Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 maart 2019
Ik heb rond zes uur vanavond telefonisch contact gehad met de klantenservice over het feit dat mijn spotify premium ineens niet meer werkt, terwijl dat wel in mijn abonnement zit en ook te zien is in mijnKPN. Mijn abonnement heb ik laatst gewijzigd en blijkbaar is het overzetten niet goed gegaan. Ik zou opnieuw een link met code krijgen, maar heb ik nog steeds
niet ontvangen.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 27 maart 2019
@Barbara1972, goedenavond! Normaal gesproken duurt het 3-4 uur voordat je een nieuwe code ontvangt, maar het kan maximaal 24 uur duren. Mocht je hem morgen nog niet hebben ontvangen, vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. En geef even een seintje hier, dan helpen we je zo snel mogelijk πŸ˜‰

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 maart 2019
Dank je wel, aan de telefoon zeiden ze na 1 uur, vandaar. Dan wacht ik morgen nog even af.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 maart 2019
Beste KPN,

Ik heb van mijn oma haar Spotify account gekregen en nu wil mijn oma weg bij KPN. Is er een mogelijkheid dat jullie mijn Spotify kunnen ontkoppelen van KPN en dat ik deze zelf weer koppel aan een betaald account bij Spotify?

Ik hoor graag wat jullie voor mij kunnen betekenen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 maart 2019
Ik heb nog steeds geen bericht/link gekregen om Spotify Premium weer te activeren.

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 28 maart 2019
Jammer dat te horen, @Barbara1972! Maar zonder je gegevens kan ik daar nog niets aan doen. Vul alsnog je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan helpen we je verder πŸ™‚

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 28 maart 2019
Erik_ schreef:
Jammer dat te horen, @Barbara1972! Maar zonder je gegevens kan ik daar nog niets aan doen. Vul alsnog je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan helpen we je verder :)

Profiel aangepast😊

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 28 maart 2019
Top, dank je! Ik heb een opnieuw een code voor je aangevraagd. Die krijg je per sms op het nummer dat bij het abonnement hoort (eindigt op 81). Dit zou binnen 3 uur moeten gebeuren. Heb je hem morgen onverhoopt nog niet, kom hier terug. Dan gaan we dit dieper onderzoeken.

Ik heb een Spotify account via KPN abbo aangevraagd maar als ik op hun website ga dan kom ik niet verder dan 10 dagen proef terwijl ik een link zou krijgen van kpn in mijn e-mail adres en daar erop klikken om die te activeren

Maar tot nu toe nog niks

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Goedemiddag @MisterForum2019. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Heb je al een activatiecode ontvangen? Je kan op deze pagina jouw activatiecode invullen en een Spotify Premium account aanmaken. Mocht je nog geen activatiecode hebben dan kunnen wij het alsnog toesturen. Laat je in dat geval je postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer achter op het KPN Forum profiel. Laat je ons weten of het is gelukt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 maart 2019
Hallo. We hebben Spotify premium bij onze alles in 1 abonnement. Nu wil ik graag het account daarvan veranderen, is dit mogelijk?

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Zeker kan dat, @Kimdb! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en me dit even laat weten, dan kan ik je een nieuwe activatiecode sturen voor het koppelen van een nieuw account.

ik kom er niet uit

kan iemand mij helpen aub

ik zie nergens een activatiecode bij mij

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 1 april 2019
MisterForum2019 schreef:
ik kom er niet uit

kan iemand mij helpen aub

ik zie nergens een activatiecode bij mij

Natuurlijk kan ik je helpen. Maar ik heb wel iets meer uitleg en informatie van je nodig. Heb je een Spotify-account via ons lopen? Als je jouw KPN Forum profiel voorziet van een aantal gegevens kan ik kijken wat er aan de hand is. Het gaat dan om de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 1 april 2019
Halo,
Ik ben het email adres vergeten welke ik gebruikt heb voor het activeren van Spotify.
Zou u die voor mij kunnen vertellen anders kan ik geen gebruik maken van Spotify

Ik heb mijn profiel aangepast

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 1 april 2019
Hey @MisterForum2019, ik heb het voor je nagekeken. Je hebt een Spotify Premium account op één van je KPN mobiele nummer, eindigend op 39. De activatiecode heb je een aantal dagen geleden ontvangen per SMS ontvangen. Ik heb je nu voor de zekerheid een nieuwe code verzonden, deze krijg je binnen 3 uren per SMS-bericht binnen op je mobiele nummer. Activeer je Spotify Premium code en geniet van je favoriete muziek πŸ™‚

Dank jullie wel voor jullie inzet

Het is gelukt

Sinds een week doet spotify premium het niet meer terwijl dit nog wel in de extra's zit van het abonnement. Wat kan ik hieraan doen?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 april 2019
Graag zou ik een nieuwe spotify activatiecode ontvangen, zodat ik spotify kan loskoppelen van mijn facebook account,

mvgr Jaco

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
Hoi @SabineHavermans dat is niet de bedoeling! Ik kijk graag waar het misgaat. Wil je jouw KPN Forum profiel aanvullen met postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

@Jaco Geense, we hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Het huidige Spotify Premium account zal dan automatisch omgezet worden naar een Spotify Free account. Als jij ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) achterlaat op het KPN Forum profiel, dan sturen wij een nieuwe activatiecode toe.

Laat jullie ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 april 2019
Beste KPN,
Ik heb van mijn oma haar Spotify account gekregen en nu wil mijn oma weg bij KPN. Is er een mogelijkheid dat jullie mijn Spotify kunnen ontkoppelen van KPN en dat ik deze zelf weer koppel aan een betaald account bij Spotify?

Ik hoor graag wat jullie voor mij kunnen betekenen

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 2 april 2019
Hoi @Maurice1288, dankjewel voor je bericht! Op het moment dat jouw oma haar KPN abonnement op gaat zeggen, zal ook Spotify uiteindelijk komen te vervallen. Dit kost wat tijd, en tot die tijd gekomen is kan je er gewoon gebruik van maken. Uiteindelijk wordt het account omgezet naar Free, en kan je vanaf dat moment weer een betaalde Premium versie nemen zelf. Wil je dit eerder regelen, kunnen we je account ontkoppelen. Je oma dient dan even contact op te nemen met ons (via 0800-0402 of LiveChat functie is het makkelijkste) om dit in orde te maken aangezien zij de contractant is.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 april 2019
Goeie dag, Ik heb volgens mijn extra lijst ook premium op mijn abonnement zitten Maar hoe krijg ik mij ingelogd hiermee op spotify? Want die blijft aangeven dat ik premium lid moet worden. Wilt u mij een code sturen

Mvg A3

*afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • 3 april 2019
Welkom @A3 Vroege! Ik vermoed dat je dan inlogt met de verkeerde gebruikersnaam. Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit voor je na.

@Quardier, voor jou geldt hetzelfde. Vul je profiel in, dan kunnen we nakijken wat je gebruikersnaam is.