Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • December 29, 2018
Hallo

Ik probeer een activatie code voor Spotify aan de vragen dit zit inbegrepen bij mijn mobiel abonnement die onlangs verlengd is, maar als ik een code probeer op te vragen staat er, invoer wordt niet herkend. En mijn mobiele nummer en of email adres worden niet herkend.

Hoe kan ik de activatie code nu krijgen?

Groeten,

• Nieuwkomer
  • December 29, 2018
Hallo,
Ik heb laatst een spotify premium account aangemaakt.
ik heb ook al betaald.
maar nu heb ik per ongeluk uitgelogd en kan niet meer inloggen.
Ik heb als gebruikersnaam Bayens, maar als ik die intik dan is hij in al mijn emails niet te vinden.
Ik snap er niks van en baal er enorm van.
Ik hoop dat jullie mij de oplossing kunnen geven.
MVG Bayens

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@Martha60 welkom! Heb je je Spotify account Premium gemaakt middels de activatiecode die je van ons hebt gekregen? Dan kan je daar gewoon mee inloggen. Als je niet meer weet welke gebruikersnaam je hebt of als je de code nooit hebt gekregen/gebruikt, wil je dan je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Laat het me even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan helpen we je verder op weg.

@SBart ook jij van harte welkom. Weet je heel zeker dat je op je andere apparaten ook met je Premium account ingelogd bent? Log daar anders eens uit en opnieuw in. Als je zeker wilt weten of jouw gebruikersnaam inderdaad gekoppeld is aan Spotify Premium aan onze kant, wil jij dan ook je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Zet dan ook even je gebruikersnaam onder 'persoonlijke opmerkingen'. Laat je het weten wanneer je dit gedaan hebt?

Beste @J. Maas wat gaat er precies mis? Je kunt de app installeren en vervolgens inloggen met je gegevens. Wil je iets meer info geven? Dan helpen we je graag.

@Fabian Stolk een nieuwe activatiecode is onderweg! Laat je ons nog even weten of het hiermee opgelost is?

@JeVer welkom! Wil je ook je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Laat het me even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan helpen we je verder op weg door je een code te sturen.

• Deelnemer
  • December 29, 2018
@Marcia_

Dit wordt zeer irritant.
Ik heb een nieuwe Spotify gedownloaded conform de KPN-mail die ik ontving met activatiecode - waarvoor dank - en krijg zelfs een mail erna met in hoofdletters: GEFELICITEERD - Spotify Premium is geïnstalleerd - maar het eerste wat ik na één nummer muziek hoor is: reclame, en rechtsboven in het scherm zie ik dat ik "kan" opwaarderen naar Premium.
Maar ik wil niet opwaarderen naar Premium: ik betaal al jaren voor Premium via mijn TV-telefoon-Internet-pakket en ik wil dus gewoon Premium op mijn laptop.
Met andere woorden: het probleem lijkt op gelost maar is het niet, niet helemaal; slechts een deel.
Ik ben hier zeer ontevreden over.

• Deelnemer
  • December 29, 2018
@Marcia_

... en inloggen bij Spotify helpt ook niet, want daar kan ik alleen met betaling upgraden naar Premium. En dat is dus niet wat er moet gebeuren.

• Deelnemer
  • December 29, 2018
Hoi, ik heb gisterenochtend spotify premium aangezet in mijn abonnement maar tot op heden nog geen activatiecode ontvangen, op wat voor termijn kan ik dit verwachten?
Gr. Dennis

• Nieuwkomer
  • December 30, 2018
spotify app was al geïnstalleerd, van KPN wel een gebruikersnaam ontvangen, geen code helaas. Graag advies hoe nu verder...

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 30, 2018
Hoi @Bayens81, Ik stuur je een privébericht m.b.t. tot jouw vraag. Wil je daarop reageren?

@Fabian Stolk, Wat gek dat je nog steeds gebruik maakt van Spotify Free, terwijl je de stappen hebt doorlopen aan de hand van de mail. Zou je jouw gebruikersnaam van Spotify willen toevoegen aan je forumprofiel onder opmerkingen? Dan kunnen we kijken of dit overeenkomt

@Martha60, Er is wel een activatiecode gestuurd naar je e-mailadres. Op 28-12. Wil je jouw e-mails nog controleren? Ik kan namelijk niet meteen een nieuwe code opsturen.

• Deelnemer
  • December 30, 2018
En mijn vraag? Ik heb nog altijd geen activatiecode ontvangen?

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • December 30, 2018
Hoi @Ddrover, Sorry dat ik niet heb gereageerd op je vraag. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan vraag ik meteen een nieuwe code voor je aan.

• Deelnemer
  • December 30, 2018
Beste @Marina_

Mijn Spotify-gebruikersnaam is 1124074536

Met vriendelijke groet,

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag @Fabian Stolk. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Laat je mij weten wanneer je deze code hebt ontvangen. Dit mag ook in een privébericht. Ik hoor graag van je!

• Deelnemer
  • December 30, 2018
Beste Vikash,
Ik heb de code ontvangen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Fabian Stolk. Goed om te horen dat het inmiddels gelukt is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

• Deelnemer
  • December 30, 2018
Beste Vikash, Marina_ en Marcia_,

Hartelijk dank, de oplossing lijkt nu te zijn gevonden. Spotify Premium werkt al weer bijna een uur naar behoren.

• Deelnemer
  • December 30, 2018
Hoi @Ddrover, Sorry dat ik niet heb gereageerd op je vraag. Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan vraag ik meteen een nieuwe code voor je aan.

Ik heb inmiddels Mn gegevens aangevuld en ook al een code ontvangen, bedankt voor het opvolgen.

hoi kpn ik heb 2 weken geleden een eigen huis gekregen en heb bij jullie een kpn kompleet pakket aangesloten en ik had nog een mobiel bij het abonnement van mijn ouders dat is nu meegegaan naar mijn abonnement en heb weer premium moeten activeren maar nu heb ik geen premium meer...

• Nieuwkomer
  • December 31, 2018
Nadat ik mijn KPN abonnement had opgezegd, ontving ik een telefoontje van één van jullie medewerkers. Hij deed mij een mooie aanbieding voor verlenging. Ik heb deze geaccepteerd en heb mijn opzegging ingetrokken. Volgens jullie medewerker zou er niets veranderen.
Nu zie ik dat mijn Spotify Premium abonnement is verwijderd en ik kan dit zelf niet corrigeren.
Graag wil ik deze weer geactiveerd zien

Thanks

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Bazzzzz
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2018
Hallo, ik heb spotify premium, maar nooit een activaticode ontvangen, waardoor mijn account nog steeds op Free staat. Ik heb al op verschillende manieren uit- en ingelogd, maar niets helpt. Ik betaal dus oor iets wat ik niet heb... Hoe kan dit opgelost worden?

het is al geregeld 🙂

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemorgen @Bazzzzz. Wat vervelend dat je nooit een activatiecode ontvangen hebt. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra we jou gegevens hebben ontvangen kunnen we alsnog een activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

@premium werkt niet meer Welkom op het forum! Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels al verholpen is. Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

• Deelnemer
  • January 1, 2019
Hallo, ik had ook altijd spotify premium via kpn, nu niet meer. Terwijl ik wel alles in 1 en compleet heb. Klopt dat?

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • January 1, 2019
Voor het omzetten van Spotify Free naar Premium kan ik geen activatiecode aanvragen.
Mailadres en telefoonummer worden niet herkend.
Hoe kan ik dit oplossen?
Kom via Mijn KPN niet veel verder dan het activatiescherm van Spotify.

Dirk-Jan

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 1, 2019
Voor het omzetten van Spotify Free naar Premium kan ik geen activatiecode aanvragen. Mailadres en telefoonummer worden niet herkend. Hoe kan ik dit oplossen? Kom via Mijn KPN niet veel verder dan het activatiescherm van Spotify. Dirk-Jan *Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag Dirk-Jan. Ik kijk graag even met je mee. Je hebt al Spotify via ons? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

@Paolos Ook voor jou zal ik het verder uitzoeken. Zou je ook jouw gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel en het laten weten als je dit hebt gedaan?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 1, 2019
Nadat ik mijn KPN abonnement had opgezegd, ontving ik een telefoontje van één van jullie medewerkers. Hij deed mij een mooie aanbieding voor verlenging. Ik heb deze geaccepteerd en heb mijn opzegging ingetrokken. Volgens jullie medewerker zou er niets veranderen. Nu zie ik dat mijn Spotify Premium abonnement is verwijderd en ik kan dit zelf niet corrigeren. Graag wil ik deze weer geactiveerd zien. Thanks
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo! Als eerste is het fijn om te horen dat je toch bij ons bent gebleven. Had je Spotify als onderdeel van je tv- internetabonnement? Het is zo dat we Spotify Premium een tijd lang gratis konden aanbieden, bij de wat oudere abonnementen. Dit is bij de nieuwe abonnementen niet meer mogelijk: we kunnen het niet meer gratis aanbieden. Ik zie dat je een tv- en internetabonnement hebt uit de nieuwe reeks. Je kunt dus wel weer Spotify via ons afnemen, maar je zult hier wel maandelijks voor moeten betalen.