Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Mijn spotify Premium is zomaar uitgezet en ik kan niet activeren want in mijn KPN account staat alles nog aan, hoe activeer ik premium opnieuw via kpn abo? (dit bericht heb ik gekopieerd:)

Hoor uw reactie tegemoet,

M.v.g

Dominique Bosch

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • October 23, 2018
Goedemorgen @dominique Bosch Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan ik je een activatiecode toesturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Goedemorgen @dominique Bosch Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan ik je een activatiecode toesturen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

Volgens mij heb ik het nu voldoende aangevuld.

In afwachting op uw reactie

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • October 23, 2018
@dominique Bosch, er is een nieuwe activatiecode onderweg. Je ontvangt de code binnen 3 uur per sms op het 06- nummer waarmee je Spotify Premium hebt afgesloten.

• Nieuwkomer
  • October 23, 2018
Hallo,

Ik heb een spotify account gekoppeld aan mijn alles in 1 pakket, maar ik zou deze graag willen wijzigen. Is dat nog mogelijk?

alvast bedankt

• Nieuwkomer
  • October 23, 2018
Ik kom er van de week dus pas achter dat ik heeeeel lang spotify in mijn alles-in-1-pakket heb zitten. Ik zal ongetwijfeld ooit iets van een activeringscode hebben ontvangen. Deze code is helaas ontvindbaar. Hoe kan ik nu alsnog spotify activeren?

• Nieuwkomer
  • October 23, 2018
Ik heb een alles in 1 van kpn
Maar ik heb nooit een activatiecode mogen ontvangen kunnen jullie deze mij nog toesturen?

• Nieuwkomer
  • October 23, 2018
Kunt u mij ook een nieuwe activatiecode toesturen van Spotify Premium

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • October 24, 2018
@Wioletta: Dat kan! Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd, die ontvang je binnen 3 uur per mail. Je kunt deze koppelen aan een nieuw of bestaand Spotify account via Activeer jouw Spotify Premium account.

@suprkoekie @Wesley933 @McBerth : Ik zorg dat jullie een nieuwe activatiecode krijgen. Kunnen jullie je adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen zodra dat is gebeurd?

• Nieuwkomer
  • October 24, 2018
Beste
Ik heb mijn gegevens toegoevoegt
Bedankt voor de reactie
Met vriendelijke groet
Wesley

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • October 24, 2018
Top! Binnen 3 uur ontvang je een nieuwe activatiecode 🙂

• Nieuwkomer
  • October 24, 2018
Mijn gegevens zin ingevuld in mijn profiel.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • October 24, 2018
@McBerth, ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt de code binnen 3 uur per sms.

Guid0
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • October 25, 2018
Beste,

Wij hebben sinds 2014 KPN compleet alleen niks met de spotify activering code gedaan.
Nu willen wij spotify activeren , alleen hebben wij de code niet meer.
Ook via jullie site om een nieuwe activeringscode op te vragen werkt niet.

Is het mogelijk om een nieuwe activeringscode te mogen ontvangen.

Groeten
Familie Goldsmid

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • October 25, 2018
Hoi @Gui, welkom. Ik heb gekeken en ik zie dat de code wel is gebruikt (in 2013 zelfs al). Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam!

• October 25, 2018

@RK16, wanneer je een alles in 1 abonnement hebt met gratis Spotify premium , kunnen wij een activatiecode sturen. Zouden jullie ook je gegevens willen aanvullen in het forumprofiel?

Dit heb ik inmiddels gedaan; ik hoor graag hoe het verder gaat.

MoJo-3661
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 25, 2018
Goedemiddag,
Sinds kort ben ik ook terug gezet naar een Free account, terwijl ik toch echt KPN Compleet heb.

Groeten,

Jos

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • October 25, 2018
Dank voor het aanvullen van je gegevens, @RK16!

Ik heb gekeken en ik zie dat je vaste abonnement een Alles-in-1 Instap is. Daar zit geen Spotify bij inbegrepen. Wel kun je het via je MijnKPN aan je abonnement toevoegen voor €8,99 per maand.

Graag wil ik u vragen mijn code voor Spotify nogmaals toe te sturen. Jaren terug niet geactiveerd helaas. Maar wel al 36 jaar klant. Ik hoor graag van u Alvast vriendelijk bedankt

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 26, 2018
Hallo @Marja Christe. Je hebt dus wel Spotify in je pakket zitten? Ik kijk het één en ander graag voor je na. Ik heb dan wel wat extra gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 26, 2018
@MoJo-3661 Ik heb je een nieuwe code toegestuurd!

• Nieuwkomer
  • October 26, 2018
Goede middag,

Ik heb eigenlijk altijd gebruik gemaakt van gratis spotify premium via mijn mobiel abbonement, na het verlengen afgelopen maand ben ik er achter gekomen dat spotify niet meer gratis in dat pakket zit erg jammer natuurlijk.

Maaaar gelukkig zag ik nog wel een gratis spotify staan bij mijn thuis pakket klopt dit ?
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit kan koppelen aan mijn huidige spotify account die nu dus op free staat ?

MoJo-3661
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 26, 2018
@MoJo-3661 Ik heb je een nieuwe code toegestuurd!
Het werkt weer, Top!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • October 26, 2018
Goedenavond @leonpoliste, bedankt voor je bericht!

Wat jammer dat je het niet meer via je mobiele abonnement afneemt.. Maar goed, als je het ook nog kosteloos bij je Alles-in-1 pakket hebt zitten maakt niet dat niet zo heel veel uit 😉 Ik zag dat je jouw klantnummer al had toegevoegd, dus dat kon ik snel controleren! Je hebt inderdaad recht op een Spotify Premium account via je Alles-in-1 pakket. Echter, is hier al sinds 2015 een account aan gekoppeld. Ik zal de gebruikersnaam even per privébericht sturen. Wil je die blijven gebruiken, kan je het wachtwoord opnieuw instellen via een reset. Wil je een ander account koppelen, geef dan opnieuw even een seintje dan sturen we je een nieuwe activatiecode op!

• October 26, 2018
Dank voor het aanvullen van je gegevens, @RK16!

Ik heb gekeken en ik zie dat je vaste abonnement een Alles-in-1 Instap is. Daar zit geen Spotify bij inbegrepen. Wel kun je het via je MijnKPN aan je abonnement toevoegen voor €8,99 per maand.

Dank je wel voor je antwoord, @Erik_. Zou je misschien kunnen uitzoeken wat er aan de hand is? Wij zijn ook al decennia klant bij KPN en kregen sinds 2016 Spotify er opeens bij. Sinds een paar maanden zijn we opeens afgesloten. Hoe kan het dan dat het eerst wel in ons pakket zat en nu niet meer? Er is ons ook nooit verteld dat er veranderingen zijn geweest.