Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Roi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2018
Goedendag

Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om in Spotify gebruik te maken van de premium features, enkel van de free spotify versie.
In de MIJNKPN app staat de spotify optie wel "aan".
De spotify app reeds opnieuw geinstalleerd en meerdere keren opnieuw ingelogd.

Tot op heden zijn mijn pogingen om weer gebruik te kunnen maken van de premium functies vrijwel vruchteloos...

Met vriendelijke groet,

Roi

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • December 9, 2018
Morning,
Ik zit met hetzelfde probleem.
Probeer een code aan te vragen maar hij zegt dat mijn e-mail en 06 on bekend zijn

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Roi Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de premium features van Spotify. Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en zie dat het inderdaad terug is gezet naar Spotify Free. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode verstuurt. Deze activatiecode ontvang je binnen 3 uur per SMS. Je kan op deze pagina het bestaande Spotify account weer upgraden naar Spotify Premium.

@CeeCrystal, @Erwin69, @Shorty1986 en @R.derijk Wij hebben de mogelijkheid om handmatig een verificatiecode naar jou te versturen. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Laat je een berichtje achter wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • December 9, 2018
Gegevens aangevuld

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Gegevens aangevuld

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur.

Roi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2018
Helemaal gelukt!!
Dank!!

• Nieuwkomer
  • December 10, 2018
Dit tread is al 2 jaar oud misschien maar mij is hetzelfde nu net overkomen en is mij ook al eens eerder overkomen en word een beetje irritant nu, ik hoop dat jullie mij weer snel de code toe sturen.

mvj

jos

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Goedenavond, ik zie op mijn Factuur dat Spotify Premium in rekening wordt gebracht. Dit is toch onderdeel van mijn pakket of is dit recentelijk veranderd. Ik heb wel een nieuwe code gekregen om te heractiveringscampagne.

• Nieuwkomer
  • December 11, 2018
Goedemorgen,

Ik zit met hetzelfde probleem als hier boven. Ik probeer een code aan te vragen maar krijg een melding dat de e-mail en 06 niet herkent worden.

Hopelijk kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt.

*Admin: afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 11, 2018
@Jos akkerman: we kunnen je zeker een code sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?

@Bmense: ik heb je een nieuwe code verzonden per mail. Duurt wellicht een paar uurtjes voordat je 'm binnen hebt. 🙂

• Nieuwkomer
  • December 11, 2018
@Jos akkerman: we kunnen je zeker een code sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?

@Bmense: ik heb je een nieuwe code verzonden per mail. Duurt wellicht een paar uurtjes voordat je 'm binnen hebt. :)

Dank je wel!

Grandwijk
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 11, 2018
Hallo,

Ik wil graag mijn huidige Premium account wisselen met een nieuw gemaakte account.
Kunnen jullie me daarbij helpen.

Gerrit

• Nieuwkomer
  • December 11, 2018
Hier ook sinds vandaag geen premium meer.
Wel abonnementen verlengt incl. premium, maar het werkt niet meer ...

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 11, 2018
@Grandwijk, daar kunnen we zeker bij helpen! Alleen moet jij ons eerst helpen, want zonder gegevens komen we helaas niet ver 😉 Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Wanneer je dit gedaan hebt, geef dan even een seintje door in dit topic te reageren. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

Grandwijk
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 11, 2018
@Grandwijk, daar kunnen we zeker bij helpen! Alleen moet jij ons eerst helpen, want zonder gegevens komen we helaas niet ver 😉 Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Wanneer je dit gedaan hebt, geef dan even een seintje door in dit topic te reageren. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder!
Ik heb de gegevens ingevuld, zoals gevraagd

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • December 12, 2018
@Patrick Bijnsdorp goede vraag! Het was zo dat Spotify bij bepaalde oudere mobiele en vaste abonnementen inbegrepen zat. Als je echter overgaat naar een van de abonnementen uit de huidige serie, dan zit Spotify niet meer inbegrepen. Je gaat er dan €8,99 per maand voor betalen. Je kunt de samenstelling van je abonnement controleren via je MijnKPN. Mocht je er niet uitkomen, kan ik het voor je controleren. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt.

@Grandwijk bij dezen ontkoppeld, je krijgt een nieuwe code toegestuurd :)

@SmarTTie Vul jij ook je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit voor je na 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • December 12, 2018
Mijn premium spotify account staat op free. Ik probeer een nieuwe activatiecode op te vragen bij KPN, maar dat lukt niet

• Nieuwkomer
  • December 12, 2018
Hallo,

Mijn Spotify account stond vanmiddag ineens op free, terwijl Spotify premium nog wel in mijn bundel zit. Wat nu?

Mvg,
Spencer

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @Noordwijk en @Spencer12 , welkom! Willen jullie je forumprofiel updaten met postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en als jullie Spotify via mobiele diensten hebben ook graag je 06-nummer? Dan vraag ik een nieuwe activatiecode aan!

Grandwijk
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 12, 2018
Hallo,
Wanneer kan ik de activatiecode verwachten?

Gerrit

• Nieuwkomer
  • December 12, 2018
Ik heb mijn abonnement verlengt maar krijg maar geen activeringscode voor spotify premium. Ik betaal hier wel al voor.

Danny Meuleps
Deelnemer
Weet iemand of het mogelijk een bestaand Spotify abonnement met alle muziekvoorkeuren en downloads over te zetten naar een abonnement via KPN. Ik ben nog niet zolang KPN klant en wel al veel langer Spotify gebruiker. Ik zou dus graag via KPN mijn Spotify abonnement continueren, omdat dit net weer een Euro'tje scheelt. Alvast bedankt voor jullie reacties !

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • December 12, 2018
Beste Marcia,
ik heb mijn profiel aangepast.
Mvg
Noordwijk

@Patrick Bijnsdorp goede vraag! Het was zo dat Spotify bij bepaalde oudere mobiele en vaste abonnementen inbegrepen zat. Als je echter overgaat naar een van de abonnementen uit de huidige serie, dan zit Spotify niet meer inbegrepen. Je gaat er dan €8,99 per maand voor betalen. Je kunt de samenstelling van je abonnement controleren via je MijnKPN. Mocht je er niet uitkomen, kan ik het voor je controleren. Vul in dat geval je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt.

@SmarTTie Vul jij ook je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit voor je na :)

Ik heb de gegevens ingevuld en ik ben niet van abonnement gewisseld. Wel heb ik spotify op een andere tefefoon gezet met een nieuwe code.
het abonnement is KPN Compleet

@SmarTTie Vul jij ook je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit voor je na :)

@Erik_ het abonnement is kpn compleet met all-in one premium en zorgeloos standaard.
ik heb wel recentelijk spotify overgezet naar een andere telefoon met een code van de klantenservice.
ik heb mijn profiel aangevuld met de gevraagde info.