Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
@Nans, welkom! Heel vervelend. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan help ik je er verder mee.

@MMHVoormeer yes! Binnen 3 uur ontvang je een nieuwe activatiecode. Sorry dat 't zo lang geduurd heeft!

@Dan1987 is het je toch gelukt? Ik zie dat er vandaag een code naar je gestuurd is. Die moet je binnen 3 uur ontvangen.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 januari 2019
Goedemiddag,
graag zou ik mijn oude Spotify account (gemaakt via Facebook) loskoppelen van KPN en via een nieuw Spotify account (inlog via email) gebruik willen maken van premium. Kan ik hiervoor meer informatie ontvangen? Ik heb alvast meer profielgegevens ingevuld.
Groet!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 26 januari 2019
Welkom @daas92, dank voor het alvast invullen van je gegevens. Ik heb bij dezen je huidige account losgekoppeld. Deze zal terugvallen naar Free. Je krijgt een e-mail met een nieuwe activatiecode. Daarmee kun je hier een ander account Premium maken.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 januari 2019
Ben al jaren KPN compleet.., heb spotify premium abbo..!! Plotseling hoor ik via mijn Sonos dat ik géén spotify meer heb..! Waar kan ik e.e.a. vinden.??!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Basbeekers
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 januari 2019
hoi ik ben mijn Spotify gegevens kwijt maar er word iedere maand nog wel geld afgeschreven kunnen jullie mij helpen

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
@Booze en @Basbeekers Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Zou je je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra we je gegevens hebbwn ontvangen kunnen we dit verder uitzoeken en eventueel een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 januari 2019
Beste Vikash, bedankt voor de snelle reactie..., ik heb mijn gegevens zoveel mogelijk aangepast, hoop dat je voldoende hebt.!!πŸ‘πŸ˜œ

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2019
Hallo

Ik heb KPN compleet (interactieve tv.. bellen en internet) voor thuis.. en 3 mobiele nummers met internet

Is het dan niet zo dat ik Spotify erbij krijg?

Mvg.

San

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
Hallo @Booze, bedankt! Ik zie dat Spotify Premium nog wel actief is, dus ik ben benieuwd welke gebruikersnaam je gebruikt. Wil je me dit sturen in een privΓ©bericht? Dan kijk ik of het overeenkomt.

@Santo, welkom! Je krijgt geen Spotify Premium als je Compleet bent. Wel kreeg je dit gratis bij oudere Alles-in-1 Standaard, Premium en Zorgeloos StandaardPremium abonnementen. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik of je re recht op hebt. Ik kan je dan meteen van een activatiecode voorzien. Laat je het wel even weten wanneer je je gegevens ingevuld hebt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 januari 2019
Ik heb sinds kort een nieuwe XR en ik heb precies hetzelfde probleem als Maurice... Zou je mij ook een nieuwe activatie mail kunnen sturen?
anders zou ik weer naar de winkel heen en weer moeten...

mvg

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2019
Bedankt voor de reactie Marcia.. ik ga gelijk ff kijken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 januari 2019
In december mijn KPN abonnement incl Spotify premium verlengd maar sinds gister heb ik opeens Spotify free ipv premium. Ik dacht eigenlijk dat Spotify ook automatisch verlengd zou worden. Ik heb geen activatiecode ontvangen en als ik deze wil opvragen met mijn email of telefoonnummer krijg ik de melding "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in." Kan iemand mij helpen?

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2019
@Marcia_

Is gebeurd.. ben benieuwd

Grt.

San

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
@Santo bedankt! Ik zie dat je Alles-in-1 Instap hebt met daarnaast twee mobiele abonnementen. Bij alle drie de abonnementen hoort helaas geen gratis Spotify Premium. Ik gaf hierboven aan dat dit bij de Zorgeloos Standaard wel zo was, maar dit gold alleen bij de oude Zorgeloos Premium, sorry voor de verwarring. Je kunt wel zelf Spotify Premium aanvragen, het makkelijkste doe je dit in de MijnKPN app. Mocht je nog vragen hierover hebben, laat je het me weten?

@Kpnklant999 welkom! Wil jij je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. 06-nummer als je premium via je mobiele diensten hebt? Ik stuur je een nieuwe code toe!

@Ericz goede vraag! Ik zie dat je Spotify inderdaad de status free gekregen heeft, waarschijnlijk heeft het systeem de verlenging niet geregistreerd. Ik heb je een nieuwe code gestuurd, die ontvang je per sms binnen drie uur. Excuses voor het ongemak!

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2019
@Marcia_

Bedankt voor de info

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 januari 2019
Ik heb mijn abbo verlengt en hierin zit ook een spotify abbo van 8,99. Sinds enkele dagen is spotify spontaan op Free gegaan. Geprobeerd via de KPN site een activatiecode op te vragen maar dat invulveld herkent mijn nummer en mailadres niet. Hoe verder?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 januari 2019
Hallo, ik zou graag een nieuwe activatiecode ontvangen zodat ik spotify van facebook kan ontkoppelen

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 januari 2019
Heb hetzelfde probleem, geen code ontvangen en opvragen via de website werkt niet.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 28 januari 2019
PeterMaat schreef:
Ik heb mijn abbo verlengt en hierin zit ook een spotify abbo van 8,99. Sinds enkele dagen is spotify spontaan op Free gegaan. Geprobeerd via de KPN site een activatiecode op te vragen maar dat invulveld herkent mijn nummer en mailadres niet. Hoe verder?

@PeterMaat Ik kijk dat graag voor je na. Heb je Spotify via je mobiele nummer? Als je jouw KPN Forum profiel aanvult met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer kan ik het voor je nakijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

hongjie0204 schreef:
Hallo, ik zou graag een nieuwe activatiecode ontvangen zodat ik spotify van facebook kan ontkoppelen

Hallo @hongjie0204 Ik zie dat jij je gegevens al hebt achtergelaten. Ik heb je account zojuist teruggezet naar Free. Je kunt het loskoppelen en met de code die jouw kant op komt Premium weer activeren.

GerbenQ schreef:
Heb hetzelfde probleem, geen code ontvangen en opvragen via de website werkt niet.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topicο»Ώ

@GerbenQ Ook voor jou kijk ik het graag na. Hetzelfde verzoek aan jou als aan PeterMaat. Wil jij ook de nodige gegevens achterlaten op je Forum Profiel? Dan kan ik je verder helpen!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 januari 2019
Bart_ schreef:

GerbenQ schreef:

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topicο»Ώ
@GerbenQ Ook voor jou kijk ik het graag na. Hetzelfde verzoek aan jou als aan PeterMaat. Wil jij ook de nodige gegevens achterlaten op je Forum Profiel? Dan kan ik je verder helpen!

Profiel is aangevuld met benodigd info.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 28 januari 2019
@GerbenQ Dank! De code is onderweg!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 28 januari 2019
@PeterMaat Voor jou heb ik ook een nieuwe code aangevraagd!

Nvianen88
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 januari 2019
Sinds vandaag doet mijn Spotify Premium het niet meer. Heb onlangs wel mijn abbonnement veranderd en het staat wel aan volgens mijnkpn. Wat kan ik hier aan doen ?!

Mvg Nicky

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 29 januari 2019
Hi @Nvianen88, goed dat je het meldt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij het voor je uit!

Nvianen88
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 januari 2019
Paul_ schreef:
Hi @Nvianen88, goed dat je het meldt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij het voor je uit!

Hallo Paul.

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Mvg Nicky