Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Topper
  • December 5, 2018
Ik had tot voor kort spotify premiun in gebruik.
Als ik nu echter de gemaakte bladwijzer aanklik krijg ik een webpage te zien met een aanmeldings form.
Hoe kan ik opnieuw inloggen /activeren ?

dank bij voorbaat

Groeten,

Robert

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 5, 2018
goede dag kpn mijn zoon heeft onlangst zijn tel abonnement verlengd hij had ook een premium spotify abonnement.nu heeft hij een nieuw abonnement + nieuw toestel maar kan niet meer inloggen bij zijn oude spotify abonnement hoe moet ik dit herstellen is mijn vraag ? het gaat om telnr * mvg.e.h.l van der steen *Admin: telefoonnummer verwijderd i.v.m. privacy.

Ik kijk het graag voor jou en je zoon. Wil je jouw KPN Forum profiel nog wel aanvullen met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Deelnemer
  • December 5, 2018
@Bbas: Komt er aan! Binnen 3 uur ontvang je de code per mail. Die kun je dan weer invoeren op Activeer jouw Spotify Premium account.

@Martijn6 : Ooit heb je vermoedelijk een activatiecode gekregen maar die zal zijn verlopen. We sturen een nieuwe op. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en hier een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

Hallo ik heb mijn gegevens in mijn profiel aangepast. Alvast bedankt.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 6, 2018
Dag Martijn6! Er is inmiddels een nieuwe activatiecode via de mail onderweg. Laat je weten of het gelukt is?

• Deelnemer
  • December 6, 2018
Dag Martijn6! Er is inmiddels een nieuwe activatiecode via de mail onderweg. Laat je weten of het gelukt is?

ik heb helaas nog geen mail met de activatiecode gekregen

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 6, 2018
Hoi @Martijn6 Bij het afsluiten van je abonnement heb je een ander e-mailadres opgegeven dan het e-mailadres die je gebruikt voor KPN ID. Heb je die al gecontroleerd? Mocht je dit e-mailadres niet meer gebruiken, dan kunnen we je de activatiecode alsnog opsturen naar een ander e-mailadres.

Mario-036
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 6, 2018
Beste KPN

Ik gebruik nu sinds kort Spotify free.
Nu hebben wij ook een alles in 1 abonnement van kpn. hierin zit gratis spotify premium.
kunnen jij mij een code sturen zodat ik deze kan koppelen en ik mijn free kan ombouwen naar de betaalde versie ?

Groeten Mario

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 6, 2018
@Mario-036, Als je gratis Spotify Premium bij je abonnement hebt kan ik je een activatiecode sturen. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het voor je in order.

• Deelnemer
  • December 6, 2018
Hoi @Martijn6 Bij het afsluiten van je abonnement heb je een ander e-mailadres opgegeven dan het e-mailadres die je gebruikt voor KPN ID. Heb je die al gecontroleerd? Mocht je dit e-mailadres niet meer gebruiken, dan kunnen we je de activatiecode alsnog opsturen naar een ander e-mailadres.

inderdaad ander mail adres. Het is nu gelukt, dank je

Mario-036
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2018
@Mario-036, Als je gratis Spotify Premium bij je abonnement hebt kan ik je een activatiecode sturen. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan maak ik het voor je in order.

Beste Marina,

Ik heb de punten ge update zoals je vroeg.

Groetjes mario

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 7, 2018
Hoi @Mario-036, Ik zie dat er al een account is gekoppeld. Dat is niet zo'n probleem, want ik kan ervoor zorgen dat het account die nu gekoppeld is aan Spotify Premium ontkoppelt wordt. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode opgestuurd. Misschien is er op dit moment iemand anders die gebruik maakt van Spotify Premium van je abonnement?

Mario-036
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2018
Hoi @Mario-036, Ik zie dat er al een account is gekoppeld. Dat is niet zo'n probleem, want ik kan ervoor zorgen dat het account die nu gekoppeld is aan Spotify Premium ontkoppelt wordt. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode opgestuurd. Misschien is er op dit moment iemand anders die gebruik maakt van Spotify Premium van je abonnement?

Dat klopt mijn vrouw gebruikt het. laat die koppeling maar actief ..
je kan dus maar 1 account gekoppeld hebben?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Mario-036 Dat klopt inderdaad. Als je Spotify Premium via KPN afneemt kan je één Spotify Premium account aanmaken.

• Nieuwkomer
  • December 7, 2018
Dag!

Is het mogelijk dat ik ook een nieuwe activatiecode kan ontvangen, zodat ik een nieuwe account kan koppelen?

Ik zie graag een reactie tegemoet!

Mvg.

• Nieuwkomer
  • December 7, 2018
Ik heb vorige maand mijn mobiel abonnement veranderd en daarbij spotify afgesloten. Het duurde even voordat ik spotify kon gebruiken. Dit lukte na contact met KPN.

nu zijn we een maand verder en kan ik al een paar dagen niet meer op spotify premium!
best vervelend!
Wat nu?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 7, 2018
@D1rk, we kunnen je zeker voorzien van een nieuwe code! Echter hebben we hier wel gegevens voor nodig. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@Mokashmir, dat is niet fijn om te horen! Ik kan het helaas niet opzoeken, omdat ik geen gegevens van je heb. Zou ook jij je profiel willen aanvullen met gegevens zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen?

• Topper
  • December 8, 2018
Hoe kan ik Spotify Premium gratis downloaden, omdat dit in mijn KPN-pakket zit?

Elyne
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2018
Ik heb gisteren Spotify Premium terug verlengd. Betalingsbewijs ontvangen. Premium lukt op tablet maar niet op telefoon. Nochtans ingelogd op hetzelfde account. Hoe kan ik dit oplossen?

• Nieuwkomer
  • December 8, 2018
Ik ben mijn gratis Spotify premium code kwijt hoe krijg ik een nieuwe?

• Nieuwkomer
  • December 8, 2018
Zoals velen heb ik ook probleem met inloggen spotify.Ik ben ook alles kwijt geraakt maar bij kpn is het gelukt met een ander e-mail adres.Nu wil ik inloggen voor spotify middels activeringscode dan wordt mijn nieuwe e-mail adres niet herkend.Wat gaat er verkeerd..?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Elyne Heb je Spotify Premium toegevoegd aan een KPN abonnement? Normaal gesproken kan je met je Spotify Premium gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op verschillende apparaten. Als je Spotify Premium hebt toegevoegd aan een KPN abonnement, dan kan ik jouw gebruikersnaam achterhalen. Het wachtwoord kan je opnieuw aanmaken op deze pagina. Vul je ook gelijk je gegevens in op het KPN Forum profiel en laat je een berichtje achter wanneer je de gegevens hebt aangevuld. Dan helpen we je verder.

@6xqqqqqq & @R.derijk Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een activatiecode toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@freekwolff In het eerste bericht van dit topic wordt er uitgelegd hoe je een Spotify Premium account kunt aanmaken. Hiervoor heb je een activatiecode nodig. Mocht je deze code niet meer hebben dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel! We zullen dan een nieuwe toesturen. Laat ons mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@6xqqqqqq Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Binnen 24 uur ontvang je deze activatiecode, per e-mail. Je kan op deze pagina een nieuw Spotify Premium account aanmaken.

• Nieuwkomer
  • December 8, 2018
Ik ben mijn Spotify premium code kwijt waar krijg ik een nieuwe?

• Nieuwkomer
  • December 8, 2018
Goede avond, ik heb zojuist Spotify Premium besteld via mijn kpn, maar ik kan deze niet activeren omdat ik dan een foutmelding krijg dat mijn nummer of email niet herkend word. Nu denk ik dat ik ergens een nieuwe code moet aanvragen maar hoe en waar?

Alvast bedankt

• Topper
  • December 8, 2018
Ik heb een verhuizing doorgegeven en Mn mobiele nummers 4 stuks meegenomen ivm KPN compleet echter nu Mn spotify kwijt hoe kan dat?