Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • December 23, 2018
Als ik mijn e-mailadres of telefoonnummer invoer op de spotify activatiepagina worden beiden niet herkend terwijl ik vrij zeker ben dat ze correct zijn.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • December 23, 2018
@Vikash Bedankt voor je snelle reactie! Wordt dus tijd om bij andere providers te gaan shoppen(niks persoonlijks)......

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@elpago Wat vervelend dat het nog niet gelukt is om een Spotify Premium account aan te maken. Wij zullen voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel, dan kunnen we gelijk voor je aan de slag. Laat je weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • December 23, 2018
Hallo @Marina_

Bedankt! Helaas heb ik daar geen hulp gekregen. Kun je me helpen?

Aynil
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 23, 2018
Ik heb KPN compleet en gebruik Spotify Premium. Mijn Spotify heeft een upgrade nodig, echter ik begrijp dat ik een activatiecode vai KPN nodig heb. Hoe kan ik deze krijgen?

Groet Debbie

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 24, 2018
@grappa: Ik heb een activatiecode verstuurd, die ontvang je binnen 3 uur per mail (op hetzelfde e-mailadres als je voor het forum gebruikt). Die code kun je invullen op Activeer jouw Spotify Premium account, de rest wijst zich vanzelf

@Aynil: Spotify Premium is geen onderdeel van KPN Compleet, ook nooit geweest. Als je Spotify Premium als gratis of betaalde pakketoptie hebt kan ik je een nieuwe activatiecode toesturen. Kun je daarvoor jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie plaatsen als dat is gebeurd?

Aynil
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 24, 2018
Heb mijn gegevens in mijn profiel gezet,

Groet Aynil

Aynil
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 24, 2018
Heb alleen geen activatiecode per mail gekregen?

• Nieuwkomer
  • December 24, 2018
@Joran 😀👍Dat werkte. Hartelijk bedankt!

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 24, 2018
Heb mijn gegevens in mijn profiel gezet,

Groet Aynil

Dank! Je hebt het Alles-in-1 Standaard abonnement, daarbij zit Spotify Premium gratis inbegrepen. Sinds februari 2016 is de activatiecode gekoppeld aan een Facebookaccount (ik kan niet zien welke). Dus misschien moeten we even een stapje terug. Wat bedoel je met dat Spotify een upgrade nodig heeft? Log je in op Spotify met je Facebookaccount? Als het nodig is kan ik een nieuwe activatiecode opsturen.

@Joran 😀👍Dat werkte. Hartelijk bedankt!

Top! Graag gedaan 🙂

Aynil
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 24, 2018
Oww, ik dacht dat ik ook een activatiecode nodig had om via mijn KPN een update van Spotify te verkrijgen? Spotify probeert nl steeds nieuwe software te installeren en dat lukt niet?
Opstarten van Spotify duurt ook vrij lang...

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 24, 2018
Ik ben bang dat je dan last hebt van een ander probleem. De activatiecode heb je eenmalig nodig om een Spotify account om te toveren naar Spotify Premium. Ik durf je zo niet te vertellen wat er mis gaat met de update van Spotify, je kunt eens proberen Spotify helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren?

• Nieuwkomer
  • December 24, 2018
Hallo, Wij hebben een abonnement inclusief Spotify premium. Ik heb alleen (opnieuw) een activatiecode nodig, omdat de oude , die wij ooit toegestuurd hebben gekregen, door ons nooit is gebruikt en allang is verlopen. Hoe kom ik aan een nieuwe activatiecode?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 25, 2018
Goedemorgen @PeterStar, Wanneer je Spotify Premium bij jouw abonnement hebt, kunnen wij ervoor zorgen dat je een nieuwe activatiecode krijgt. Zou je daarvoor je 06- nummer, je postcode, huisnummer en je klantnummer(s) willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan zorgen wij ervoor dat je deze kerst nog kunt genieten van Spotify Premium 🎅🎄

• Nieuwkomer
  • December 25, 2018
Ik heb de gegevens toegevoegd. Hartelijk dank alvast

• Nieuwkomer
  • December 25, 2018
Ik heb Spotify premimium in mijn pakket maar wanneer ik op de Spotify app klik staat er dat ik 9.99 euro per maand hiervoor moet betalen. Hoe kan dit? Wat moet ik doen?
Aalvast bedankt.

• Nieuwkomer
  • December 25, 2018
In mijn KPN Compleet abonnement zit ook Spotify Premium maar deze kan ik niet activeren.
Ik heb/had al een account bij Spotify maar dat kan ik niet omzetten naar Premium.
Kan dat Spotify account ge-reset of verwijderd worden zodat ik met mijn KPN compleet abo account over de Spotify Premium kan beschikken?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • December 25, 2018
@PeterStar, dank voor de gegevens. Ik heb gekeken en ik zie dat de oude code al wel gebruikt is, in 2013. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam van het Premium account. Mocht je die niet meer willen gaan gebruiken, dan kan ik het voor je loskoppelen. Dat account wordt dan weer Free, en je krijgt een nieuwe code waar je een ander account mee Premium kunt maken.

@SamsungS6, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je nakijken hoe het zit met je Spotify!

@Janengel, jij ook welkom! Ook voor jou geldt, vul je gegevens in op het profiel en laat het hier weten. Dan kunnen we voor je nakijken hoe het zit.

• Nieuwkomer
  • December 25, 2018
Profiel is ingesteld

• Nieuwkomer
  • December 25, 2018
@PeterStar, dank voor de gegevens. Ik heb gekeken en ik zie dat de oude code al wel gebruikt is, in 2013. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam van het Premium account. Mocht je die niet meer willen gaan gebruiken, dan kan ik het voor je loskoppelen. Dat account wordt dan weer Free, en je krijgt een nieuwe code waar je een ander account mee Premium kunt maken.

@SamsungS6, welkom! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik voor je nakijken hoe het zit met je Spotify!

@Janengel, jij ook welkom! Ook voor jou geldt, vul je gegevens in op het profiel en laat het hier weten. Dan kunnen we voor je nakijken hoe het zit.

@Erik dat is bij deze gedaan.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 26, 2018
@Janengel: Er is jaren geleden een activatiecode verstuurd maar die lijkt nooit te zijn gebruikt. Ik heb een nieuwe code opgestuurd, die ontvang je binnen een paar uur per mail. De code kun je invoeren op Activeer jouw Spotify Premium account en koppelen aan een nieuw of bestaand Spotify account. Wijst zich vanzelf als het goed is 🙂 Zo niet, laat het weten!

@SamsungS6 Sinds 2016 is er al een Spotify Premium account actief. De gebruikersnaam daarvan is jouw voornaam en achternaam (aan elkaar vast, kleine letters). Log je nu misschien in met een ander account, bijvoorbeeld met Facebook? Als je inlogt met dit goede account ben je al Premium en hoef je verder niets meer te doen. We kunnen een nieuwe activatiecode opsturen als het toch niet lukt.

• Nieuwkomer
  • December 26, 2018
Nou....als ik mijn inlognaam heb...weet ik nog niet automatisch ook het daarbij behorende wachtwoord....dus het zou fijn zijn als jullie me een nieuwe activatiecode zouden willen sturen. Alvast bedankt!

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • December 26, 2018
Prima, ik heb een nieuwe code verstuurd. Die ontvang je binnen een paar uur per e-mail. Ik ga ervan uit dat het daarmee moet lukken 🙂

• Nieuwkomer
  • December 26, 2018
Ook ik stap af van gebruik Facebook voor authenticatie op Spotify. Kunnen jullie me een nieuwe activatiecode sturen zodat ik een ander Spotify account aan mijn KPN abonnement kan koppelen?

Alvast bedankt.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@RenR welkom! Zeker kunnen we dat. Wil jij je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Als je het even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, dan stuur ik je en nieuwe code.