Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • November 17, 2018
Sinds vandaag werkt Spotify Premium niet meer. Volgens mijnKPN heb ik nog steeds een abonnement, maar in de Spotify app staat het op Free...

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 18, 2018
Goedemiddag

@sannie78, wanneer je nog recht hebt op Spotify Premium via KPN (Alles-in-1 Standaard of Premium en Zorgeloos Premium abonnementen voorheen) kan je een nieuwe code krijgen van ons! Je hebt ooit ergens in het begin denk ik een code ontvangen hiervoor, maar ik zou het begrijpen als je die niet meer hebt of dat je die niet meer kan gebruiken. Om je deze code op te sturen hebben we enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? En een seintje geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

@Dhr.R.Froling, we kunnen ook voor jou nakijken of je hier nog recht op hebt! Wellicht heb je al een account gekoppeld, waar je nu niet meer inlogt. Zou ook jij je Forum profiel willen aanvullen?

@Ienes, dat is niet de bedoeling! Dan kan het zijn dat je onterecht op Free bent gezet. Om dit zo snel mogelijk recht te zetten, en je een nieuwe activatiecode toe te sturen, hebben we ook van jou aanvullende gegevens nodig. Dus vul jouw Forum profiel aan, meld ons dit en we gaan het zo snel mogelijk weer rechttrekken!

• Deelnemer
  • November 18, 2018
Goedemiddag,
Wij hebben hier KPN Compleet waarbij Spotify Premium zit. Dit hebben wij nooit eerder gebruikt, maar zouden er graag gebruik van maken. Kunnen wij een nieuwe activatiecode krijgen hiervoor?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@FamAlbers welkom! Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet, maar je kunt wel recht hebben op gratis Spotify Premium via een Alles-in-1- of Zorgeloos mobiel abonnement. Als dat het geval is, stuur ik je graag een activatiecode toe. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer en me het laten weten als je dat gedaan hebt?

• Deelnemer
  • November 19, 2018
Forumprofiel aangepast. Alvast bedankt voor de reactie.

• Nieuwkomer
  • November 19, 2018
Ik wil ook graag een ander account koppelen aan mijn kpn pakket. Kunt u mij helpen? BvD

• Nieuwkomer
  • November 19, 2018
hallo,
ik heb al enige tijd een pakket van kpn waar ook spotify premium bij hoort. Hoe kan ik hierbij inloggen?
Als ik een activatiecode probeer op te vragen, zegt het dat het e-mailadres niet klopt.
Dit is wel het e-mailadres waarop ik de facturen ontvang.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 20, 2018
@FamAlbers: Ik heb voor gekeken. Ik zie dat jullie eerder wel Alles-in-1 Standaard hadden waar Spotify bij inbegrepen zat, maar inmiddels hebben jullie een nieuw pakket (sinds eind vorige maand). Daar zit helaas geen Spotify bij inbegrepen.

@BramLeuss: Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer en me het laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kan ik een nieuwe code sturen.

@silkebente2: Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer en me het laten weten als je dat gedaan hebt? Dan zoeken we dat voor je uit.

• Deelnemer
  • November 20, 2018
is ingevuld

• Nieuwkomer
  • November 20, 2018
Na het verlengen van mijn abonnement werkt spotify premium niet meer terwijl ik daar wel voor betaal. Hoe kan ik dit veranderen?

• Nieuwkomer
  • November 20, 2018
Hoi,
Ik heb via KPN een Spotify premium account bij mijn Alles in 1 abonnement.
In het verleden maakte ik eigenlijk altijd verbinding via Facebook. Met Facebook ben ik een tijdje geleden gestopt. Ik kon nog altijd gebruik blijven maken van Spotify omdat de PC thuis en mijn telefoon nog ingelogd staan. Tot zover niet echt een probleem. Nog.
Nu wil ik Spotify installeren op een nieuwe laptop en inloggen met mijn e-mail adres. Dit lukte niet. Nu kwam ik er op de PC achter dat als ik naar Account ga dat daar een heel ander e-mail adres staat ingevuld. Ik kan dit niet aanpassen omdat het ingevoerde wachtwoord niet geaccepteerd wordt. Het wachtwoord resetten heeft als gevolg dat er een melding komt dat er een mail verstuurd is, maar die komt natuurlijk nooit aan als het mailadres niet klopt. Het lijkt er op dat het account gehacked is. Geen idee hoe lang dit al is...
Ik kan er nu nog gebruik van maken (behalve op de nieuwe laptop) maar zodra de andere apparaten uitgelogd worden zal dat natuurlijk niet meer gaan.
Hoe kan ik dit oplossen??
Alvast bedankt!

• Nieuwkomer
  • November 20, 2018
Hallo, ik heb al jaren alles in 1 compleet, hier zou gratis spottyfy premium bij zitten. Nu wil ik dit gaan gebruiken maar bij het opvragen van de activatie code krijg ik een bericht dat dit niet lukt omdat mijn mailadres niet goed zou zijn of iets in die Trent.
kan iemand mij aangeven hoe ik nu aan die activatie code kan komen.
bij voorbaat dank.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • November 20, 2018
@FamAlbers mijn collega Paul heeft jullie al een antwoord gegeven, heb je die gezien? Voor de volledigheid hier nog een keer:

Ik heb voor gekeken. Ik zie dat jullie eerder wel Alles-in-1 Standaard hadden waar Spotify bij inbegrepen zat, maar inmiddels hebben jullie een nieuw pakket (sinds eind vorige maand). Daar zit helaas geen Spotify bij inbegrepen.

Dit betekent dat jullie nu geen Spotify meer hebben. Je kunt het wel opnieuw toevoegen. Dit kan via je MijnKPN, en kost dan €8,99 per maand. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode thuisgestuurd.

@Max10 soms gebeurt dit bij verlengen als je gaat van een abonnement waar Spotify bij inbegrepen zat naar een waar je er los voor betaalt. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan sturen we een nieuwe code :)

@ds77 dat klinkt niet heel goed, in ieder geval. Kan het zijn dat het mailadres dat op de pc staat, het mailadres is dat je destijds op Facebook gebruikte? Los van alles kan ik ook gewoon het huidige account loskoppelen en je een nieuwe code sturen. Dan kun je een nieuw account aanmaken bij Spotify en die Premium maken. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan regelen we dit.

@Ikke_wel wil jij ook je gegevens invullen op je profiel, en hier in het topic laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik voor je na of Spotify inderdaad in je abonnement zit. Zo ja, stuur ik je een nieuwe code.

• Nieuwkomer
  • November 20, 2018
Goedemiddag,

Mijn KPN abonnement thuis bevat ook Spotify Premium gratis.
Als ik via de site een activatiecode probeer te krijgen lukt dat niet.

Wanneer ik mijn e-mail adres ingeef, accepteert de site deze niet.
Als ik mijn 06 nummer ingeeft pakt ie het wel maar krijg ik geen code.

Wat doe ik verkeerd? Help!

Mvg, Andy.

Mike van den Wijngaard
Nieuwkomer
Goedemiddag,

Ik heb al een hele periode Spotify Premium.
Sinds kort kan ik niet meer inloggen omdat mijn gegevens niet overeenkomen.
Nu heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd via mijn mail addres en als ik dan op de link klik om een nieuw wachtwoord in te stellen krijg ik een foutmelding.

"Er is iets fout gegaan.
Je moet mogelijk een nieuwe link aanvragen."

Echter heb ik dit al meerdere malen gedaan maar krijg telkens deze melding dus kan ik ook mijn wachtwoord niet veranderen zodat ik weer op mijn Spotify kan.

Baal hier enorm van want betaal hier ook elke maand 8,99 voor.

Hopelijk krijg ik hier zo spoedig mogelijk een reactie op.

Met vriendelijke groet,

Mike van den Wijngaard

• Nieuwkomer
  • November 20, 2018
sinds invoering van glasvezelkabel. reeds vele jaren compleet all in pakket van kpn met o.a 2 mob.tel,nrs.

terugkijkend op oudere overzichten van KPN ontving ik Spotify gratis.
als ik nu wil inloggen op Spotify is er alleen nog een abonnement tegen betaling van kracht.
Ik mag toch aannemen dat de "gratis " mogelijkheid van KPN voor Spotify nog steeds van kracht is voor bestaande klanten ( ook in 2016 en 2017 was Spotify inclusief en heb ik geen enkel bericht ontvangen dat dit is komen te vervallen. Gaarne commentaar !!!!

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 20, 2018
Welkom @AndyB, @Mike van den Wijngaard en @pitiko! Kunnen jullie allen jullie adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd? Indien je een foutmelding krijgt mag dat ook per privébericht

@AndyB: Ik weet nog niet wat er verkeerd gaat maar dat kijk ik na, komt goed :)

@Mike van den Wijngaard: Ik kan niet inschatten of er iets misgaat bij Spotify of bij ons, maar ik kan je in ieder geval meer duidelijkheid geven over welk account is gekoppeld aan de KPN activatiecode.

@pitiko: Spotify Premium was inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard en Alles-in-1 Premium abonnement. Hoewel we die abonnementen nu niet meer leveren, kun je nog steeds gebruik maken van de gratis Spotify abonnementen als je een van deze pakketten afneemt. Ik ga het voor je nakijken.

Mike van den Wijngaard
Nieuwkomer
@Joran ik heb mijn gegevens aangepast, als het goed is is het nu zichtbaar coor jullie.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 20, 2018
@Mike: Dank! Je hebt een privébericht met meer informatie.

Mike van den Wijngaard
Nieuwkomer
Ik heb wel de code ontvangen, maar kan niet inloggen met het email addres waarmee mijn account is aangemaakt.
Heb het ook ontkoppeld van Facebook maar kan alsnog me wachtwoord niet veranderen.

• Nieuwkomer
  • November 21, 2018
Best Forum,

Al sinds enige tijd bestier ik de ICT-aangelegenheden van een ouder stel van boven de 80.

Zojuist heb ik ontdekt dat zij ook een SpotifyPremium account in hun pakket (Compleet) hebben.
Is het mogelijk de activatiecode op te halen vanaf een Ziggo-account, of moet ik dat doen vanaf een computer bij hen thuis?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groet,
Luc

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 21, 2018
Ik heb wel de code ontvangen, maar kan niet inloggen met het email addres waarmee mijn account is aangemaakt.
Heb het ook ontkoppeld van Facebook maar kan alsnog me wachtwoord niet veranderen.

Dat gedeelte zal bij Spotify liggen ben ik bang. Met de code kun je wel een nieuw Spotify account aanmaken maar het gevolg is dat je playlists dan weg zijn. Ik denk dat je alleen een Spotify account hebt dat met Facebook is aangemaakt en dat het daarom niet werkt met een normaal e-mailadres. Wat je kunt doen is een nieuw account aanmaken en die met de activatiecode omzetten naar Spotify Premium. Neem vervolgens contact op met Spotify (zie startbericht: Ik wil Spotify zonder Facebook gebruiken, hoe doe ik dat?) met het verzoek jouw playlists over te zetten van het oude naar het nieuwe account. Hoop dat het zo lukt! 🙂

• Deelnemer
  • November 21, 2018
Hoi,
ik heb laatst een nieuw mobiel abonnement afgesloten. Eerst had ik alles-in-1 met mijn mobiele abonnement, huistelefoon en televisie waardoor ik gratis spotify premium had.
Ik heb laatst een nieuw mobiel abonnement afgesloten en ineens is mijn spotify premium weg, maar volgens mij heb ik nog wel alles-in-1.

Hoe kan dit?

Groeten,
Anneline

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • November 21, 2018
Hoi @Mini14 , Laten we uitzoeken waarom je geen Spotify Premium meer hebt. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

@Jotten Wat fijn dat je deze aangelegenheden voor ze regelt. Spotify Premium is geen KPN Compleet voordeel, maar het zou wel kunnen dat ze ervoor in aanmerking komen met één van hun abonnementen. Zou je jouw forumprofiel willen invullen met het adres van het stel incl. klantnummer? Dan kan ik het uitzoeken.

• Nieuwkomer
  • November 21, 2018
Voor mij geld hetzelfde. Ik heb mijn account nu onder het verkeerde account geactiveerd. Graag ontkoppelen zodat ik Spotify family premium kan koppelen aan het juiste account.

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic