Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • December 13, 2018
hoe krijg ik Spotify free van KPN op mijn macbook pro geïnstalleerd?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 13, 2018
@Grandwijk, De activatiecode ontvang je meestal binnen 3 uur. Ik ga ervan uit dat je hem inmiddels hebt ontvangen, anders hoor ik het graag.

@Spnortier, Heb je Spotify ook meegenomen in jouw nieuwe abonnement(verlenging)? Ik kan dit voor je controleren, mocht je dit niet zien staan in jouw bevestiging. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@Danny Meuleps, Wanneer je Spotify Premium bij ons aanvraagt, krijg je een activatiecode opgestuurd. Hiermee kun je met jouw huidige account upgraden, naar Spotify Premium. Zo behoud je ook nog eens je eigen afspeellijsten. Je kunt dit aanvragen via MijnKPN. Als dit niet lukt, dan kan ik dit ook voor je doen.

@Noordwijk, Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze vanavond nog per e-mail.

@Patrick Bijnsdorp, Je hebt inderdaad Spotify Premium gratis bij jouw alles in 1 pakket van KPN, maar ook bij je mobiele abonnement. Hiervoor betaal je €8,99 per maand. Ik kan dit voor je stopzetten als je dat wilt?

@Forel, Spotify Free kun je downloaden bij Spotify zelf via deze link.

Als jullie nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag 🙂

• Nieuwkomer
  • December 13, 2018
Iedereen bedankt voor de reacties het is gelukt

Danny Meuleps
Deelnemer
Bedankt @Marina_, ik ga het aanvragen op MijnKPN !

Grandwijk
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 13, 2018
Ik heb nog geen mail gehad met een code helaas. Dat was ook de reden dat ik er naar vroeg

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • December 13, 2018
Bedankt Marina!

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 13, 2018
@Grandwijk , De code was 12-12 gestuurd naar een ander e-mailadres. Ik heb de code nu gestuurd naar het e-mailadres waarmee je jouw KPN ID gebruikt. Je ontvangt de code binnen 3 uur. Laat je weten of je de code dit keer wel hebt ontvangen?

Grandwijk
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • December 13, 2018
Bedankt, ik heb de code ontvangen. Dank je wel voor je hulp

@Marina_ wanneer je hem stopzet, behoud ik hem dan wel op mijn telefoon? Daar gebruik ik hem namelijk.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 13, 2018
@Patrick Bijnsdorp, Als je op jouw mobiele telefoon Spotify Free gebruikt kun je met deze code upgraden naar Spotify Premium. Je houdt Spotify dan met je eigen account op je telefoon, maar dan reclame vrij.

• Nieuwkomer
  • December 13, 2018
Goedenavond,

ik heb uren geleden een spotify account aangemaakt via kpn en ben al uren bezig om mijn activatiecode te vinden en ik vind het super vervelend dat ik het steeds maar niet kan vinden

@Marina_ dan is dat inderdaad de juiste oplossing.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 13, 2018
Hoi @Gevvdc, Wat lastig dat je de code nog niet hebt ontvangen. Ik zoek graag voor je uit hoe het zit. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

• Topper
  • December 13, 2018
Hoewel dit al 6 maanden geleden is opgelost heb ik hetzelfde probleem. Ik krijg dezelfde foutmelding bij het aanvragen. Ik heb zowel op mijn mobiel abonnement als bij mijn alles in 1 abonnement een Spotify premium maar heb maar 1 geactiveerd en wil de andere bij mijn echtgenote activeren

*Samengevoegd met verzameltopic.

• Nieuwkomer
  • December 13, 2018
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy. Gegevens toegevoegd aan het Forum profiel.

• Nieuwkomer
  • December 14, 2018
Deze maand is mijn abonnement verlening ingegaan inclusief spotify premium. Nu ben ik vanaf gisteren terug gezet naar spotify free en kom ik ook niet meer in premium. Als ik in mijn KPN kijk zie ik dat premium wel gewoon aan staat. Ik krijg via de klantenservice niemand persoonlijk aan de lijn en via het keuze menu kom ik niet tot een antwoord. Hoe los ik dit op?

Goedemiddag,

Het lukt mij niet om de activicatiecode op te vragen. Kunt u mij hierbij helpen.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • December 14, 2018
Hallo @PaulvanS, Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kunnen we het voor je nakijken. Stuur je hier in dit topic een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? :)

@ElizeLaurien, Wil je je forumprofiel ook aanvullen? Dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen, waarmee je weer kunt upgraden naar Spotify Premium.

• Nieuwkomer
  • December 14, 2018
Graag zou ik mijn huidige spotify premium account dat ik heb via het kpn alles in 1 pakket willen omzetten naar een ander account. Ik heb de gegevens geprobeerd zo veel mogelijk aan te vullen, maar kan jullie reactie niet terugvinden in de massa van berichten op dit forum. Zouden jullie mijn huidige account willen ontkoppelen en mij een nieuwe code voor mijn nieuwe account kunnen sturen?
Groet

• Nieuwkomer
  • December 15, 2018
Ik wil graag mijn Spotify premium account ontkoppelen van Facebook. Hoe doe ik dat?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • December 15, 2018
@Robertforum Dank voor het invullen van je profiel! Bij dezen heb ik het account ontkoppeld. Je krijgt een nieuwe activatiecode per e-mail.

@Mvdb94 Welkom! Dit hangt er van af hoe het met Facebook is gekoppeld. Je leest er meer over in het startbericht van dit topic. Als het bij jou de situatie is dat jouw account onlosmakelijk verbonden is met Facebook zit er niets anders op dan een nieuw account aan te maken. In dat geval ontkoppel ik je Premium van je huidige account zodat je het nieuwe account weer Premium kunt maken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Activeren lukt niet Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode op te vragen. Als je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen wij het voor je nakijken en een activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Goedemorgen,

Ik heb het KPN Forum profiel ingevuld.

• Nieuwkomer
  • December 16, 2018
Hallo,
we hebben al een aantal jaren Kpn standaard en kwamen er nu
pas achter dat daar spotify premium bijhoort.
Bij het aanvragen van een activeringscode werd mijn e mail adres waar ik wel elke maand de rekening ontvang geweigerd.
Zou toch graag een code ontvangen.
m.vr.gr. Rob

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Activeren lukt niet Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Ik heb zojuist een activatiecode per sms toegestuurd. Je ontvangt deze code binnen 3 uur en kan op deze pagina een Spotify account aanmaken.

@Augustin Wat vervelend dat het niet gelukt is om een activatiecode aan te vragen. Wij zullen voor jou uitzoeken of we een activatiecode kunnen toesturen. Hiervoor hebben we wel eerst een aantal gegevens van jou nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?