Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • January 15, 2019
Hoi Martin. Spotify is nooit onderdeel geweest van KPN Compleet. Het zat wel inbegrepen in o.a. het 'Alles-in-1 Standaard' pakket. Ik heb jouw gegevens bekeken en ik zie dat jij dat pakket ook had (vandaar dat je Spotify had) maar vorig jaar (februari) is het pakket aangepast naar het 'Internet en TV' pakket. Daar zit geen Spotify bij inbegrepen. Ik moet je dus teleurstellen...

• January 17, 2019
Goedemorgen. ik zou graag mijn Spotify Premium licentie voor een andere account gebruiken.
Kan je deze loskoppelen van mijn Facebook account en mij een nieuwe activeringscode kunnen sturen?
alvast bedankt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemorgen @Jan-Eric. Dat is zeker mogelijk. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • January 17, 2019
Hallo allemaal,

ik wil mijn spotify premium (her) activeren nu ik een nieuw abonnement heb bij KPN. Op mijn account staat dat ik betaal voor de premium maar ik heb nog geen activatiecode gekregen. Wanneer ik deze wil opvragen wordt zowel mijn telefoonnummer als mailadres niet herkent.

Wat nu te doen?

Groetjes, Steffie

• January 17, 2019
@Vikash De gegevens heb ik zojuist ingevoerd.

• Topper
  • January 17, 2019
Beste Paul, dank voor je reactie. Ik heb al contact gehad met je collega, zie quote:

@Martin22, Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik een activatiecode voor je aanvragen.

Marina is dus wel akkoord.

Ten tweede: Ik heb het abonnement niet aangepast, KPN blijkbaar. Dit dan wel weer zonder mij te berichten. Ik vind dit vreemd.
Dus KPN houdt zich voor de tweede keer niet aan een afspraak?

• Nieuwkomer
  • January 17, 2019
Ik heb een Spotify premium abonnement via KPN gratis bij alles ineen pakket. Maar nu wil ik hem op mijn mobiele telefoon installeren maar ik weet de inloggegevens niet meer. Ik heb jaren geleden een facebook account gebruik dit is al heel lang niet meer in gebruik en ook niet meer bekend. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord? Ik kom steeds met het installeren op mijn Spotify free abonnement uit.

• Nieuwkomer
  • January 17, 2019
Mijn P.C. is opnieuw geïnstalleerd en nu krijg ik Spotify er niet meer op. Krijg steeds een fout code nr. 3 te zien. Ik heb K.P.N. alles in een.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • January 17, 2019
@Steffie1989R, ik zie dat het inderdaad omgezet was naar Free. Er is een nieuwe code aangevraagd. Deze ontvang je uiterlijk morgen middag.

@Jan-Eric, Ik heb je huidige account ontkoppeld van Spotify Premium en je een nieuwe activatiecode toegestuurd waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium.

@Martin22, Uiteraard kan ik een activatiecode voor je aanvragen, dit kan gratis wanneer het in je pakket zit of ik kan Spotify toevoegen voor €8,99 per maand. Mocht je willen dat we uitzoeken hoe het precies zit met de wijziging rondom je pakket, dan kun je er een nieuw topic voor starten en zoeken we het voor je uit.

@MartinS, We kunnen je een nieuwe activatiecode sturen waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium. Aangezien je geen Facebook meer gebruik, kun je upgraden met een nieuw Spotify account.

@crearia, Wat betreft de foutcode, volgens een paar mensen op het forum is een wachtwoord reset de oplossing. Laat je even weten of het hiermee is opgelost?

• January 18, 2019
Bedankt daarvoor.

• Nieuwkomer
  • January 18, 2019
Ik heb recent mijn contract verlengt, en die verlenging is gisteren ingegaan. Heb ook mijn Spotify Premium abonnement daarbij verlengt, maar die is nu niet meer geactiveerd en het lukt ook niet om een activatiecode op te vragen via de website (tel nummer en emailadres worden niet herkend). Ik zou graag een activatiecode ontvangen. Bij voorbaat dank.

• Nieuwkomer
  • January 18, 2019
Allereerst hartelijk dank voor de snelle reactie op mijn vorige vraag.Graag ontvang ik een activatiecode om mijn bestaande Spotify free om te zetten naar KPN abonnement

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 18, 2019
Hoi @eschiltkamp, dit kan gebeuren bij verlengingen waarbij je van een abonnement met een inbegrepen Spotify naar een abonnement met Spotify als losse optie gaat. Ik heb bij dezen een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Die ontvang je binnen een paar uur per sms op je mobiele nummer.

• Nieuwkomer
  • January 18, 2019
Hoi @Erik_, bedankt voor je reactie. Heb de code ontvangen en het is inmiddels gelukt. Bedankt!

Mijn Spotify Premium in op 1 of andere manier terug gezet naar free.. erg vervelend! Nunprobeer ik een nieuwe op te vragen zoals jullie aangeven op de site. Hij blijft zeggen dat mijn email en 06 ongeldig zijn.. kunt u een nieuwe sturen?

• Topper
  • January 19, 2019
Goeden dag.

Ik heb al jaren een alles in 1 abonnement en zou recht hebben op spotify.
Ik heb spotify echter nog nooit geactiveerd.
Ik gebruik thuis, Phillips TV ( Weet niet of spotify daarop staat), twee chromebooks, eventueel 1 laptop, en we gebruiken samen ( vrouw en ik) twee mobiele telefoons.
Heb ik dan aan 1 activatie code genoeg ( of 1 account) En kan ik die dan op elk apparaat gebruiken ?
Hoe lang duurt het voor het geactiveerd is ?

Groet
F.Postema

• Nieuwkomer
  • January 19, 2019
Ik gebruik nog steeds geen Spotify premium ondanks dat het deel uitmaakt van mijn abonnement. ik heb wel een free afspeellijst. ik wil dus over naar Premium en mijn afspeellijst meenemen. hoe doe ik dat?

• Nieuwkomer
  • January 19, 2019
Gisteren is door een medewerker van KPN telefonisch Spotify family voor ons aangezet. Ik heb tot op heden geen mail gehad met een activatie code. Ook niet in spam.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • January 19, 2019
Goedemorgen allemaal,

@MartinS, Dat kunnen we regelen! Zou je daarvoor je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

@marcelliempde, Zou je jouw gegevens ook willen invullen in je forumprofiel? Dan kunnen we kijken waarom jouw account terug is gezet naar Spotify Free.

@FMPostema, Ik zie dat er vandaag al een activatiecode voor je is aangevraagd. Je kunt het premium account gebruiken op meerdere apparaten, maar je kan het account maar op één apparaat luisteren. Niet op meerdere tegelijk.

@Ivyking, Als je een abonnement incl. Spotify Premium kunnen wij je een activatiecode sturen. Zou je jouw gegevens ook willen invullen in je forumprofiel? Dan zoeken we het voor je uit en sturen we je een activatiecode voor Spotify Premium.

@strikje75, Had je eerder een Spotify Premium abonnement via ons? Dan wordt het automatisch omgezet. Zo niet, dan zoek ik het graag voor je uit. Wil je jouw gegevens ook invullen in het forumprofiel??

Alvast bedankt 😃 Als jullie vragen hebben zien we hier graag weer een reactie verschijnen.

• Nieuwkomer
  • January 19, 2019
Ik heb nooit Spotify gehad.

• Deelnemer
  • January 19, 2019
Hoe krijg ik spotify weer op mijn nieuwe telefoon log wel in met mijn gegevens maar dan krijg niet meer mijn premium account ? Maar een Free account

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 20, 2019
@strikje75, op 19 januari (gister, ik kan helaas niet zien welke tijd) is er een code opgestuurd. Heb je deze niet ontvangen (kijk ook even in ongewenste berichten), laat het dan even weten. Dan sturen we nogmaals een code op ;)

@Melissawhoof, dat is raar! Wanneer je met precies dezelfde gegevens inlogt zou je precies hetzelfde account moeten zien. Inclusief afspeellijsten en dergelijke. Als je inlogt op de web-variant van Spotify, krijg je dan wel een Premium account? Mocht je er niet uitkomen kunnen we het huidige account ontkoppelen, je een nieuwe code opsturen en kan je opnieuw jouw account Premium maken. Laat dan even je gegevens zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) achter in jouw Forum profiel.

• Nieuwkomer
  • January 20, 2019
Ik heb ook kpn alles in 1 maar mijn spotify is niet meer actief ook kan ik geen nieuwe code aanvragen kunnen jullie me helpen

Gr wesley

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

• Nieuwkomer
  • January 20, 2019
Sinds vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan, heb Spotify premium meegenomen en staat ook aan in mijnKPN. Toch is mijn account op FREE gezet sinds vandaag. Hoe krijg ik mijn premium account terug?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Hoi @Henjettie. Wat vervelend dat het account is omgezet naar een Free account. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen waarmee je het Free account weer kan upgraden naar Spotify Premium. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?