Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 11 september 2018
Ik heb mijn gegevens aangevuld, is het mogelijk opnieuw in te loggen mits de activatiecode?
mvg,

Pvranken
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 september 2018
Ik vroeg me af hoe ik Spotify premium gebruik via Kpn

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 september 2018
Ik heb zojuist Spotify via de kpn app ingeschakeld alleen kan nergens vinden hoe ik hiermee kan inloggen? Heb al een bestaand Spotify account, maar moet ik dan een code ontvangen? Heb er nog geen mailtje over gekregen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 september 2018
Per 11 oktober hebben wij ons abonnement bij KPN opgezegd. Wat gebeurt er op die datum met ons Spotify premium abonnement? Bestaat dit verder als een Free abonnement, zodat we dit na deze datum weer kunnen upgraden naar premium, of verdwijnt ons Spotify account?

Groet

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 11 september 2018
Goedenavond!

@IvovanSummeren, ongeveer 3 uur. Inmiddels zou je hem al moeten hebben, klopt dat?

@Adriana A.. , er kan één Spotify account gekoppeld worden aan Premium via KPN. Wanneer dat het account van je dochter is en de inloggegevens niet gedeeld kunnen worden kan je ervoor kiezen om dat account te ontkoppelen en je eigen account Premium te maken. Dat kunnen wij regelen, geef dan even een seintje! Ik kan ook begrijpen dat je dochter daar niet heel blij mee is. Je kan tegenwoordig ook Spotify Family bij ons afnemen, voor € 13,99. Je kan dan tot 6 accounts Premium maken, dus misschien nog meer gezins- of familieleden die ervan kunnen gaan genieten!

@geertvanhecke, Top dankjewel. Ik heb een nieuwe code per e-mail/sms opgestuurd!

@Pvranken, Spotify Premium kan je bij Internet en TV of een mobiel abonnement aanvragen voor € 8,99 per maand. Bij sommige, wat oudere, abonnementen zit het nog bij de prijs en het abonnement inbegrepen. Dit kan je controleren in MijnKPN. Mocht je hier recht op hebben kan je een activatiecode aanvragen, online of via ons (vul dan jouw Forum profiel
aan en geef een seintje dat we je nog even verder moeten helpen!)

@Junicem, wanneer je het net hebt ingeschakeld kan het 24 uur duren voordat dit doorgezet is. Je ontvangt dan een code per sms (bij mobiel abonnement) of e-mail (bij Internet en TV abonnement), die code kan je op deze pagina activeren en jouw Spotify account Premium maken!

@Jossiejossie, vanaf dat moment betaal je niet meer voor Spotify via KPN. Echter, duurt de ontkoppeling nog wel even. Het kan zijn dat je dus nog enkele weken Spotify Premium krijgt zonder hiervoor te betalen πŸ˜‰ Daarna wordt het omgezet naar een Free variant. Verder wijzigt er niks en behoudt je gewoon je afspeellijsten en favo's!

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 september 2018
Beste,

Spotify Premium werkt niet meer na verlenging abonnement. Ik heb al pogingen gedaan om zelf een activatie code op te vragen en wachtwoord te veranderen maar beiden werkte niet helaas.

Graag jullie hulp.

Dankje

Sven

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 september 2018
geertvanhecke schreef:
Ik heb mijn gegevens aangevuld, is het mogelijk opnieuw in te loggen mits de activatiecode?
mvg,
Het werkt, top!
dankjewel,

mvg

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 september 2018
Ik heb altijd Spotify premium gehad maar vorig jaar was hij opeens gestopt. Ik denk ga het maar is vragen dus vandaar πŸ™‚.Iemand een idee waarom?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 september 2018
Sorry dat ik dit bericht kaap, maar ik zit met exact dezelfde vraag. Is het nog steeds mogelijk om een nieuwe code te verkrijgen voor Spotify?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16493 reacties
  • 12 september 2018
@avdwi en @soverdiep Als je op dit moment al Spotify Premium afneemt bij KPN is het mogelijk om een (nieuwe) activatiecode te krijgen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we deze gegevens hebben kunnen we het abonnement erbij zoeken en een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@heimenvm Is het Spotify Premium abonnement bij jou omgezet naar Spotify Free, met reclame? We gaan voor je uitzoeken wat hier de reden van is en of je nog Spotify Premium in het abonnement hebt zitten. Zou jij ook je gegevens willen aanvullen op het KPN Forum profiel? Dan kunnen we het voor je nakijken. Laat je een bericht achter wanneer je alle gegevens hebt ingevuld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 september 2018
@VikashIk heb zojuist de gegevens aangevuld

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 16493 reacties
  • 12 september 2018
@avdwi, @soverdiep Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode verstuurd. Je kan deze code invullen op deze pagina om een nieuwe Spotify Premium account aan te maken. Je ontvangt de nieuwe code binnen 3 uur per mail.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 september 2018
Hoi KPN.

Ik wil mijn Spotify ontkoppelen van mijn Facebook. Nu heb ik al gekeken bij 'instellingen' en 'sociaa'l. Ik kan daar niet kiezen voor de optie 'Facebook ontkoppelen'. Zouden jullie mij kunnen helpen waardoor ik kan inloggen zonder FB? Behoud trouwens ik dan mijn lijsten?

Mvg

Michiel

admin: topic verplaatst naar centrale topic

Fabulousfyanne
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
Mijn spotify premium doet het ineens niet meer. Afgelopen weekend gewoonnog gebruikt. Zijn de voorwaarden plotseling veranderd?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 september 2018
Goedemiddag
Mijn Afstandsbediening is , na 5 jaar 😭 defect, nu wil ik graag een nieuwe aanvragen, de kortingscode werkt niet las ik. Hoe kan ik er toch een aanvragen?

Groetjes Anne Elzinga

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 13 september 2018
@ASM Ik stuur je uiteraard een nieuwe toe! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 september 2018
Bart_ schreef:
@ASM Ik stuur je uiteraard een nieuwe toe! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

gedaan, bedankt voor de snelle reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 13 september 2018
Wisseling van de wacht ;-)

Het is gelukt, ASM. Binnenkort valt de nieuwe afstandbediening bij je door de bus!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 september 2018
Geweldig, bedankt daarvoor...

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 13 september 2018
Hoi @Michiel1982,
Zou je je profiel kunnen aanvullen met privΓ©gegevens en mij hier een seintje geven? Dan ga ik voor je aan de slag!

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 september 2018
wij hebben dit probleem ook:

Als ik een nieuwe activeringscode wil aanvragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
E-mail adres is hetzelfde als waarmee ik inlog op

Kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt

Gr. Niels

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 13 september 2018
@Fabulousfyanne en @nicole-niels, welkom op het forum!

Voorwaarden zijn niet veranderd. Heb je wellicht je mobiele abonnement verlengd, Fyanne? Daarbij komt het soms voor dat Spotify terugvalt naar Free. Dat kunnen we dan echter herstellen.

BIj het aanvragen van de code via de website moet je een 06-nummer invullen als je Spotify bij een mobiel abonnement hebt. Heb je het bij een vast abonnement, gebruik dan het bij ons bekende contact e-mailadres. Mocht het nog steeds niet lukken, dan help ik je verder.

Vullen jullie beide je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt πŸ™‚

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 september 2018
Beste KPN, Wij hebben KPN Compleet met Spotify Premium, Maar met inloggen krijgen we alleen Spotify basis. Hoe nu?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 september 2018
ik ben de gegevens van Spotify verloren de inlog Code hoe kan ik die achterhalen
heb alles in een van kpn

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 14 september 2018
@GeertVrvrt en @200kippen: Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken we het uit.