 2021

Hallo @GJG82

Hoi @GJG82. Wat vervelend dat je nog steeds niets hebt gehoord. Ik heb het voor de zekerheid nogmaals doorgezet naar een achterliggende afdeling. 

Na dit bericht een SMS gekregen dat de afdeling ermee aan de slag zou gaan.

Vandaag een belletje gehad en alles geregeld. Bedankt!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 15, 2021

Helemaal top @GJG82 :grinning: Bedankt dat je het nog even laat weten!

• Nieuwkomer
  • December 17, 2021

Ik zou graag mijn inloggegevens willen achterhalen van Spotify. Ik zou niet weten waar ik moet zoeken. 

Gr

Marc

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • December 18, 2021

Hoi shirin. Ik heb weer mijn wachtwoord gewijzigd en daar kan ik mee inloggen. Maar ik zie jongstleden free en geen premium. Ik kan er verder niks over vinden. Wil jij eens kijken? 

********* gebruikersnaam spotify. 
Klantnummer ********* kon abonnement. 

*Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • December 19, 2021

Beste mevrouw/ meneer,

Ik heb een soortgelijk verzoek. In ons KPN abonnement zit 1 Spotify premium abonnement inbegrepen. Dat is nu bij mij in gebruik en gekoppeld aan mij als abonnementhouder. Ik wil dit graag overdragen aan mijn vrouw omdat ik het niet meer gebruik. Zij kan dan haar eigen premium account opzeggen. Hopelijk kan dit met behoud van de muziekselectie in haar huidige account. Hoe pakken we dit aan?

Met vriendelijke groet,

Jan

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 19, 2021

Goedenavond @Marc800913176! Ik heb jouw bericht samengevoegd met dit bestaande topic!

Dit gaat om Spotify via KPN… Gaat het om een nieuw of bestaand account? Bij een nieuw account maak je zelf inloggegevens aan. 
Gaat het om een bestaand account dan is mijn tip om eens te kijken in je Spotify profiel (via de Spotify app naar Home → tandwiel aanklikken → Account: daar kun jij jouw gebruikersnaam vinden. Andere optie is om via Spotify je inloggegevens te resetten: Inloggegevens vergeten.
Laat je weten of het gelukt is of als er nog vragen zijn?

De issues rondom Spotify, die als online aankoop op de factuur staat en niet te verwijderen is, zijn opgelost. De back office begint deze week met een opschoning hiervoor. Iedereen waarbij van onze kant iets gewijzigd en/of gecrediteerd wordt krijgt daar bericht over per e-mail op het bij ons bekende contact e-mailadres. Dit duurt ongeveer twee weken. 

Heb je na die twee weken geen bericht gehad, en er is nog wel iets aan de hand waar actie vanuit ons gewenst is? Reageer weer hier in het topic. Dan pakken we dit individueel met je op. 

Beste KPN,

ik heb nog niets vernomen van de helpdesk.

Gr Suzanne