Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

D.meeuwsen
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2018
Goedemorgen,
Ik heb een probleem met mijn spotify, zodra ik inlog met mijn gegevens: email en wachtwoord.
Dan sta ik ingelogd met mijn ex haar profiel foto en gebruikersnaam.
Hje los ik dit probleem op

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@Joshua67 welkom! Jammer om te lezen dat je over bent gestapt! Het duurt maximaal een maand voordat wij je Spotify account automatisch omzetten van Premium naar Free. Daarna kan je je account aan een ander Premium abonnement koppelen. Nog heel even geduld dus!

@Limataki het is me nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, maar ik help je er graag mee het verder uit te zoeken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan kijk ik wat er precies aan de hand is.

@D.meeuwsen dan moet er waarschijnlijk een nieuw account aan Premium gekoppeld worden. Staat het abonnement waarbij je Spotify Premium krijgt op jouw naam of op dat van je ex? Als het op jouw naam staat, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan kijk ik of we het kunnen ontkoppelen, zodat jij het juiste account eraan kunt koppelen. Als het op naam van je ex staat, dient deze hiervoor even contact met ons op te nemen.

• Nieuwkomer
  • November 26, 2018
Hallo, ik heb enkele jaren geleden alles afgenomen van KPN. Ik kreeg toen spotify gratis. heb daar nooit gebruik van gemaakt. Wil het nu gaan genbruiken maar vind nergens meer de inlogcode's. Kan ik die nog eenmalig krijgen. Groetjes en bedankt. huub.hupperetz@planet.nl

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic

• Nieuwkomer
  • November 26, 2018
Graag een nieuwe mail met stappen om Spotify Premium te activeren sturen.

Joshua67
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2018
@Marcia_ Marcia, dank voor je snelle antwoord. Ik wacht het rustig even af.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • November 26, 2018
@Doevel ik zie dat je inmiddels Spotify Premium hebt weten te koppelen. Dan wens ik je veel plezier met muziek luisteren. Mocht je nog verdere vragen hebben horen we het graag 🙂

Limataki
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 26, 2018
@Marcia_ ik heb het formulier zo goed mogelijk ingevuld.
probleem Spotify draait niet met premium, mobielnummer pas vanaf donderdag op abonnement bij KPN.PC thuis ook geen Spotify premium ondanks link gebruikt naar download

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 27, 2018
@Huubke: Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken we het voor je uit!

@Limataki: 25-11 is Spotify toegevoegd aan het (internet/tv) abonnement. Ook is die dag de code gebruikt om een account Premium te maken. Het gaat volgens mij om een Facebook account (welke kan ik niet zien). Maar als je inlogt bij Spotify met dat Facebook account zou je daadwerkelijk Premium moeten zijn. Zou je dat eens willen proberen? Mocht het toch niet werken dan kunnen we je een nieuwe code sturen natuurlijk waarmee je het opnieuw kan proberen.

Limataki
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 27, 2018
Ga dat vanavond proberen dank

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • November 27, 2018
Geen probleem. Je weet ons te vinden als er vragen zijn!

• Nieuwkomer
  • November 27, 2018
Hallo iedereen ik heb een Spotify account via mijn Facebook maar mijn Facebook is geblokkeerd en nu kan ik ook niet meer op mijn Spotify hoe kan ik dit op lossen?
Mvg
Kevin riet

• Deelnemer
  • November 27, 2018
IK maak gebruik vanSpotify premium dat gekopppeld is aan mijn KPN abbon.
Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen voor Spotify
Hoe moet ik dat doen,

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 27, 2018
Hallo iedereen ik heb een Spotify account via mijn Facebook maar mijn Facebook is geblokkeerd en nu kan ik ook niet meer op mijn Spotify hoe kan ik dit op lossen? Mvg Kevin riet

Dag Kevin. Ik kan je wel helpen, denk ik. Ik kan je account terug naar 'Free' zetten. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode, waarmee je het account opnieuw kunt koppelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

IK maak gebruik vanSpotify premium dat gekopppeld is aan mijn KPN abbon. Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen voor Spotify
Hoe moet ik dat doen, *Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag Dolf. Hetzelfde kan ik ook voor jou doen. Ook van jou zie ik dan graag je gegevens in je KPN Forum profiel verschijnen.

Limataki
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 27, 2018
Paul, helaas log via facebook in en heb geen premium, kan je nog een code sturen dan en uitleg hoe ik dat moet upgraden ?
als ik nu op upgraden klik krijg ik een blad met creditcard gegevens te zien ?
liwa@kpnmail.nl

vast bedankt voor de moeite en jullie snelle antwoorden !

• Nieuwkomer
  • November 27, 2018
Ik kan nergens mijn spotify premium activatie code vinden kan iemand mij hier bij helpen ?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 27, 2018
@Limataki, ik heb een nieuwe code opgestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is! De code kan je activeren via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer , je vult dan de code in en krijgt dan direct de mogelijkheid om jouw account Premium te maken 😉 Succes!

@Steviep, dat is geen enkel probleem! Je kan een nieuwe krijgen, maar hiervoor hebben we wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan helpen we je zo snel mogelijk verder (geef even een seintje als je het hebt ingevuld!)

Limataki
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • November 28, 2018
Susan , Paul en Marcia , bedankt voor jullie hulp.
het is gelukt helemaal fijn .
groetjes Lilian

Ciskas6306
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 28, 2018
We hebben alles in een compleet. nu wil ik spotify premium proberen, maar dan krijg ik een rekening van spotify. hoe meld ik me aan binnen het AIE pakket van kpn bij spotify premium?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • November 28, 2018
Hoi Ciska, welkom op het forum! Er lijkt al een Spotify Premium abonnement actief te zijn onder jouw Alles-in-1 abonnement. Ik heb je die gegevens in een privébericht gestuurd. Als dit niet het goede account is kan ik een nieuwe activatiecode sturen.

• Nieuwkomer
  • November 28, 2018
hallo ik heb in mijn abonnement spotify premium, hoe kom ik aan de activeringsbeleid code als je de brief van KPN kwijt bent?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • November 28, 2018
@Pouw800, Dan kunnen we een nieuwe activatiecode voor je aanvragen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, je 06- nummer incl. klantnummer(s)? Dan kan het voor je in orde maken. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

• Nieuwkomer
  • November 29, 2018
Dag, ik heb al jaren spotify premium maar sinds een aantal maanden is, zonder toedoen van mijzelf, het account plots een spotify free account geworden.

Jullie kunnen mij vast helpen?

gr

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 29, 2018
Dag, ik heb al jaren spotify premium maar sinds een aantal maanden is, zonder toedoen van mijzelf, het account plots een spotify free account geworden. Jullie kunnen mij vast helpen? gr

Ik denk inderdaad dat ik je wel kan helpen, John. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan zoek ik het uit. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo,

Ik wou graag mijn Premium lidmaatschap van Spotify verplaatsen naar een nieuw Spotify account.
Is dit mogelijk om te doen?
En zo ja, hoe?

• Nieuwkomer
  • November 29, 2018
@Bart_ Gegevens heb ik aangevuld.

Dit zijn mijn producten dus ga ik er van uit dat ik nog steeds over Spotify premium kan beschikken?
Opties
KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
€ 0,00
Pluspakket
€ 9,99
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet
€ -9,99
Opnemen Pakket gratis
€ 0,00
HD tv-ontvanger - gratis
€ 0,00
HD tv-ontvanger - gratis
€ 0,00
Spotify Premium - gratis
€ 0,00
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
€ 0,00