Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
Joran schreef:
@Elif: Er zal inderdaad een nieuwe activatiecode moeten komen. Heb je Spotify Premium in combinatie met een mobiel of een vast abonnement? Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer (en even een reactie plaatsen als dat is gebeurd)? Dan sturen we een nieuwe op.

@L. De vries: Ik denk dat bij jou hetzelfde aan de hand is. De code verloopt na 6 weken. We kunnen een nieuwe opsturen. Kun jij ook je profiel aanvullen en een reactie sturen als dat is gebeurd?

Ik heb alles aangepast, krijg ik een nieuwe via sms? Of op de post?

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 14 maart 2019
Dank! Je krijgt de code binnen 3 uur per e-mail (op hetzelfde adres als waarmee je hier inlogt). De activatiecode gebruik je vervolgens op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium account. Na het invoeren van de code kun je die koppelen aan een nieuw, of bestaand Spotify account. Als je nog vragen hebt, laat het weten 🙂

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
Hartstikke bedankt, ik laat het nog weten!

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
Ik heb nog steeds geen mail gekregen, duurt dit altijd zo lang?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 maart 2019
@Joran ik heb Spotify icm vast abonnement. Profiel aangevuld.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
@Joran ik heb nog steeds geen mail...?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
L. De vries schreef:
@Joran ik heb nog steeds geen mail...?

Hoi @L. De vries . Ik heb nog eens voor je nagekeken waarom je nog geen Spotify activatiecode hebt ontvangen. Ik zie dat je op 13 maart 2019 het Internet en TV pakket hebt gewijzigd via Mijn KPN. In deze wijziging heb je ook Spotify Premium verwijderd. Dit staat in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen. Dit is ook gelijk de reden waarom Spotify Premium is terug gezet naar Spotify Free. Je kan Spotify voor een bedrag van €8,99 toevoegen in Mijn KPN, er zal dan automatisch een activatiecode worden toegestuurd.

@Ellf Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Jij hebt inderdaad een Internet en TV abonnement waarbij Spotify Premium nog gratis bij het abonnement zit. Ik heb zojuist en nieuwe activatiecode aangevraagd. Je ontvangt deze activatie code binnen 3 uur per mail

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 maart 2019
Het werkt nu bedankt allemaal

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 maart 2019
Bedankt voor jullie hulp, Spotify Premium werkt.

Hi, ik wil graag een ander Spotify account Premium maken.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 15 maart 2019
Steenderen de Kok schreef:

Hallo! Dat moet lukken. Wat ik kan doen is je huidige account terugzetten naar 'Free'. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode, die je hiervoor kunt gebruiken. Zal ik dat voor je doen?

Bart_ schreef:

Steenderen de Kok schreef:

Hallo! Dat moet lukken. Wat ik kan doen is je huidige account terugzetten naar 'Free'. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode, die je hiervoor kunt gebruiken. Zal ik dat voor je doen?

Graag!

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 15 maart 2019
@Steenderen de Kok, We hebben je huidige account teruggezet naar Spotify Free,. Je ontvangt vanmiddag een nieuwe activatiecode. Laat je nog even weten of het gelukt is?

@Marina_ Bedankt, het is gelukt.

HOe zet ik mijn spotify account over van XS4all naar KPN

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 17 maart 2019
@Petra Spotify, wanneer je het betaald afneemt bij XS4ALL, dan dien je het daar op te zeggen en aan te vragen bij KPN. Let er wel op, dat het even duurt voordat Spotify Premium omgezet wordt naar Free!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 maart 2019
Hallo! Zojuist is mijn verlenging van mijn abbo ingegaan en opeens doet spotify premium het niet meer. Dit zit wel inbegrepen bij mijn nieuwe abbo. Activatiecode opvragen werkt niet, hij geeft aan dat mijn nummer/email niet geldig is. Kan iemand mij hier aub mee helpen?

Thanks!

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

DebbyV
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 17 maart 2019
Hallo, mijn Spotify account is helaas aan het verkeerde Facebook account gekoppeld. Zou het kunnen dat ik dan een nieuwe activatiecode kan krijgen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Hallo @Theodorus93, welkom! Ik kijk graag voor je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan kijk ik wat er aan de hand is.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 maart 2019
Hey Marcia, thanks! Heb het zojuist ingevuld

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 maart 2019
Het lukt me niet om de activatiecode voor spotify op te vragen. Email adres en/of mobielnummer worden niet herkend.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 18 maart 2019
Dank je, @Theodorus93! Het komt soms voor bij een verlenging waarbij je over gaat van inbegrepen Spotify naar Spotify-als-losse-optie. Het systeem zet het dan tussentijds uit. Ik heb nu een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Die krijg je per sms binnen een paar uur.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 18 maart 2019
Hos2 schreef:
Het lukt me niet om de activatiecode voor spotify op te vragen. Email adres en/of mobielnummer worden niet herkend.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Hos2 Ik kijk graag met je mee hoe het zit. Daarvoor heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 maart 2019
Ik ben het wachtwoord kwijt, en ik weet hoe ik een nieuwe kan maken , maar dan zijn of is de bibliotheek leeg.
Wat kan iki doen om het wachtwoord te achterhalen , aub hulp hierbij 🤗

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Jaco van sluijs
Nieuwkomer
Hallo,

Ik heb een spotify account en ik kan daar op een of andere manier niet op uitloggen. dus dacht ik dat het probleem hier lag aangezien mijn account van kpn komt. Kunnen jullie mij verder helpen?

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst