Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Halllo, met het updaten van laptop moet ik opnieuw inloggen op Spotify, maar ik weet het wachtwoord of toegangscode niet meer. Als ik toegangscode probeer op te vragen, krijg ik de melding dat mailadres onbekend is (terwijl ik daar nu mee in Mijn KPN ingelogd ben). Wat te doen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@frank345 welkom! Spotify Premium is nooit een gratis optie geweest bij KPN Compleet. Wel had je bij Alles-in-1 Standaard en Premium recht op gratis Spotify Premium. Als je over bent gegaan naar onze huidige abonnementen, Internet + TV, is dat komen te vervallen. Is dat bij jou het geval? Als dat niet zo is, of je twijfelt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan help ik je verder.

@MarjolijnErwin welkom! Ik help je graag verder. Wil je me een privébericht sturen met de gebruikersnaam/e-mailadres die je gebruikt? Dan kijk ik of het matcht met wat we hier staan hebben en help je verder.

• Nieuwkomer
  • January 9, 2019
Graag zou ik een nieuwe spotify code aan willen vragen. Hij staat nou gekoppeld aan een account die nooit meer gebruikt wordt. Is dit mogelijk? Mvg, Inge

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Mijn probleem is ook al opgelost. Heb naar de klantenservice gebeld 🙂

• Nieuwkomer
  • January 10, 2019
Hoi, ik wil graag een nieuw spotify premium account aan maken. Het oude wordt niet meer gebruikt. Kan dit? Mvg, Inge

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedenavond @Inge1903. Ik zal een nieuwe activatiecode per mail naar je versturen. Hiermee kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Het huidige account zal dan automatisch worden omgezet naar een Spotify Free account. Binnen 3 uur kan je deze mail vinden in je inbox.

• Nieuwkomer
  • January 10, 2019
Hello,
ik heb een kon abbo met spotify premium maar moet dat helaas beeindigen. Ik heb een spotify inlog, wil graag mijn account houden. Wat moet ik dien?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hoi @MacMartino. Ik begrijp dat je je het Spotify account maar de daarbij behorende afspeellijsten wilt behouden. Als je het abonnement opzegt zal het Spotify Premium account automatisch worden omgezet naar een Spotify Free account. Je kan dan muziek blijven luisteren door in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Offline luisteren naar muziek en liedjes shufflen is dan niet meer mogelijk. Ook krijgt je steeds reclame te horen en is de geluidskwaliteit minder. Als je in de toekomst opnieuw een abonnement afneemt bij Spotify, kan je het bestaande account weer upgraden naar Premium.

• Nieuwkomer
  • January 10, 2019
Goedenavond @Inge1903. Ik zal een nieuwe activatiecode per mail naar je versturen. Hiermee kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Het huidige account zal dan automatisch worden omgezet naar een Spotify Free account. Binnen 3 uur kan je deze mail vinden in je inbox.
Het is gelukt! Bedankt. Mvg, Inge

• Topper
  • January 12, 2019
Ik wil een ander Spotify account, deze is nu gekoppeld aan een Facebook account en ik wil die ontkoppelen en met een gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Graag ontvang ik gegevens hoe dit te doen.

• Nieuwkomer
  • January 12, 2019
Hallo,
Ik had al een gratis spotify account en probeer nu mijn premium er aan vast te koppelen maar dan herkent hij steeds mijn wachtwoord niet. Als ik dan een nieuwe aanmaak (wat ik nu al 3x geprobeerd heb) kan ik vervolgens in mijn omgeving het niet koppelen, als ik dan de activatie weer opnieuw opstart krijg ik weer hetzelfde dat hij mijn wachtwoord niet herkent... help....

Ik heb zeer recent mijn KPN abonnement verlengd (de twee jaar was om) en opnieuw Spotify Premium gekozen. Mijn Spotify account ging echter op het moment dat het nieuwe abonnement in ging terug naar de gratis versie. Nu kan ik nergens mijn activatiecode vinden (dus volgens mij heb ik die niet ontvangen) en als ik via de KPN link een nieuwe code wil aanvragen krijg ik de volgende melding:
Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Kunnen jullie mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 13, 2019
@Akkermans.m, op het moment dat je een ander account wil koppelen, heb je een nieuwe code nodig. Nu zie ik dat je gisteren een nieuw account hebt gekoppeld (onder je vaste klantnummer). Klopt dat? Heb je mijn hulp hierin dan nog nodig, of niet? :)

@Antsie, je bent in een cirkel terecht gekomen heb ik het gevoel! Op het moment dat je een Spotify Free account hebt, heb je een activatiecode nodig vanuit KPN (indien je Spotify bij KPN afneemt) om het account Premium te maken. Het enige wat je hiervoor dient te hebben is de inloggegevens van je Spotify account en die code. Met het wachtwoord kan ik je helaas niet helpen, wel met het achterhalen van je gebruikersnaam of het opsturen van een nieuwe activatiecode. Kan je aangeven wat je nodig hebt? En zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer?

@FrankRoerdinkholder, bij een verlenging gaat dit inderdaad soms mis. We sturen met alle liefde een nieuwe code op, maar we hebben hiervoor wel gegevens nodig. Zou ook jij je Forum profiel kunnen aanvullen? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

@Susan_ dank je wel voor je hulp, ik heb mijn forum profiel zojuist aangevuld.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2019
Ik ben door een verhuizing de inloggegevens van mijn Spotify account kwijtgeraakt. Ik had het nog nooit geactiveerd. Hoe kan ik dit achterhalen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@FrankRoerdinkholder Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Je ontvangt deze code binnen 3 uur per sms. Op deze pagina kan je de activatiecode invullen en het account weer upgraden naar Spotify Premium.

@JosV Wat vervelend dat je je inloggegevens kwijt bent. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je gegevens zijn aangevuld?

@Vikash dank je wel voor je hulp, het is gelukt en werkt weer.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2019
@Vikash, heb mijn KPN forum profiel aangevuld met de gevraagde gegevens.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Top @JosV! Je krijgt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail.

• Nieuwkomer
  • January 14, 2019
Ik heb na een verlenging geen activatie code voor mijn Spotify account gehad.
Het scherm voor het opvragen van een nieuwe code werkt niet.

Krijg bij invullen van m'n email of mobiel nummer de volgende fout:
"Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

Kan ik ergens mijn account activeren?

Erwin van KPN
Moderator
@Eljujo30 Hoi! Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken of ik je een nieuwe code kan toesturen!

• Nieuwkomer
  • January 14, 2019
Beste. Ik heb ook problemen met mijn wachtwoord. Ik heb de Spotify abonnement via kon. Nu wil ik deze instaleren op mijn smartwatch Samsung g3. Ik heb met mijn e mail adres die ik heb geprobeerd maar mijn wachtwoord wordt niet geaccepteerd. Kunt U mij daar mee helpen ?
Met vriendelijke groet

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemorgen @Marten26. Welkom op het forum! Als je het wachtwoord kwijt bent, kan je op deze pagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Mocht dit ook niet werken dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

Erwin van KPN
Moderator
@Eljujo30 Dank en ik heb zojuist een nieuwe code gestuurd. Die zou binnen 24 uren ge-SMS'd moeten zijn. Succes! Mocht de code niet aankomen, laat het mij weten!

• Topper
  • January 15, 2019
Ik had Spotify Premium bij mijn abonnement KPN Compleet. Het staat tot en met juli 2018 nog op de factuur. Ik heb het nog niet geactiveerd. Mijn abonnement is niet veranderd sindsdien. Hoe krijg ik nu een activatiecode.
In een andere post zou Marina het voor mij regelen maar er is nog niets gebeurd.