Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • December 26, 2018
Bedankt, heb mijn profiel met gevraagde gegevens bijgewerkt.

• Deelnemer
  • December 27, 2018
Ik heb mijn Kpn internet abonnement overgedragen naar iemand anders en ben verhuisd. Ik wil spotify van dit abonnement op free laten zetten en mijn spotify acount mee nemen naar een bestaand family account. Hoe kan ik dit doen? En hoe voeg ik mijn account toe aan het reeds bestaande family account? Liefst per 1 januari als het mogelijk is. Mvg Dirk

• Topper
  • December 27, 2018
Goedendag,

Ik weet niet of het de bedoeling is om een topic 'te kapen' voor eenzelfde vraag, anders mijn excuses hiervoor.

Ook ik zou graag mijn Spotify Premium van KPN willen ontkoppelen van mijn huidige Spotify-Facebook-account (ik wil graag verder zonder de Facebook variant).

Kunt u mij hier ook bij helpen? Thanks!

*Admin: reactie verplaatst naar juiste board

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 27, 2018
@RenR: je ontvangt binnen 24 uur een nieuwe code per mail!

@dirkja: er heeft inderdaad een contractovername plaatsgevonden. Ik heb een nieuwe code gestuurd naar de nieuwe contractant. Dat betekent dat jouw account over maximaal een maand is omgezet naar Free. Zodra dat is gebeurd kan degene in bezit van dat Family account jouw account toevoegen.

@HighF: Kan geregeld worden. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) (en evt. 06-nummer)? Laat het hier even weten en dan komt het goed.

• Deelnemer
  • December 27, 2018
@Paul_ Bedankt, waar heb ik deze code precies voor nodig?

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 27, 2018
Jij hebt geen code nodig. Jouw account wordt omgezet naar Free, dan kan je worden toegevoegd aan dat Family account waar je het over had. Maar dat kan alleen de hoofdgebruiken van dat Family account regelen.

• Deelnemer
  • December 27, 2018
@Paul_ Wat voor code krijgt de nieuwe gebruiker dan? Ik behoudt wel gewoon mijn afspeellijsten e.d. neem ik aan?

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 27, 2018
De nieuwe gebruiker krijgt een code zodat diegene Spotify Premium kan gaan gebruiken die bij het abonnement hoort. Jij behoudt wel gewoon jouw afspeellijsten, geen zorgen.

• Deelnemer
  • December 27, 2018
@Paul_ De nieuwe gebruiker wil geef gebruik maken van Spotify Premium. Stopt premium bij het kpn abonnement of loopt hij door?

• Topper
  • December 27, 2018
@Paul_ Ik heb de gegevens aangevuld.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • December 27, 2018
@dirkja: geen probleem, dan kan de nieuwe contractant Spotify opzeggen. Bijvoorbeeld via MijnKPN. Dat gaat niet automatisch.

@HighF: je hebt binnen 24 uur een nieuwe code!

• Deelnemer
  • December 28, 2018
Via mijn KPN-abonnement (alles-in-1) heb ik Spotify Premium (heerlijk), maar dat is er nu, althans op mijn laptop, onverwacht mee gestopt. Ik heb geen idee hoe ik het weer aan de praat krijg. Graag advies.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

timo1010
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2018
Goedemiddag!

Ik zou graag mijn gebruikersnaam voornspotify wijzigen. Is dit mogelijk? En zo nee? Moet ik dan een ander account aanmaken en kan ik dan m’n premium abonnement (en afspeellijsten) overzetten?

ik kom er echt niet uit......

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 28, 2018
Goedemiddag @Fabian Stolk, Je geeft aan dat Spotify ermee is gestopt. Bedoel je hiermee dat het abonnement is terug gezet naar Spotify Free? Ik kan dan uitzoeken waarom je bent teruggezet naar Spotify Free en je eventueel een nieuwe activatiecode toesturen waarmee je kunt upgraden naar Premium. Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

Hallo @timo1010, Het is niet mogelijk om je gebruikersnaam te wijzigen, maar op de site van Spotify staan wel alternatieve oplossingen. Als je kiest voor een nieuw account, dan kan ik je huidige account terugzetten naar Spotify Free, zodat je een nieuwe activatiecode krijgt voor je nieuwe account voor Spotify Premium.

Als jullie nog vragen hebben, laten jullie het dan weten?

• Nieuwkomer
  • December 28, 2018
Hoe kan ik bij spotify inloggen met mijn KPN abonnement premium?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

• Deelnemer
  • December 28, 2018
Beste @Marina_
Het probleem is bij mij dat (alleen) op mijn laptop Spotify “onverwacht gestopt” is (zo’n bericht popt er steeds up) - maar op telefoon en iPad loopt alles nog goed. Toch heb ik niks veranderd aan die laptop...

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 28, 2018
@Fabian Stolk, Zou het kunnen dat iemand anders jouw account gebruikt op een andere apparaat? Je kunt namelijk maar op één apparaat ''tegelijk'' luisteren naar Spotify Premium. Wanneer meerdere gezinsleden gebruik maken van jouw Spotify Premium account, dan is het misschien een idee om het account om te zetten naar Spotify Family.

timo1010
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2018
Beste @Marina_

bedankt voor je antwoord. Die oplossing zou top zijn. Echter heb ik maar 1 mailadres. Kan ik mn nieuwe acccount op een bepaalde manier aan een mailadres koppelen waar mn bestaande account nu aan vast zit?

groet Timo

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 28, 2018
@timo1010, Dat weet ik niet, je kunt deze vraag het beste stellen op het forum van Spotify of met Spotify Support. Als dit kan, dan is Spotify degene die je hiermee kan helpen. Wanneer je een nieuw account hebt, stuur je hier dan weer een bericht? Dan sturen wij je een nieuwe activatiecode voor je nieuwe account.

• Deelnemer
  • December 28, 2018
@Marina_
Gechecked: neen, ik ben de enige die ervan gebruikmaakt...

SBart
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 28, 2018
Ik heb spotify premium, maar kan daar alleen gebruik van maken op mijn computer. Op de iPhone, laptop en iPad krijg ik iedere keer reclame. Hoe krijg ik premium op mijn andere devices en hoe kan Ik er gebruik van maken?

gretapiechota
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2018
ik had een spotify premium abbonament, toen ik deze week op mij account ging inloggen stond er opeens dat ik geen premium meer heb maar ik heb hem niet opgezegt

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 29, 2018
@Marina_ Gechecked: neen, ik ben de enige die ervan gebruikmaakt...
Dat is vreemd, Fabian. Op je andere apparaten werkt het dus prima, behalve op je laptop. Ik wil je met alle plezier een nieuwe activatiecode toesturen, maar ik denk niet dat het probleem daar in zit. Omdat het op je andere apparaten wel werkt zoals het moet. Wellicht kun je de app op je laptop eens verwijderen en opnieuw installeren?

ik had een spotify premium abbonament, toen ik deze week op mij account ging inloggen stond er opeens dat ik geen premium meer heb maar ik heb hem niet opgezegt. *Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik kijk graag even voor je na wat er aan de hand is. Ik heb wel wat meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • December 29, 2018
Krijg spotify premium niet geïnstalleerd op mijn mobiel

• Deelnemer
  • December 29, 2018
@Marina_,

Profiel aangepast.