Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 1 maart 2019
@Pompie, Wij kunnen alleen de gebruikersnaam achterhalen. Het beste wat je kunt doen is al je e-mailadressen bij langs gaan in de hoop dat je jouw wachtwoord reset alsnog tegenkomt.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 maart 2019
Oke ben bang dat hij naar een gmail account is gegaan waar ik geen gegevens meer van heb😕 . Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuw account aanmaken?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 maart 2019
ik ben vorig jaar verhuisd en had KPN Compleet en heb dat op mijn nieuwe adres ook. Dat is dus een abonnement uit dd tijd dat Spotify Premium er gratis bij zat. Nu krijg ik het nergens geinstalleerd op mijn telefoon via de app. Hoe krijg ik het op mijn telefoon ?
Ik heb er nu een gratis versie op zitten met advertenties.

• 1 reactie
  • 1 maart 2019
Heb geen activerings code ontvangen voor spotify premium. En kan het niet opvragen op de site, omdat het mijn nummer/mail adres niet herkent.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 1 maart 2019
Pompie schreef:
Oke ben bang dat hij naar een gmail account is gegaan waar ik geen gegevens meer van heb😕 . Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuw account aanmaken?

Dat kan je inderdaad doen. Als je het mailadres nog weet, kun je ook proberen om van dat account het wachtwoord te resetten.

djn1946 schreef:
ik ben vorig jaar verhuisd en had KPN Compleet en heb dat op mijn nieuwe adres ook. Dat is dus een abonnement uit dd tijd dat Spotify Premium er gratis bij zat. Nu krijg ik het nergens geinstalleerd op mijn telefoon via de app. Hoe krijg ik het op mijn telefoon ?
Ik heb er nu een gratis versie op zitten met advertenties.

Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 maart 2019
Heb een nieuw account aangemaakt, maar kun nu die zeker niet overzetten naar me Premium account waar ik niet meer op kan komen en wel voor betaal

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 1 maart 2019
Pompie schreef:
Heb een nieuw account aangemaakt, maar kun nu die zeker niet overzetten naar me Premium account waar ik niet meer op kan komen en wel voor betaal

Ik heb net je account gereset. Je krijgt op je mobiele nummer een bericht met een nieuwe code en die kun je gebruiken om je nieuwe account naar Premium te zetten.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 maart 2019
Bedankt. Nu kan ik weer lekker muziek luisteren

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 2 maart 2019
Davy015 schreef:
Heb geen activerings code ontvangen voor spotify premium. En kan het niet opvragen op de site, omdat het mijn nummer/mail adres niet herkent.

Ik kijk graag even met je mee, @Davy015. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 maart 2019
Ik heb recht op Spotify premium, maar ik krijg het niet. Wat te doen? (Heb 3 in één)

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 maart 2019
Hoe kan ik binnen mijn nieuwe abonnement mijn Spotify premium abonnement activeren ?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Hallo @Eikenboom, welkom! Als je er recht op hebt, zou je het ook moeten krijgen natuurlijk. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dit gedaan hebt, dan help ik je er verder mee.

@CVG1531963, jij ook van harte welkom! Heb je al Spotify Premium? Of wil je dit opnieuw aanvragen? Wil je dit bij vaste of mobiele diensten? Als jij ook je forumprofiel aanvult met postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en wanneer nodig je 06-nummer, dan helpen we jou ook graag verder.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 maart 2019
Ik heb de gevraagde details toegevoegd aan mijn forumprofiel!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Yes, ik snap het! Ik heb je een nieuwe code gestuurd en die ontvang je binnen drie uur per sms 🙂.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 maart 2019
Goede middag,

Ik zou ook graag een nieuwe activatie code voor spotify ontvangen, die van mij is van 2012 en ik denk niet dat ik die ooit gekoppeld heb aan Spotify. Het lukt mij niet om hem op te vragen.

Groet Ellen

flops20
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 maart 2019
Ik zou graag willen dat jullie mijn oude abonnement loskoppelen, want ik kan nu spotify premium niet meer activeren. Ik heb een nieuw abo, ik ben van particulier naar zakelijk gegaan.

Graag hoor ik van jullie....

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Hoi @flops20. Welkom op het forum. Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen, als je bij ons Spotify Premium bij KPN afneemt. Het Spotify Premium account wordt automatisch ontkoppelt zodra je een nieuwe activatiecode ontvangt. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 maart 2019
Ook ik wil graag een nieuwe activatie code ontvangen, heb zelf geprobeert om mijn account te ontkoppelen maar dat werkt niet.
Ook de functie om mijn wachtwoord te resetten geeft geen resultaat.

Groet

Evert

flops20
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 maart 2019
Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld.

Met vriendelijke groet,

Anton van der Zijden

Erwin van KPN
Moderator
@Ellf en @Evert_nl Kunnen jullie je profiel aanvullen en een seintje geven? Dan kijken wij wat we kunnen doen 🙂

Erwin van KPN
Moderator
@flops20 Ik heb een nieuwe activatiecode gestuurd. Je krijgt deze per SMS. Succes!

Eveline pasch schaap
Nieuwkomer
Goedendag

Ik weet het de inlognaam en t wachtwoord niet meer van Spotify zodat ik op de computer kan inloggen.
Nu doe ik t op de telefoon via Facebook maar wil t ook op de computer zetten maar weet de gegevens niet meer.

Mvg mv pasch

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Goedenavond Eveline en welkom op het forum. Als je Spotify Premium hebt gekoppeld aan Facebook, log je ook in met je inloggegevens van Facebook in Spotify Premium. Mocht dit niet werken dat zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij voor je uitzoeken hoe we dit probleem kunnen verhelpen. Laat je ons weten of het gelukt is en wanneer je je gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 maart 2019
Erwin_ schreef:
@Ellf en @Evert_nl Kunnen jullie je profiel aanvullen en een seintje geven? Dan kijken wij wat we kunnen doen :-)

@Erwin_ Ik heb mij profiel aangevuld.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 8 maart 2019
Evert_nl schreef:
@Erwin_ Ik heb mij profiel aangevuld.

@Evert_nl Ik heb je account teruggezet naar 'Free'. Er is een nieuwe activatiecode onderweg!