Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 22, 2018
@M.J.H.: dat kan geregeld worden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?

• Nieuwkomer
  • November 22, 2018
@M.J.H.: dat kan geregeld worden. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik heb zojuist mijn persoonsgegevens ingevuld.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 22, 2018
Ik heb 'm gereset. Binnen 24 uur heb je een mail met een nieuwe code. 🙂

• Nieuwkomer
  • November 22, 2018
Ik ben verhuisd sinds 1 november 2018 en heb vast en mobiel opnieuw aangevraagd bij KPN. IK had in het verleden ook een account bij KPN voor spotify Premium en nu weer. Eind oktober kreeg ik de activatiecode en die heb ik 23 oktober geactiveerd. Sinds begin deze week hebben we ineens geen Premium meer. KPN verwijst naar spotify terwijl ik een abonnement bij KPN heb. Op zich zou dat niet erg zijn ware het niet dat Spotify dit niet kan oplossen, ze zijn onbereikbaar.

Voor KPN is dit blijkbaar geen belangrijk onderwerp want ook op dit forum is er geen subforum onderwerp. Maar toch hoop ik dat iemand mij kan helpen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Tot ik een premium Spotify account kreeg via KPN, had ik een gratis Spotify account. Beide accounts zijn echter gekoppeld aan hetzelfde emailadres. Ik wil nu inloggen op mijn gratis account, maar weet het wachtwoord niet. Als ik wachtwoordherstel aanvraag, moet ik een gebruikersnaam zonder spaties opgeven of een emailadres. De gebruikersnaam van dat gratis account bevat echter wel een spatie en het emailadres geldt voor beide accounts. Hoe kom ik nou achter het wachtwoord van mijn gratis account, zodat ik daarop in kan loggen? De gebruikersnaam van het gratis account is Margret Dekker, de gebruikersnaam van het Premium account is margretdekker. Beide accounts zijn gekoppeld aan het zelfde emailadres.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

• Topper
  • November 23, 2018
Beste,

Al sinds het begin van het Spotify premium abonnement staat deze gekoppeld aan het account van onze zoon. Het is alleen de bedoeling dat spotify premium nu los gekoppeld word van die account, zodat ik Spotify premium kan actieveren op mijn eigen Spotify account. Zou iemand daar mee kunnen helpen?

Groet,

Erik

• Nieuwkomer
  • November 23, 2018
Ik probeer Spotify Premium te activeren (onderdeel van huidig abonnement). Daarvoor wil ik graag een activeringscode aanvragen. Als ik mijn mailadres invul, wordt deze niet herkend.

Melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"

Graag hulp.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 23, 2018
@Emast Dat kan ik voor je doen. Ik heb je account losgekoppeld. Daarmee is het naar de free-versie teruggezet. Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe. Daarmee kun je het opnieuw koppelen.

@Redhead Ik kan jou ook helpen, maar ik zie dat ik je gegevens niet bij de hand heb. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • November 23, 2018
Hallo @Bart_ , ik heb je een privébericht gestuurd.

• Topper
  • November 23, 2018
Hallo @Bart_ ik heb je een privé bericht gestuurd.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 23, 2018
@Emast, @Redhead, privéberichten zijn helaas in dit geval niet zo handig 😉 Die kan de rest namelijk niet inzien en Bart is er van 't weekend niet!

@Emast, voor jou is vandaag een nieuwe activatiecode opgestuurd, via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer kan je het juiste account Premium maken.

@Redhead, sinds 2015 is er via jouw internet en tv pakket een account gekoppeld aan Premium via KPN. Wanneer we een nieuwe code voor je gaan aanvragen wordt dat account op Free gezet. Omdat ik niet weet of dat de bedoeling is, doe ik dat allereerst niet. Wil je aangeven of dat kan,want dan stuur ik een nieuwe activatiecode op. Of dat je eerst wil proberen om met dat account in te loggen?

• Nieuwkomer
  • November 23, 2018
@Susan_ , dan graag een nieuwe code zodat Spotify Premium aan mijn huidige mailadres gekoppeld kan worden. Geen idee aan welk account het nu gekoppeld zou moeten zijn, want als ik met mijn huidige mailadres bij Spotify inlog is het een free account... Graag de nieuwe activeringscode koppelen/opsturen naar mijn mailadres waar ook de facturen op binnenkomen.
B.v.d.

• Topper
  • November 23, 2018
@Susan_ dank voor je reactie, echter heb ik op mijn mailadres geen code ontvangen

• Topper
  • November 24, 2018
Ik ben nu al een dag onderweg om mijn spotify premium code te krijgen, echter nog geen resultaat!?

• Deelnemer
  • November 24, 2018
Hallo
Ik heb kpn compleet en vroeger had ik spotify premium inclusief.
Nu kom ik hier echter niet meer op

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 24, 2018
@Redhead: Ik heb je een privébericht gestuurd!

@Emast: De code blijkt naar een @ziggo.nl e-mailadres te zijn verstuurd. Ik heb het nog eens verstuurd, nu naar het @kpnmail.nl account die je ook voor het forum gebruikt. Moet goedkomen, binnen 3 uur heb je een nieuwe code.

@Roeli32: Spotify Premium was gratis inbegrepen bij het Alles-in-1 Standaard of Premium abonnement. Compleet heeft hier niet mee te maken. Als je nog steeds een van deze abonnementen hebt zorg ik dat je een nieuwe activatiecode krijgt. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

• Deelnemer
  • November 24, 2018
Heb profiel aangepast

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 24, 2018
Dank! Je neemt nu het Internet+TV abonnement af, daar zit Spotify Premium niet bij inbegrepen. Ik kan daarom geen activatiecode opsturen. Je kunt wel met korting Spotify afsluiten bij KPN, je betaalt dan een euro minder per maand. Dat kun je aanvragen via MijnKPN!

• Nieuwkomer
  • November 24, 2018
Ik zie nu eigenlijk pas dat er bij ons pakket ook Spotify premium gratis hoort.
Ik begrijp dat we daar ooit een activatie code voor hebben ontvangen?
Is het mogelijk dat ik daar een nieuwe code voor ontvang?
Gr. Marian

• Nieuwkomer
  • November 25, 2018
Goedemiddag,
Door een fout heb ik de-mail van KPN om Spotify Premium te activeren gewist.
Kunt u mij een nieuw mailtje sturen, zodat ik Spotify kan activeren?
Vriendelijke groet,
Leo

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Doevel @Marialu Als Spotify Premium in het abonnement zit kan ik een nieuwe activatiecode toesturen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • November 25, 2018
Heb ik gedaan!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Marialu Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist de activatiecode per e-mail toegestuurd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur. Op deze pagina kan je de activatiecode invoeren en een Spotify Premium account aanmaken.

Joshua67
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2018
Beste,

Kan iemand mij vertellen hoe ik Spotify kan laten ontkoppelen van KPN. Ik ben overgestapt naar een andere mobiele provider, maar Spotify blijft gekoppeld aan KPN.

"Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement."

Via Mijn KPN kan ik dit niet meer doen omdat mijn nummers daar niet meer voorkomen.

Groet, Jos

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Limataki
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 26, 2018
Goedemorgen mevrouw/meneer,

gisteren spotify aangevraagd en op de pc geeft hij geen premium aan.
nu gaat mijn abonnement op donderdag 29-11-2018 in bij KPN kan ik het dan omzetten naar mijn mobiel en dan wel de premium krijgen>
of heb ik een fout gemaakt met aanvragen ?
ik hoor het graag van u.

vast bedankt voor het antwoord
met vriendelijke groet
Lilian Warmenhoven