Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • November 12, 2018
Beste,

Sinds kort heb ik mijn abonnement verlengd en heb daarbij ook de keuze gemaakt voor Spotify Premium. Nu is sinds vandaag mijn account terug gezet naar Free en als ik probeer mijn activeringscode op te vragen dan word mijn e-mail of mobiel nummer niet herkend. Vervolgens heb ik geprobeerd met de klantenservice te bellen maar word ik automatisch steeds weer naar dezelfde link gestuurd waar je je activeringscode op kunt vragen (wat dus niet gaat).
Hopelijk kan ik via deze weg wel mijn activeringscode opvragen.

Met vriendelijke groet,

BElfrink

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@Rafa92 top dat je al je gegevens al ingevuld had! Je krijgt binnen 3 uur een link per mail om een nieuw account te koppelen.

@BElfrink wil jij je forumprofiel ook updaten met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan ga ik m'n best voor je doen.

• Nieuwkomer
  • November 12, 2018
@Marcia_ heb mijn forumprofiel geüpdate.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 12, 2018
@Marcia_ heb mijn forumprofiel geüpdate.
Ik neem het even van Marcia over. Ik heb je zonet een activatiecode toegestuurd!

• Nieuwkomer
  • November 12, 2018
@Bart_ Thanks, het is gelukt!

• November 14, 2018
Ik heb een Alles-in-1 abonnement waar ooit Spotify als gratis extra optie hoorde. Destijds zag ik het nut niet in van Spotify en heb dit nooit geactiveerd, maar heb mij bedacht. Kan ik hier alsnog een gratis activeringscode voor aanvragen?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 14, 2018
@Jan_39 : Welkom op het forum! En natuurlijk kan dat 🙂 Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie hieronder typen als dat is gebeurd? Dan sturen we een code naar je op.

• November 14, 2018
Zodra ik op "sla wijzigingen op" in mijn profiel klik verschijnt de volgende foutmelding (zie screenshot) Kan ik dw gegevens ook in een privebericht sturen?

https://forum.kpn.com/settings/profile

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 14, 2018
Ah, sorry daarvoor. Er is inderdaad een storing met het aanpassen van privégegevens, we dachten echter dat dat met een beperkte groep gebruikers was. Stuur de gegevens maar in een privébericht, dan maak ik dit in orde 🙂

• Deelnemer
  • November 14, 2018
hallo ik heb alles in 1 .hoe kan ik spotify premium krijgen gr jan

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 14, 2018
Dag Jannes, welkom op het forum! Als je een Alles-in-1 Standaard of Premium abonnement hebt kunnen wij een activatiecode opsturen. Kun je mij jouw adresgegevens en klantnummer in een privébericht sturen? Dan zorg ik dat je de code krijgt.

Mattie Koning
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 15, 2018
Ik heb spotify premium op mijn factuur staan maar krijg hem niet op mijn mobile
of ik moet nog een keer betalen.

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • November 15, 2018
Dubbel betalen is zeker niet nodig, @Mattie Koning ! Kun je iets meer toelichting geven wat er precies niet lukt?

jespha diroen
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 16, 2018
Hi,

op vr 9 nov heb ik via SMS van KPN het bericht ontvangen "vandaag gaat uw abonnement in"

Nu maak ik ook gebruik van spotify premium en zou ik via SMS een activatie code ontvangen, maar deze heb ik tot heden niet ontvangen.

kan iemand mij hiermee verder helpen?

grtz

jespha diroen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 16, 2018
@jespha diroen Dat kijk ik uiteraard graag voor je na! Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • November 16, 2018
Mijn spotify premium werkt niet meer, hoe kan dat?

*Admin: post samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • November 16, 2018
@AnnetG, Je maakt gebruik van een abonnement waarbij je Spotify Premium gratis krijgt. Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Ik verwacht dat je de code vanavond nog ontvangt.

• Nieuwkomer
  • November 16, 2018
Hallo ik zou graag mijn spotify premium van mijn zaak naar mijn zoon zijn account willen zetten ik heb gelezen dat ik dat middels een forum post kan doen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • November 16, 2018
Hoi @Patrickforum1, Is het de bedoeling dat we jouw account omzetten naar Spotify Free en je zoon dan gebruik kan maken van Spotify Premium? Wanneer we jouw account omzetten naar Spotify Free ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode. Je zoon kan met zijn account deze activatiecode gebruiken waarmee hij kan upgraden naar Spotify premium. Of is het de bedoeling dat we de kosten van Spotify Premium van jouw abonnement halen en toevoegen aan je zoon zijn abonnement. Als dit laatste het geval is, zou je dan het klantnummer van je zoon ook willen toevoegen aan je forumprofiel? Je kan zijn klantnummer toevoegen aan opmerkingen.

• Nieuwkomer
  • November 16, 2018
Hoi @Patrickforum1, Is het de bedoeling dat we jouw account omzetten naar Spotify Free en je zoon dan gebruik kan maken van Spotify Premium? Wanneer we jouw account omzetten naar Spotify Free ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode. Je zoon kan met zijn account deze activatiecode gebruiken waarmee hij kan upgraden naar Spotify premium. Of is het de bedoeling dat we de kosten van Spotify Premium van jouw abonnement halen en toevoegen aan je zoon zijn abonnement. Als dit laatste het geval is, zou je dan het klantnummer van je zoon ook willen toevoegen aan je forumprofiel? Je kan zijn klantnummer toevoegen aan opmerkingen.
Optie 1. Mijn account naar Spotify Free zodat mijn zoon met de nieuwe code die van hem kan activeren, danku.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • November 16, 2018
@Patrickforum1, Ik heb de gebruikersnaam die gekoppeld is aan Spotify Premium teruggezet naar Spotify Free. Je krijgt als het goed is vanavond nog een activatiecode per e-mail waarmee je zoon kan upgraden naar Spotify Premium. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.

• Nieuwkomer
  • November 16, 2018
@Patrickforum1, Ik heb de gebruikersnaam die gekoppeld is aan Spotify Premium teruggezet naar Spotify Free. Je krijgt als het goed is vanavond nog een activatiecode per e-mail waarmee je zoon kan upgraden naar Spotify Premium. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag.
Heb een mail binnen gehad maar toen mijn zoon de code invoerde kwam er te staan Je hebt al een Spotify account via KPN. dus uiteindelijk nog niet gelukt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag @Patrickforum1. Wat vervelend dat het niet gelukt is. Ik zal de activatiecode opnieuw versturen en het gebruikersnaam ontkoppelen. Ik hoor graag van je of het gelukt is.

• Nieuwkomer
  • November 17, 2018
goedenavond,
wij hebben kpn compleet alles in 1 pakket daar staat bij dat je gratis spotify premium krijgt.
helaas hebben wij geen code meer hoe kom ik daaraan?

• Nieuwkomer
  • November 17, 2018
Heb ik nog recht op spotyfy premium gratis,had het vroeger wel.Kan ik niet meer aan de gang krijgen.