Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 29, 2018
Dat heb je zeker, John. Ik heb je zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Daarmee kun je het snel in orde maken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Annemieke Bouman Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen we jou een nieuwe activatiecode toesturen. Dit zorgt er zorgt ervoor dat het huidige Spotify Premium account wordt ontkoppelt en dat je een nieuwe account kan aanmaken. . Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • November 30, 2018
Heb in 2016 de code ontvangen maar nooit gebruikt.
nu wil ik inloggen en een nieuwe code aanvragen, maar krijg de melding dat mijn telefoon en e-mail niet geldig is. Kan ik een code toegezonden krijgen om mijn premium te activeren.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 1, 2018
Hoi Takken, welkom op het forum! Dat kan zeker. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een berichtje sturen als dat is gebeurd? Dan zorgen we dat er een nieuwe code jouw kant op komt.

• Nieuwkomer
  • December 1, 2018
Hallo,
We hebben via KPN abonnement toegang tot spotify premium.
Ik weet niet hoe ik kan inloggen. Heb ik activeringscode nodig?
Groeten, fredericus

wij hebben een spotify premium account via KPN alleen in de linker kolom op het spotify account staat geen mogelijkheid voor familie.
Hoe kan dit?

Hallo,

Ik wou graag mijn Spotify premium lidmaatschap naar een ander account overplaatsen.

Kan iemand mij daarmee helpen?

• Nieuwkomer
  • December 2, 2018
Bij de wijziging, op jullie advies, van ons abonnement, hebben jullie mijn Spotify Premium per ongeluk verwijderd. Na een telefoontje hebben jullie bevestigd dat dit per ongeluk was gebeurd en het weer terug gegeven. D.w.z. ik kreeg een sms met een link om het te activeren. Ik durf dit nu niet goed te doen, omdat ik bang ben dat dit een heel nieuw account is, terwijl ik mijn oude account weer Premium wil hebben waarin ik veel uren werk heb aan playlists!
Kan ik het veilig doen en komt dat Premium dan meteen samen met mijn oorspronkelijke account of moeten jullie iets regelen dat dit gebeurt?

M.c.3
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 2, 2018
Ik probeer een nieuw activeringscode voor spotify aam te vragen maar krijg bericht dat mijn mailadres niet wordt herkend. Terwijl het ect het mailadres is waarop ik mail Van KPN binnen krijg. Ook mjjn mobiele nummer wordt niet herkend. Hoe kan ik. U een nieuw activeringscode aanvragen?

• Nieuwkomer
  • December 2, 2018
Ik heb altijd al gratis premium gehad bij mijn alles in 1 pakket. Helaas is deze vervallen zonder enige aanleidin, weet iemand of deze nog gratis aangeboden wordt?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Annemieke Bouman Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen we jou een nieuwe activatiecode toesturen. Dit zorgt er zorgt ervoor dat het huidige Spotify Premium account wordt ontkoppelt en dat je een nieuwe account kan aanmaken. . Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Oh excuses, had deze reactie gemist. Ik heb de gegevens aangevuld @Vikash

• Nieuwkomer
  • December 2, 2018
Hallo, ik zou graag mijn spotify premium account willen ontkoppelen en een nieuwe activatiecode ontvangen, kan dit?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Fredricus Om gebruik te kunnen maken van Spotify Premium via KPN zal je als eerste met een activatiecode een Spotify Premium account moeten aanmaken. Als je deze activatiecode niet hebt ontvangen of kwijt bent geraakt zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. We zullen dan een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@Frank en Jolanda Wat vreemd dat je niet de mogelijkheid hebt om Spotify Family aan te vragen. Zou je je gegevens willen aanvullen op het KPN Forum profiel, dan kan ik het abonnement erbij pakken en het verder voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@otemba Op het moment dat het Spotify Premium account wordt omgezet naar een Free account behoudt je de afspeellijsten. Zodra je met de nieuwe activatiecode het Free account weer upgrade naar Spotify Premium zullen ook de afspeellijsten behouden blijven

@Annemieke Bouman, @ThijsEnPetra Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Dit zorgt ervoor dat het huidige Spotify Premium account wordt terug gezet naar een Free account. Met de nieuwe activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Je ontvangt deze code per mail binnen 24 uur.

@M.c.3 Wij hebben de mogelijkheid om handmatig een activatiecode te versturen per mail/sms. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra we alle gegevens hebben ontvangen kunnen we het abonnement erbij pakken en een activatiecode toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@DoubleVCee Wat vreemd dat je ineens geen gebruik meer kan maken van Spotify Premium. Wij zullen voor je uitzoeken wat hier de reden van is. Hiervoor hebben we wel een aantal gegevens van jou nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Dan zoeken we het voor je uit!

• Nieuwkomer
  • December 2, 2018
Ik heb voor mijn zoon een spotify account aangevraagd nu werkt zijn mailadres niet meer en wil ik dit wijzigen, hoe moet ik dit doen?

Admin: bericht toegevoegd aan lopende topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 3, 2018
Goedemorgen @Angelique14, Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je bedoeld. Je hebt een Spotify account aangevraagd met zijn e-mailadres, maar je kunt er niet mee inloggen? Kun je dit toelichten? Daarnaast is het handig om je forumprofiel in te vullen, dan kan ik je daarna gemakkelijker verder helpen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

• Nieuwkomer
  • December 3, 2018
Beste mevrouw/ meneer,
Ik zou graag mijn spotify account willen wijzigen, dus zou graag een nieuwe code ontvangen om dit te bewerkstelligen.
Alvast bedankt!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @SvG92 , welkom! Bij dezen voor je aangevraagd 🙂. Binnen 3 uur heb je 'm in je mailbox. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het me weten?

• Nieuwkomer
  • December 4, 2018
Hoe kom ik aan een code voor het gebruik van Spotify,
Ik heb blijkbaar Spotify premium bij mijn : Alles in 1 abonnement.

Ik zou het graag gebruiken op mijn mobiel.

Groet, Dirk

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 4, 2018
Hoi Dirk, die code kunnen we voor je nasturen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie plaatsen als dat is gebeurd? Een eventuele foutmelding bij het opslaan mag je negeren, daar wordt aan gewerkt.

• Nieuwkomer
  • December 4, 2018
Hallo, sinds kort een nieuwe telefoon en ik heb mijn spotify premium niet in kunnen stellen. Ik heb KPN compleet voor thuis waarbij het premium abonnement inzit maar ben helaas de activatiecode kwijt. Bij het opvragen via mijn mailadres krijg ik terug dat e\de invoer ongeldig is.

Kunt u me helpen?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 4, 2018
@Bbas: Zeker! Maar je had bij je vorige telefoon wel een werkend Spotify Premium account? Dan ben je misschien sneller klaar door het wachtwoord bij Spotify op te vragen. Dat doe je via deze link: Wachtwoord opnieuw instellen - Spotify

Als je wel een nieuwe activatiecode wil helpen wij je natuurlijk verder. Kun je daarvoor je adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?

• Nieuwkomer
  • December 4, 2018
Hoi Joran,

In mijn oude telefoon had ik idd een werkend Spotify Premium account. Wachtwoord opgevraagd bij Spotify en gereset. In het account wordt ik herkend, alleen niet dat ik Premium zou hebben. Als ik uitlog en me opnieuw aanmeld met het nieuwe wachtwoord herkent Spotify me niet. Ik begrijp het niet meer. Wellicht toch een activatiecode?

• Deelnemer
  • December 4, 2018
Hallo

ik zit sinds kort aangesloten met mijn mobiel bij KPN compleet, thuis alles in 1 premium.
als het goed is zit daar gratis spotify premium bij, maar ik kan spotify nu niet gratis activeren.
hoe moet ik dat doen?

gr martijn

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 5, 2018
@Bbas: Komt er aan! Binnen 3 uur ontvang je de code per mail. Die kun je dan weer invoeren op Activeer jouw Spotify Premium account.

@Martijn6 : Ooit heb je vermoedelijk een activatiecode gekregen maar die zal zijn verlopen. We sturen een nieuwe op. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

• Deelnemer
  • December 5, 2018
goede dag kpn

mijn zoon heeft onlangst zijn tel abonnement verlengd hij had ook een premium spotify abonnement.nu heeft hij een nieuw abonnement + nieuw toestel maar kan niet meer inloggen bij zijn oude spotify abonnement hoe moet ik dit herstellen is mijn vraag ?
het gaat om telnr *
mvg.e.h.l van der steen

*Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy.