Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • October 3, 2018
Hartelijk dank! Spotify werkt weer ?
Sneller dan verwacht. Graag gedaan!

• Nieuwkomer
  • October 3, 2018
Zoonlief wil gebruik maken van onze spotify premium (gratis) uit alles-in-1 pakket, op zijn mobiel. Hij heeft zelf geen kpn abonnement. Kan dat?????

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

• Nieuwkomer
  • October 3, 2018
Wij hebben al jarenlang een abonnement bij KPN (Alles-in-een Standaard). We hebben al meerdere keren activatiecodes aangevraagd voor Spotify, maar deze hebben we nooit gekregen. Hoe kunnen we deze activatiecode krijgen?

Bryan Thijssen
Nieuwkomer
Beste,

Na het verlengen van een 'abonnement met toestel' naar een 'sim-only abonnement' heb ik alleen nog maar een Spotify Free account, hoewel ik heb gekozen om Spotify Premium te behouden.

Ik zou niet weten hoe ik dit op moet lossen, kunnen jullie hierbij helpen?

Mvg,

Bryan

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • October 4, 2018
Goedemorgen @Wesley03, Wanneer je gratis Spotify Premium hebt bij je alles in 1 pakket kunnen wij jou een activatiecode sturen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik een code voor je aanvragen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

Hoi @@Champs, Dan gaat er ergens iets niet goed. Zou jij ook je gegevens willen invullen in je forumprofiel incl. klantnummer? Onder persoonlijke opmerkingen kun je jouw e-mailadres vermelden waar we de activatiecode naar toe kunnen sturen. Hopelijk gaat het dit keer wel goed :)

@Bryan Thijssen Ik ga voor je kijken hoe dit zit. Bij nieuwe abonnementen betaal je €8,99 voor Spotify Premium. Ik ga voor je controleren of dit actief is. Zo niet, dan activeer ik het alsnog en krijg je een activatiecode toegestuurd. Zou je jouw 06- nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

• Nieuwkomer
  • October 4, 2018
Vandaag merkte ik dat mijn spotify account niet meer premium is. Toen ik ging kijken in de mijnKpn app stond er dat de extra optie van spotify niet aan stond. Nu heb ik die optie weer aangezet maar als ik een activiatiecode opvraag dan lukt dat niet. Hoe los ik dit op?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • October 4, 2018
Hoi @Beuk, goed dat je jouw gegevens al hebt ingevuld. Ik zie dat je Spotify Premium bij je abonnement hebt aangevraagd, daarom heb ik je een activatiecode gestuurd. Ik verwacht dat je de code vanmiddag ontvangt. Als je er nog vragen over hebt, laat je het dan weten?

• Deelnemer
  • October 4, 2018
@Susan_ ik heb mijn gegevens ingevuld

alvast bedankt.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 4, 2018
@jinjin Dank voor het invullen van je gegevens. Je had inderdaad recht op het gratis Spotify Premium-account, bij het abonnement dat je tot nu toe had. Ik zie echter dat je je abonnement hebt verlengd en daarmee een nieuwe variant hebt afgesloten. Bij deze nieuwe line up kunnen we helaas geen gratis Spotify meer aanbieden. 😞 Is dit je niet duidelijk geworden toen je je abonnement verlengde?

• Deelnemer
  • October 4, 2018
@jinjin Dank voor het invullen van je gegevens. Je had inderdaad recht op het gratis Spotify Premium-account, bij het abonnement dat je tot nu toe had. Ik zie echter dat je je abonnement hebt verlengd en daarmee een nieuwe variant hebt afgesloten. Bij deze nieuwe line up kunnen we helaas geen gratis Spotify meer aanbieden. 😞 Is dit je niet duidelijk geworden toen je je abonnement verlengde?

Dat is mij idd niet verteld. ik zie wel dat ik bij de verlenging ook weer spotify premium krijg (cq betaal).... dus nu ga ik betalen voor iets dat ik niet kan gebruiken ?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 4, 2018
Je kunt het zeker gebruiken, maar je zult er bij je nieuwe abonnement wel voor betalen. Ik vermoed dat het met de omzetting te maken heeft, dat je het nu niet kunt gebruiken. Ik ga je in elk geval de activatiecode toesturen.

• Nieuwkomer
  • October 4, 2018
Hallo,
Ik zou graag mijn spotify account wat is gelinkt aan het alles in één pakket willen wijzigen naar een ander bestaand account. is dat mogelijk?

MvG.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

esmee.scheur
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2018
Hallo,

Nadat mijn spotify een update heeft gehad op mijn telefoon heb ik ineens een spotify free account. Hoe kan ik dit oplossen?

Groet,
Esmee

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedenavond @Nathan11. Welkom op het forum. We hebben de mogelijkheid om het Spotify Premium account terug te zetten naar een Free account, Je ontvangt dan een nieuwe activatiecode waarmee je een ander Spotify account kan upgraden naar Spotify Premium. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kunnen we het voor jou loskoppelen.

@esmee.scheur Wat vervelend dat je na een update geen gebruik meer kan maken van Spotify Premium. Ben je wel ingelogd met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord? Als je je gegevens invult op het KPN Forum profiel kunnen we voor je bekijken welke gebruikersnaam gekoppeld is aan het abonnement. Laat je een berichtje achter als je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • October 5, 2018
@Chantal de W: Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan sturen we een nieuwe code!

Heb mijn profiel aangevuld

@Sjuultjuh: de nieuwe code is onderweg. Je hebt 'm binnen 24 uur per SMS.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • October 5, 2018
Die quote was vast het teken dat je de gegevens hebt ingevuld. 😉 Ik heb je een nieuwe code gestuurd @Chantal de W! Je ontvangt 'm binnen 24 in je mailbox.

• Nieuwkomer
  • October 5, 2018
@mvgijssel88 Dat is mogelijk. We gaan het Spotify Premium account ontkoppelen. Hiervoor hebben we wel eerst wat gegevens van jou nodig. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je ontkoppelen.

Ik heb mijn gegevens geupdate!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 5, 2018
Goedenavond @mvgijssel88, top dankjewel! Ik heb zojuist het account voor je ontkoppeld!

• Nieuwkomer
  • October 5, 2018
Hallo,

Van de weke heb ik mail gekregen dat mijn abonnement is verlengt. echter heb is mij opgevallen dat Spotify premium van mijn abonnement is gehaald. Ik heb een wijziging gemaakt voor minder GB per maand ( 25gb naar 10GB ). De vrouw die mij in de winkel ook geholpen heeft mij ook vertelt dat dit verder allemaal hetzelfde blijft.

in mijn vorige abonnement kreeg ik dus Spotify premium er ook gratis bij en heb dat al zo'n 6 jaar met dit abonnement. en nu zie ik dat ik nog eens 8,99 moet gaan betalen??? hoe zit dit want met de kosten die ik per maand betaal voor mijn abonnement vind ik dat dit eigenlijk gewoon een gratis service van KPN zelf hoort te zijn. Zoals het me toen ook vertelt is.
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

• Nieuwkomer
  • October 6, 2018
Dag,

Ik ben mijn code spotify premium kwijt. Kan ik een nieuwe code ontvangen svp?

• Nieuwkomer
  • October 6, 2018
ik zoek een code voor spotify, omdat mijn oude code is zoekgeraakt in de mail

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag @Mary53 & @Hans Krijt . Wat vervelend dat je het mailtje kwijt bent. We hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode te sturen. Om dit te kunnen doen hebben we eerst wel wat gegevens van je nodig. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen achterlaten in het KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators). We horen graag van je!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Mary53 Bedankt voor het privébericht en het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb jouw abonnementen bekeken en ik zie dat Spotify niet inbegrepen zit. Je hebt op dit moment een Alles-in-1 Instap abonnement. Spotify zit daar bij niet inbegrepen en je hebt het ook niet als extra optie toegevoegd. Verder heb je een KPN Basis mobiel abonnement. Ook in dit abonnement zit geen Spotify Premium gratis. Als je gebruik wil maken van Spotify Premium kan je het toevoegen in Mijn KPN voor een bedrag van €8,99. Er zal dan automatisch een activatiecode toegestuurd worden.

• Nieuwkomer
  • October 6, 2018
beste vikash
bedankt voor je bericht de naam is dan wel alles in 1 abonnement ik zal even op noemen wat er bij kpn loopt vaste telefoon,internet,mobiele telefoon,televisie,dus alles wat mogelijk is en dat al vanaf 2014.
ik vind dit toch wel behoorlijk merk trouw

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Mary53 Het klopt inderdaad dat je meerdere producten afneemt bij KPN. Vanaf 1 juni zit Spotify Premium niet meer gratis bij onze abonnementen. Voorheen beschikten de twee duurste KPN-abonnementen over een gratis Spotify Premium-bundel. De wijziging geldt dus alleen voor alle klanten die het abonnement na 1 juni afsluiten of hebben verlengt.
Je hebt op dit moment een Alles-in-1 Instap abonnement uit 2015. Alleen bij een oud Alles-in-1 Standaard/Premium abonnement zat Spotify Premium gratis. Het Basis mobiel abonnement is van start gegaan op 16-06-2018. Ook bij het mobiele abonnement zit Spotify Premium niet inbegrepen.
Ik had het je graag anders willen vertellen maar als je gebruik wilt maken van Spotify Premium dan zal je dat betaald moeten toevoegen aan één van jouw abonnementen,