Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28435 reacties
  • 10 april 2019
Gaat het om een mobiel abonnement, @Remco1991? Dan zien we dit namelijk af en toe gebeuren. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan zorgen we voor een nieuwe code πŸ™‚

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 10 april 2019
Ik heb onder andere een 2016 Zorgeloos Premium abonnement en een Alles in 1 thuis standaard aansluiting. Voor beide producten heb ik recht op een gratis premium Spotify abonnement.

We hebben één Spotify account en zouden de tweede willen activeren. Volgens uw servicedesk blijkt echter dat beide KPN abonnementen gekoppeld zijn aan dat ene Spotify account. Er werd doorverwezen naar de site van Spotify maar daar word ik weer terugverwezen naar KPN.

Vriendelijk het verzoek het mobiele abonnement te ontkoppelen van Spotify en hiervoor een nieuwe activeringscode te verschaffen, zodat ik een tweede Spotify account kan openen. (
(Voor de goede orde : Mijn Alles in 1 thuis standaard abonnement moet dus wΓ©l gekoppeld blijven aan het bestaande spotify account eindigend op 665)

Bij voorbaat dank.

Jdv54

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 april 2019
Hi,

Ik heb een spotify premium abonnement, maar daarnaast zit spotify ook via KPN alles in 1 compleet. Hoe krijg ik deze overgezet. Die van KPN nog nooit gebruikt. Dus zonde van het geld. En kan ik deze ook omzetten naar een family abonnement?

gr. Bryan Woo

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 april 2019
Hallo,

Graag zou ik mijn KPN premium spotify willen koppelen aan een ander account.
Zouden jullie mijn huidige account willen terugzetten naar Free en een nieuwe activatiecode willen opsturen zodat ik een ander account Premium kan maken?

Alvast bedankt!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
Ha @Bryan Woo, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode toesturen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag.

@Evelien_DB jij ook van harte welkom! Hij is onderweg! Binnen drie uur krijg je een nieuwe code per mail.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 april 2019
Hoi Marcia,

ik heb mijn profiel aangevuld.

dank.

gr. Bryan

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 april 2019
Hoi

op internet heb ik gelezen dat je bij een alles-in-1-pakket gratis spotify krijgt. Hier heb ik niks van gehoord. hoe regel ik dit?

mvg

n

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 11 april 2019
Goedemorgen @Bryan Woo, Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt de code vandaag nog per e-mail. Mocht je er nog vragen over hebben, laat het vooral weten!

@eindhoven-n, Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kunnen we uitzoeken of Spotify Premium gratis is bij jouw abonnement. Als dit het geval is, sturen we je een activatiecode voor premium!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 april 2019
Dit heb ik net gedaan.

alvast bedankt

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 11 april 2019
Bedankt @eindhoven-n, Je maakt inderdaad gebruik van een Alles-in -1 pakket, maar wel een Alles-in-1 Instap pakket. Hier zit Spotify Premium niet bij in. Dit was alleen het geval bij Alles- in- 1-Standaard en Premium

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 april 2019
Dank Marina voor je bericht. Wordt mijn oude Spotify abonnement dan zelf stopgezet? Dus als ik met de activatiecode de nieuwe Spotify account activeren, wordt de oude dan opgezegd?

gr. Bryan

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 11 april 2019
Bryan Woo schreef:
Dank Marina voor je bericht. Wordt mijn oude Spotify abonnement dan zelf stopgezet? Dus als ik met de activatiecode de nieuwe Spotify account activeren, wordt de oude dan opgezegd?

gr. Bryan

Hi @Bryan Woo Wat er feitelijk gebeurt is dat het account dat via ons loopt nu is teruggezet naar de 'free-versie'. Met de nieuwe code die je krijgt kun dit account (of een ander account) weer 'premium' maken. Als jouw oude Spotify-abonnement niet via ons loopt, zul je dit zelf moeten stoppen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 april 2019
Hi,

ik begreep destijds bij de overgang van Ziggo naar KPN, dat je huidige account kon overzetten naar die van KPN. Dit blijkt dus niet te kloppen? Daarnaast had ik nog geen antwoord of KPN spotify account een family account is of niet?

graag nog een reactie hierover.

mvg Bryan

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 11 april 2019
@Bryan Woo Het overzetten van afspeellijsten van ene naar het andere account zul je zelf via Spotify moeten regelen: via ons krijg je alleen de code. Maar volgens mij moet het zo zijn dat als je je huidige (dus betaalde versie) bij Spotify opzegt en dus naar free laat zetten je dat account weer Premium kunt maken met de activatiecode die collega Marina je stuurde. Dan heb je wat je wilt, toch?

Je hebt nu Spotify Premium gratis: dat was een onderdeel van het abonnement dat je hebt. Deze abonnementen worden nu trouwens niet meer verkocht. Spotify Family kun je krijgen, maar dan zul je over moeten stappen naar een nieuwere abonnementsvariant zΓ³nder Spotify. Voor Spotify Family zul je dan gaan betalen. Wellicht is dat alsnog goedkoper, als je nu meerdere Spotify Premium-accounts hebt waarvoor je betaalt.

Remco1991
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 april 2019
@Erik_ , klopt. Gaat inderdaad over mobiel abonnement. Bij deze aangepast. Ik zie graag je reactie tegemoet.

Bvd. Groet Remco.

• Topper
  • 13 reacties
  • 11 april 2019
Ggoedemiddag, ik ben er achter dat ik geen gratis Spotify Premium meer heb, terwijl dit wel op.mijn KPN rekening afschrift staat. Hoe kan dit?
Met vriendelijke groeten Mandy

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Rob91
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 11 april 2019
Mijn nieuwe abonnement (verlengd) is ingegaan, maar mijn Spotify Premium werkt niet meer. Hoe kan ik deze activeren? Ik kan geen activatiecode opvragen.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28435 reacties
  • 11 april 2019
@jdv54: Bijzonder, ze waren inderdaad allebei gekoppeld met hetzelfde Spotify account. Ik heb het mobiele abonnement losgekoppeld, je krijgt een sms met nieuwe activatiecode.

@Remco1991: Voor jou is ook een nieuwe code onderweg, je krijgt hem per sms.

@Mandy B: Welkom! Heb je Spotify op je vaste of mobiele factuur? Vul je gegevens in op je profiel, en laat in het topic weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit voor je na en kunnen je dan een nieuwe activatiecode sturen.

@Rob91: Voor jou geldt hetzelfde. Vul je gegevens in, dan checken we dit en sturen een nieuwe code op.

• Topper
  • 13 reacties
  • 11 april 2019
Beste Erik, ik heb alles ingevuld zoals gevraagd
Met vriendelijke groeten Mandy

• Topper
  • 13 reacties
  • 11 april 2019
O en ik heb geen mobiel van KPN meer, gratis Premium staat op.mijn factuur van mijn tv en internet aansluiting

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28435 reacties
  • 11 april 2019
Dank je, Mandy. Ik zie hier dat je wel een actief Premium hebt. Je krijgt een privΓ©bericht van me met daarin de gebruikersnaam waaraan het gekoppeld is.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 april 2019
Hallo ik heb Spotify via mijnkpn aan gezet maar hij is nog niet geactiveerd dat wil ik doen maar ik heb geen code en via de sms werkt die niet dan zegt die kan het nu niet verwerken probeer het later opnieuw en via de site van de kpn om Spotify te activeren is dat alleen maar voor de family Spotify account maar ik heb voor 1 persoon gedaan maar het werkt niet

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 april 2019
Ik heb mijn abonnement verlengd met Spotify premium, maar nou staat deze op gratis account. Kan ik een activeringscode krijgen.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 13 april 2019
Hallo @Whitje9308 en @Layquisha welkom op ons forum! Als jullie de gegevens (postcode, huisnummer en naam contractant) in je forumprofiel zetten kan ik de activatiecode versturen. Laat hier dan weer even een berichtje achter zodat ik weet dat de benodigde gegevens zijn aangevuld. πŸ™‚

• Topper
  • 13 reacties
  • 13 april 2019
Het is gelukt, alleen heb ik nu op mn ene email adres Premium en mn andere email adres ( mijn kpnmail) niet... is het mogelijk om deze 2 samen te voegen?
Het is niet een heel groot probleem hoor als.dat niet kan
Mtt vriendelijke groeten, Mandy