Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • January 1, 2019
Goedemiddag,

Gedurende enkele jaren maak ik gebruik van een compleet pakket van KPN. Nu zou ik hier graag een Spotify account aan toe willen voegen. Eerder heb ik begrepen dat dit gratis was bij mijn pakket. Nu kan ik deze gratis optie echter niet terugvinden op MijnKpn. Kunt u mij een activatiecode sturen waarmee ik alsnog dit gratis Spotify account kan aanmaken? Bij voorbaat hartelijk dank.

Vriendelijke groeten,
John

• Topper
  • January 1, 2019
Ik heb vanaf juni 2016 een alles in 1 abonnement bij KPN. Bij dit abonnement zat een gratis code voor Spotify. Ik heb daar tot op heden nooit gebruik van gemaakt en heb de code ook niet meer.
Ik las op het forum een zelfde soort vraag van een andere klant. Die heeft een nieuwe code gekregen.
Ik weer er nu ook gebruik van gaan maken en vraag hierbij een nieuwe code voor gratis Spotify aan.

Groet
Adri Cornelissen
Breukelen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • January 1, 2019
Beste KPN, ik wil graag mijn huidige Spotify premium account, dat nu gekoppeld is aan mijn KPN compleet, wijzigen naar een ander Spotify account. Hoe kan ik dit doen ?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 2, 2019
Hoi John, welkom op het forum! Spotify is geen onderdeel van KPN Compleet. Wel was het bij oude Alles-in-1 pakket Standaard en Premium voor thuis, en een aantal oude mobiele abonnementen inbegrepen. Ik kijk graag voor je na of dit voor jou van toepassing is. Vul daarvoor je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.

ik heb een kon compleet abonnement. Daarin zou ook sporify premium gratis zitten. Hoe activeer ik deze gratis optie?

Frankuit
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 2, 2019
Ik had al een een spotify abonnement maar heb twee usernamen, hoe kn ik deze switchen op mijn iPad? Alles bijna geprobeerd maar blijft opkomen met de verkeerde usernaam.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag Wilco en welkom op het forum! Zoals Erik al aangeeft in het voorgaande antwoord is Spotify Premium geen onderdeel van KPN Compleet. Ik zie dat je je gegevens en mobiele nummer al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Bij het mobiele abonnement dat je bij KPN afneemt zit Spotify Premium. Op 31-10-2017 heb je al een Spotify Premium account aangemaakt. Je ontvangt zo een privébericht van me. Hierin vind je je gebruikersnaam. Het wachtwoord kan je herstellen op deze pagina. Laat je een berichtje achter als je een nieuw account wil aanmaken? We zullen je dan een nieuwe activatiecode toesturen.

• Nieuwkomer
  • January 2, 2019
Ik heb KPN compleet en wil me graag (opnieuw, heb me voorheen ooit afgemeld) aanmelden voor Spotify. Het lukt me niet, zou via Producten in mijn KPN moeten maar daar draai ik in een kringetje rond en kom steeds weer op hetzelfde uit. Wie kan mij advies geven?

• Nieuwkomer
  • January 2, 2019
Ik had ongeveer twee weken geleden mijn abonnement verlengd, inclusief Spotify Premium, maar mijn Spotify is veranderd naar Free i.p.v. Premium.
Ik heb tot op heden geen activatiecode ontvangen; op mijn KPN staat Spotify echter op 'aan', en ik kan ook geen activatiecode aanvragen via de KPN site (mijn invoer wordt niet herkend).

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @Frankuit welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer als je Spotify Premium via je mobiele diensten hebt? Laat het ook even weten wanneer je dit gedaan hebt. Dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe. Je kan dan op die manier nog eens bepalen welk Spotify account Premium moet worden.

Beste @Hartwub jij ook van harte welkom. Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? en het me laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik waarom het niet aangevraagd kan worden en vraag dit voor je aan.

@FBoom fijn dat je je gegevens al ingevuld had! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd, die krijg je binnen 3 uur per sms. Sorry voor de verwarring!

• Nieuwkomer
  • January 2, 2019
Hallo,

Sinds februari 2016 heb ik een abbonement bij KPN. Hier zat destijds een activatiecode voor spotify premium bij.

Meerdere vragen hierover gezien op het forum. Bij deze ontvang ik graag een nieuwe activatiecode voor spotify premium.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
Goedemorgen allemaal,

@MESvers Zou je je 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik een nieuwe activatiecode voor je aanvragen

@Gijs122 Wij kunnen je huidige account ontkoppelen, daardoor krijg je automatisch een nieuwe activatiecode opgestuurd die je kunt gebruiken voor een andere account. Zou jij ook je gegevens willen toevoegen aan je forumprofiel?

@A3-1806, Ook voor jou kan ik een nieuwe activatiecode aanvragen. Vul jij ook je gegevens in, in het forumprofiel?

Als jullie nog vragen hebben, dan horen we het graag 🙂

• Nieuwkomer
  • January 3, 2019
Ik heb in de maand December een nieuw abonnement bij KPN besteld, waarbij spotify premium inbegrepen zit. Deze zou ik op de website moeten kunnen activeren door simpelweg mijn 06-nummer, of mijn email adres in te vullen.

Echter herkent het systeem geen van beide, waardoor ik mijn spotify abonnement niet kan activeren. Hoe ga ik verder?

LS,
Na verlenging van mijn mobiele abonnement (met Spotify) is per 1 januari mijn account opeens een Free account.
Twee jaar terug, bij vorige verlenging, ook gebeurd.
Ik krijg trouwens geen activatie code (email en telefoonnummer worden niet herkend).

Graag een oplossing.

Met vriendelijke groet,
Hans Ruedisueli

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
Ik heb in de maand December een nieuw abonnement bij KPN besteld, waarbij spotify premium inbegrepen zit. Deze zou ik op de website moeten kunnen activeren door simpelweg mijn 06-nummer, of mijn email adres in te vullen. Echter herkent het systeem geen van beide, waardoor ik mijn spotify abonnement niet kan activeren. Hoe ga ik verder?

Dag Ivo. Ik kijk dat graag voor je na. Ik heb wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 3, 2019
LS, Na verlenging van mijn mobiele abonnement (met Spotify) is per 1 januari mijn account opeens een Free account. Twee jaar terug, bij vorige verlenging, ook gebeurd. Ik krijg trouwens geen activatie code (email en telefoonnummer worden niet herkend). Graag een oplossing. Met vriendelijke groet, Hans Ruedisueli *Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag Hans. Ook jou help ik natuurlijk graag verder. Wel dezelfde vraag voor je als voor Ivo, hierboven. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer?

• Nieuwkomer
  • January 3, 2019

Ik heb in de maand December een nieuw abonnement bij KPN besteld, waarbij spotify premium inbegrepen zit. Deze zou ik op de website moeten kunnen activeren door simpelweg mijn 06-nummer, of mijn email adres in te vullen. Echter herkent het systeem geen van beide, waardoor ik mijn spotify abonnement niet kan activeren. Hoe ga ik verder?Dag Ivo. Ik kijk dat graag voor je na. Ik heb wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dag Bart,

Ik heb het geupdated.

Mvg,
Ivo Geelhoed

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 3, 2019
Dank je, Ivo! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Je krijgt hem per sms binnen een paar uur.

• Deelnemer
  • January 4, 2019
Ik wil mijn Spotify account dat ik automatisch via KPN kreeg omzetten naar een Family Account. Kan iemand mij verder helpen aub?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 4, 2019
Goedenavond @Shanna1986, bedankt voor je bericht! Ik heb meteen gekeken, en ik zie dat eerder vandaag Spotify Family al is aangevraagd. Heb je onze hulp hier nog bij nodig? 🙂

BellaMorris
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • January 5, 2019
Ik wil graag mijn spotify premium omzetten naar een free account. Ik gebruik het te weinig om er voor te betalen. Zonde van het geld.

Met vriendelijke groet
Annabella Verhaagen

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 5, 2019
Hoi @BellaMorris, bedankt voor je bericht! Als je het niet veel gebruikt en wel voor betaalt, is het inderdaad erg zonde van je geld! Wanneer je Spotify gaat verwijderen uit je abonnement, zal je account automatisch na enige tijd omgezet worden naar Free. Uiteraard kunnen wij Spotify ook uit je pakket verwijderen, via 0800-0402 (vaste diensten), 0800-0105 (mobiele diensten) of via de LiveChat functie. Ook via het Forum kunnen we dit voor je bewerkstelligen, maar hiervoor hebben we wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (dit kan bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje, dan helpen we je graag verder!

BellaMorris
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • January 5, 2019
Ga straks wel even bellen, bedankt voor de reactie

Bazzzzz
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2019
Goedemorgen @Bazzzzz. Wat vervelend dat je nooit een activatiecode ontvangen hebt. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra we jou gegevens hebben ontvangen kunnen we alsnog een activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

Hallo, ik heb de gegevens, zo goed als ik kon, aangevuld. Graag hoor ik zsm van jullie 😊.
Alvast bedankt! Mvg Barbara

• Nieuwkomer
  • January 5, 2019
Ben al jaren klant bij KPN met een fors abonnement en ook zakelijk. Daarnaast interactieve TV KPN voor thuis. Van de ene op de andere dag is mijn Spotify geblokkeerd. ik bel met de klantenservice en krijg doodleuk te horen dat de deal met Spotify is veranderd en dit niet meer bij mijn abonnement inbegrepen is. Als ik mijn abonnement niet had verlengd maar door had laten lopen had ik Spotify behouden. Ik heb echter mijn abonnement verlengd tegen een hoger maandtarief en mijn Spotify account wordt (zonder dat ik daarover ben geïnformeerd) opgeheven. Echt ontzettend vreemd en bovenal zeer klantonvriendelijk. Geen idee wie dit beleid maakt maar zeker niet iemand die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board