Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

RobinSchakenbos
Nieuwkomer
Hallo!
Ik zou ook graag mijn spotify premium abonnement willen koppelen aan een ander spotify account. Zouden jullie mij een nieuwe activeringscode willen sturen a.u.b.?

Groeten Robin

• Nieuwkomer
  • January 6, 2019
Ik heb al jaren KPN. Ik heb destijds ook spotify gratis gehad. Vorig jaar abonnement met 1 jaar verlengd en ineens heb ik geen spotify meer. In december kpn compleet geworden. En we willen spotify terug maar dan wel gratis zoals we altijd al hadden.

Groet Jan

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • January 6, 2019
@Bazzzzz: Ik heb de code gereset, die ontvang je binnen een uur per sms. Laat maar weten of het is gelukt!

@RobinSchakenbos, dat is natuurlijk mogelijk. Vul jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer (en geef ons een seintje). Dan we gaan voor je aan de slag!

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • January 6, 2019
@Nico SCH. @Swoopy: Ik vind het jammer dat dit als een verrassing is gekomen bij jullie, dat mag nooit de bedoeling zijn. De wijziging wordt ook vermeld in de bevestiging van de wijziging die je per e-mail ontvangt. Vanaf het moment dat een nieuw contract ingaat heb je 14 dagen de tijd dit ongedaan te maken. Als jullie nog in de annuleringstermijn zitten kan de bestelling worden geannuleerd en draaien we alles terug. Daarvoor kun je het best telefonisch contact opnemen. Zie ook Bestelling annuleren, wijzigen of retourneren | KPN

• Nieuwkomer
  • January 6, 2019
Nee helaas kan dit niet. Aan de ene kant kregen we wat korting omdat we een jaar het abonnement verlengden aan de andere kant wordt die korting terug gepakt door spotify eraf te halen. Dan ben ik helaas zo dom geweest door onlangs compleet te worden. Maar goed bij deze zodra ik op kan zeggen doen we dat en daarna ook het mobiele abonnement. De tweede mobiel gaat nu ook niet meer over. Ben er klaar mee. Zo gek is KPN blijkbaar niet met haar klanten.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Beste Swoopy, jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent 😞. Je hebt als het goed is, ook een bevestiging gekregen van de wijziging. Daar heeft op gestaan dat Spotify verwijderd werd. Ik ben het wel met je eens dat je hier bij het aangaan van de wijziging ook over geïnformeerd had moeten worden. Hopelijk heb je toch wat profijt van de Compleet voordelen die je gratis krijgt. Mocht er nog iets onduidelijk zijn of mocht je nog vragen hebben, laat je het me weten?

goeden avond!

ik heb een mobiel kpn abbenement..

we hebben ook alles in 1 van kpn thuis, hebben we nu ook sprotify premium account?

groetjes joost!

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @joost roddeman welkom! Met een mobiel abonnement en Alles in 1 hoef je niet per se recht te hebben op gratis Spotify Premium. Als je Alles-in-1 Standaard of Premium hebt, dan heb je er wel recht op. Ik kijk het graag voor je na, vul je dan je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer in in je forumprofiel? Geef even een seintje wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik het na.

• Nieuwkomer
  • January 6, 2019
Ik kan het beleid van KPN simpelweg niet duiden. De deal met Spotify was een mooie USP voor KPN om klantente werven en te behouden. Waarschijnlijk kocht KPN deze premium abonnementen bij Spotify in voor nog geen 50% van de reguliere consumentenprijs. Dat is een te verwaarlozen bedrag op de totale maandelijkse kosten die de meeste klanten maken voor een KPN abonnement (ikzelf gemiddeld >100 euro per maand). Kan me nog voorstellen dat klanten met een zeer beperkt abonnement voor Spotify moeten betalen maar de zogenaamde "gouden" klanten moet je op deze manier niet tegen je in het harnas jagen. voor mij gaat het niet om die 10 euro per maand maar om het principe. Als 1-2% van de klanten opzegt vanwege wegvallen gratis Spotify kost KPN dat vele miljoenen meer dan die Spotify abonnementen die ze grootschalig met veel korting inkopen. Niet goed over nagedacht

Bazzzzz
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2019
@Bazzzzz: Ik heb de code gereset, die ontvang je binnen een uur per sms. Laat maar weten of het is gelukt!

@RobinSchakenbos, dat is natuurlijk mogelijk. Vul jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer (en geef ons een seintje). Dan we gaan voor je aan de slag!

Het is opgelost! nieuwe code ontvangen en geactiveerd! Bedankt voor de hulp! mvg Babara

• Nieuwkomer
  • January 7, 2019
Wie kan me helpen...
Ik heb al meerdere malen geprobeerd om de spotify activatie code te verkrijgen.
Het systeem zegt dat hij het emailadres niet herkend, terwijl dit wel het adres is waar mijn facturen naar toe gestuurd worden en die in mijn profielinstelling staat.
Wie weet hoe dit opgelost kan worden?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Is bij mijn abonnement Alles-in-1 Standaard sportify gratis

• Nieuwkomer
  • January 7, 2019
Mijn spotify Premium is zomaar uitgezet, dit terwijl in mijn KPN het wel nog geactiveerd staat. Het lukt me ook niet om een activatiecode op te vragen, ik krijg dan de foutmelding dat mijn nummer en email niet geldig zijn.

Clemensvankooten
Nieuwkomer
Hallo, ik heb mijn abonnement onlangs verlengd met daarin spotify premium. Als ik spotify open kan ik echter geen gebruik maken van spotify premium. Kan dit worden hersteld?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@marion1979, @Roro123 Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen wij een activatie code toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld ?

@wegpPlanet.nl Ik zal voor jou uitzoeken of Spotify Premium in het abonnement zit. Zou jij ook je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je even weten wanneer je dit hebt gedaan?

@Clemensvankooten Tegenwoordig zit Spotify Premium niet meer gratis in een mobiel of internet en TV abonnement. Je hebt de mogelijkheid om Spotify toe te voegen aan het abonnement voor een bedrag van €8,99 p/mnd. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het verder voor je uitzoeken.

RobinSchakenbos
Nieuwkomer
Hallo,
Ik zou ook graag mijn Spotify premium abonnement willen koppelen aan een ander Spotify account. Zou u mij ook een nieuwe activeringscode willen opsturen a.u.b.?

Met vriendelijke groet,
Robin

• Nieuwkomer
  • January 7, 2019
@marion1979, @Roro123 Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen wij een activatie code toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld ?

@wegpPlanet.nl Ik zal voor jou uitzoeken of Spotify Premium in het abonnement zit. Zou jij ook je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je even weten wanneer je dit hebt gedaan?

@Clemensvankooten Tegenwoordig zit Spotify Premium niet meer gratis in een mobiel of internet en TV abonnement. Je hebt de mogelijkheid om Spotify toe te voegen aan het abonnement voor een bedrag van €8,99 p/mnd. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kan ik het verder voor je uitzoeken.

Ik heb de gegevens ingevuld!

Hetzelfde probleem voor mij sinds ik mijn abonnement verlengt heb. daarvoor, ondanks het afgelopen contract gewoon spotify. Nu niet meer terwijl ik er wel voor betaal.

Graag een nieuwe activatiemail?

Groet,
Izaac de Vries

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @RobinSchakenbos en @Izaac.devries , welkom! Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer als het via je mobiele diensten loopt? Geef even een gil als je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe code toe.

@Roro123 je krijgt binnen 3 uur een activatiecode per sms!

• Deelnemer
  • January 8, 2019
Ik heb spotify dat gekoppeld is aan mijn kpn abonnement.Ik wil mijn gebruikersnaam veranderen.
hoe moet ik dit doen

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik betaal ook voor Spotify via het KPN-abonnement dat op mijn naam staat en kan hier niet meer bij. Graag zou ik het ook willen koppelen aan een ander account.
Ik zal meteen mijn profiel checken of deze volledig is ingevuld.
Hopelijk kan aan mij dan ook een nieuwe Premium code worden toegestuurd.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 8, 2019
@Dolf.C, als ik je vraag goed begrijp wil je een ander Spotify account koppelen via je KPN abonnement. Dit is geen probleem! Echter zie ik, bij jouw gegevens, dat er vandaag een nieuwe code is verstuurd en ook gebruikt. Is jouw probleem hiermee dus al opgelost, of dat niet? Ik hoor het graag!

Het wijzigen van echt alleen de gebruikersnaam (en niet het gekoppelde account) kan niet via KPN. Daarvoor kan je terecht bij Spotify zelf! Volg dan de stappen op deze link even 😉

• Deelnemer
  • January 8, 2019
Mijn probleem is opgelost,

• Topper
  • January 9, 2019
Ik heb altijd spotify gehad als onderdeel van KPN compleet en nu zit dat ineens niet meer bij de extra die je krijgt bij KPN compleet.
Hoe zit dat?
Is dat naast het verhogen van de prijs ook een actie om de voordelen te verminderen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha @Manon Meester, welkom! Ik zie dat je forumprofielnog niet aangevuld is met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer. Zou je dat alsnog willen doen?