Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 29 januari 2019
@Nvianen88 Dank je wel. Er is een nieuwe code onderweg!

Nvianen88
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 29 januari 2019
Bart_ schreef:
@Nvianen88 Dank je wel. Er is een nieuwe code onderweg!

OkΓ© bedankt Bart. Ik wacht af.

• Deelnemer
  • 29 januari 2019
Hi,

Ik heb altijd Spotify premium gehad in mijn abonnement. Nu heb ik pas verlengd met Sim Only en kon daarbij los kiezen voor Spotify Premium voor 8,99. Dit heb ik gedaan en is in mijn nieuwe abonnement berekend maar nu is mijn Spotify account overgeschakeld naar Free en vraagt me te upgraden?

Alvast bedankt.

• Deelnemer
  • 29 januari 2019
Bij het aanvragen van de code krijg ik de volgende melding?

Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Mijn nieuwe abonnement loopt al sinds 04-01-2019 en tot vandaag heb ik gewoon spotify premium gehad.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 29 januari 2019
@Mike91, ik begrijp dat je opeens geen Spotify Premium meer hebt. We helpen je graag verder om het weer Premium te maken, maar hiervoor hebben we wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan gaan we er zo snel mogelijk achteraan πŸ˜‰

• Deelnemer
  • 29 januari 2019
@Susan_ gegevens zijn ingevuld πŸ™‚

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
@Mike91: volgens mij is er vandaag een code verstuurd (niet door mij). Laat je weten of ie aankomt?

• Deelnemer
  • 30 januari 2019
Paul_ schreef:
@Mike91: volgens mij is er vandaag een code verstuurd (niet door mij). Laat je weten of ie aankomt?

Yes, via Livechat een code gekregen, heb weer premium πŸ™‚

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
Mike91 schreef:

Paul_ schreef:
Yes, via Livechat een code gekregen, heb weer premium :)

Nice!

• Nieuwkomer
  • 30 januari 2019
Kunt u mij ook loskoppelen zodat ik over kan stappen naar family

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 31 januari 2019
@Deef: Je kunt daarvoor Spotify verwijderen uit je abonnement. In de weken na de opzegging wordt het account omgezet naar Spotify Free. Als je via KPN Spotify Family gaat afnemen hoef je helemaal geen actie te ondernemen, het bestaande Premium account wordt dan omgezet naar het hoofdaccount van Spotify Family.

Hallo, ik had een vraag, ik heb pas mn abbonement verlengd met Spotify Premium maar ik zou graag de activatie code willen hebben, is dit mogelijk?

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 31 januari 2019
Al vele jaren heb ik een Alles-in-1 abonnement bij KPN, en kreeg daarbij Spotify Premium.
Al enige tijd werkt mijn Spotify niet meer. Er zijn meer vragen over dit onderwerp gesteld. Hoe kan ik Spotify weer activeren?

Erik van KPN
Moderator
@Stickert078, @GJVK, welkom! Vul allebei jullie gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we dit voor jullie beiden nakijken.

Ik heb mn profiel gewijzigd.

• Nieuwkomer
  • 1 februari 2019
Ik heb geprobeerd om mijn spotify los te koppelen van mijn KPN abonnement.
De reactie die ik destijds kreeg was dat het vanaf 1 februari ging gebeuren.
Inmiddels is het 1 februari en zit het nog steeds aan elkaar vast.

Hoe kan ik controleren of het goed is gegaan en dit alsnog zo snel mogelijk regelen?
Ik zit er namelijk al bijna een maand op te wachten.

• Nieuwkomer
  • 1 februari 2019
Goedemorgen,

Ik heb spotify premium via KPN (+1500mb) welke aan facebook is gelinkt. Ik wil facebook ontkoppelen (omdat ik fb wil verwijderen), maar dat gaat helaas niet via de manier zoals overal vermeld staat. Ook wil ik die 1500mb extra niet kwijt. Is hier een mogelijkheid toe?

Groeten,

Laurens

• Nieuwkomer
  • 1 februari 2019
Hoi,

Mijn Spotify account is de afgelopen maand een aantal keer gehacked, alhoewel ik inmiddels mijn wachtwoord (van zowel Spotify als mijn e-mail) al een aantal keer gewijzigd hebt. Spotify adviseerde mij daarom om een nieuw account aan te maken.

Ik heb Spotify premium bij mijn KPN abonnement, dus zouden jullie mij een nieuwe activatiecode toe kunnen sturen?

Bedankt alvast.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 1 februari 2019
Stickert078 schreef:
Ik heb mn profiel gewijzigd.

Hallo! Dank. De code is onderweg.

Tanja86 schreef:
Ik heb geprobeerd om mijn spotify los te koppelen van mijn KPN abonnement.
De reactie die ik destijds kreeg was dat het vanaf 1 februari ging gebeuren.
Inmiddels is het 1 februari en zit het nog steeds aan elkaar vast.

Hoe kan ik controleren of het goed is gegaan en dit alsnog zo snel mogelijk regelen?
Ik zit er namelijk al bijna een maand op te wachten.

Dag Tanja. Dat kan inderdaad even duren. Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Laurens. schreef:
Goedemorgen,

Ik heb spotify premium via KPN (+1500mb) welke aan facebook is gelinkt. Ik wil facebook ontkoppelen (omdat ik fb wil verwijderen), maar dat gaat helaas niet via de manier zoals overal vermeld staat. Ook wil ik die 1500mb extra niet kwijt. Is hier een mogelijkheid toe?

Groeten,

Laurens

Dag Laurens. Er zijn eigenlijk twee opties en die lees je hier. Wat ik voor je kan doen is je account naar de 'Free-versie' zetten en je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je je (eventueel nieuwe) account weer Premium kunt maken. Als je het hier niet opzegt blijft alles zoals het is. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer?

Elisa560 schreef:
Hoi,

Mijn Spotify account is de afgelopen maand een aantal keer gehacked, alhoewel ik inmiddels mijn wachtwoord (van zowel Spotify als mijn e-mail) al een aantal keer gewijzigd hebt. Spotify adviseerde mij daarom om een nieuw account aan te maken.

Ik heb Spotify premium bij mijn KPN abonnement, dus zouden jullie mij een nieuwe activatiecode toe kunnen sturen?

Bedankt alvast.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag Elisa. Er is een nieuwe code naar je onderweg!

• Nieuwkomer
  • 2 februari 2019
Ik betaal voor Spotify Premium maar ineens heb ik reclame. Mijn abo is recentelijk vernieuwd. Het ging goedj tot vandaag. ik betaal hiervoor en wat is er aan de hand?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Beste @mdcanton, welkom! Heb je bij de verlenging ook weer voor Spotify Premium gekozen? Wellicht is de koppeling niet goed gegaan, dat kijk ik graag voor je na. Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en je 06-nummer? Dan kijk ik wat er aan de hand is.

• Nieuwkomer
  • 2 februari 2019
Ik krijg nu al twee dagen de melding dat door een technische storing het helaas niet mogelijk is om Spotify te activeren. Wij verzoeken je het morgen opnieuw te proberen.

klopt dit? Of ligt het aan mijn activatiecode?

• Nieuwkomer
  • 2 februari 2019
Ik heb het zelfde probleem

Admin: reactie afgesplitst, samengevoegd. Geen code ontvangen.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 3 februari 2019
@Fien71, tot op heden heb ik hier nog geen andere meldingen over gehad! Kan je het nogmaals proberen, en wellicht ook een andere internetbrowser of zelfs ander apparaat hiervoor testen?

@Kaipalings, lastig dat je nog geen code hebt ontvangen! Nam je al Spotify af, en heb je een nieuwe code aangevraagd. Of heb je Spotify net bij je abonnement aangezet en wacht je op jouw eerste activatiecode? In ieder geval kunnen we kijken waar het mis gaat. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen of klantnummer mobiel)? Geef even een seintje wanneer je dit gedaan hebt!

• Nieuwkomer
  • 3 februari 2019
Hoe kan ik mijn spotify premium abonnement koppel aan mijn Ipad / Iphone?