Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 28 april 2019
@Kristijan G, op het moment dat je jouw huidige Premium account wil omzetten naar Free zodat een ander Spotify account Premium kan worden, kan ik ervoor zorgen dat je een nieuwe activatiecode krijgt. Is dat wat je bedoelt?

@Anyco, ik kan de gebruikersnaam voor je achterhalen die via KPN aan Spotify gekoppeld is. Hiervoor heb ik enkele gegevens nodig. Wat ik ook kan doen is je een nieuwe activatiecode toesturen zodat je het account opnieuw kan koppelen. Je dient dan wel aan het wachtwoord van het account te komen op de een of andere manier. Hoe dan ook, ontvang ik graag je gegevens. Zou je jouw naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) + mobiel nummer willen noteren in jouw Forum profiel? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is!

@skrens, dat hangt een beetje af van welke stappen je al ondernomen hebt πŸ™‚ Heb je Spotify al aangevraagd bij een van je KPN abonnementen? Dan krijg je een activatiecode via de mail of via een sms (binnen 24 uur ongeveer). Met die code ga je naar de activatiewebsite, hier vul je de code in en log je meteen in met het Spotify account dat je Premium wil maken! Wil je laten weten in welke stap jij zit, en of ik hier nog bij kan helpen?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 april 2019
@Susan_ Ja ik kan niet meer inloggen. Wanneer ik probeer in te loggen dan krijg ik de melding dat de wachtwoord / gebruikersnaam niet goed is. Ik kan ook niet inloggen met e-mail want ik krijg de e-mail niet. Dus het zou fijn zijn als u dat kunt doen.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 29 april 2019
@Kristijan G: Gaan we regelen. Kun je jouw profiel aanvullen met adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 april 2019
@Joran Ik heb mijn profiel aangevuld.

Bokkenbende
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 april 2019
Goede morgen, wij hebben ons alles in één abonnement opgezegd per 24 mei. En wil ons Spotify premium van KPN loskoppelen.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 april 2019
Opgelost!!

Hoe koppel ik KPN aan mijn Spotify-account voor Spotify Premium?
Heb al een sms gekregen. Geklikt op de link, ingelogd op mijn account van Spotify en dan? Ik kan niet vinden waar ik KPN kan koppelen.

Ik hoor het graag.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • 15700 reacties
  • 29 april 2019
@Kristijan G: Dank, de nieuwe code ontvang je deze ochtend per mail. Die voer je in op deze pagina: Activeer jouw Spotify Premium account. Vervolgens kun je dit koppelen aan een nieuw, of bestaand Spotify account. Ik ga ervan uit dat het zo lukt :)

@Bokkenbende: Spotify vervalt automatisch op 7 juni. Wil je het eerder ontkoppelen, bijvoorbeeld om Spotify Family aan te vragen? Ik kan het per direct stopzetten door een nieuwe activatiecode te sturen. Het huidige account wordt dan direct omgezet naar Spotify Free. De activatiecode hoef je dan verder niet te gebruiken. Laat maar weten waar je precies naar zoekt.

@AJF82: Heel fijn! Als je nog andere vragen hebt, laat het weten!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 april 2019
@Joran bedankt het is gelukt!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 april 2019
Graag zou ik ook mijn spotify los willen koppelen van Facebook. Behoud ik dan wel mijn afspeellijsten of wordt alles verwijderd?

admin: topic verplaatst naar centrale topic

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 29 april 2019
@GVreeswijk Ik kan je een nieuwe code sturen. Het account blijft bestaan. Je kunt vervolgens een nieuwe spotify aanmaken en je afspeellijsten daar importeren :-)
Voordat ik dit kan doen heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel invullen en mij een seintje geven?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 29 april 2019
@Erwin_ Het profiel is bijgewerkt

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 29 april 2019
@GVreeswijk Gelukt! Er is een nieuwe code naar je gmail onderweg. Over een paar uurtjes is die er. Hiermee kun je een nieuwe account activeren dat los staat van Facebook! Succes! πŸ™‚

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 30 april 2019
Beste KPN.\

graag wil ik ook mijn Spotify Premiumaccount van KPN aan een ander spotify account koppelen.

Kunnen jullie hiermee helpen?

Dank

Michiel

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 april 2019
Geachte het werkt voor de 2e keer weer niet.
Kunt u dit nakijken voor mij?

*Admin: reactie afgesplitst en samengevoegd, spotify activatiecode.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 30 april 2019
@Danny1975, bedankt voor je berichtje. Ik heb opnieuw een activatiecode toegestuurd! πŸ˜‰

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 1 mei 2019
Per 9 mei aanstaande stopt ons KPN alles in 1 abo; Ons gekoppelde Spotify account is in gebruik door onze zoon. Graag willen we alle muziek welke hij vergaard heeft overzetten naan een nieuw doorheen aan toemaken account. Hoe werkt dit ?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 1 mei 2019
@appleharry, op het moment dat Spotify Premium via KPN afloopt kan je het account gewoon blijven gebruiken. Alleen op een gegeven moment is het niet meer Premium, maar Free. Dus omzetten hoeft niet per se vanwege de opzegging. Indien je wel de afspeellijsten wil behouden, op een ander account, is volgens mij de enige optie om de afspeellijsten te delen met elkaar (gezamenlijke afspeellijsten). Daarna kan het ene account opgezegd worden.

Maar zoals gezegd is dit niet per se nodig!

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 1 mei 2019
@MADG, Daar kan ik je meehelpen. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik je huidige account terugzetten naar Spotify Free en je een nieuwe activatiecode sturen waarmee je met een nieuwe account kunt upgraden naar Spotify Premium.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 mei 2019
Wij hebben een alles-in-een pakket en een pluspakket. Volgens mij zit daar spotify premium in. Hoe kom ik aan een activeringscode?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 2 mei 2019
Dag @Mariadehaan Ik heb je reactie samengevoegd met het algemene topic dat hierover gaat. Ik kijk natuurlijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Seniorn
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 mei 2019
Ik heb een nieuwe ipad maar moet nu blijkbaar weer opnieuw inloggen voor mijn premium spotify. Heb een activatiecode aangevraagd maar dit lijkt niet te werken.

Help!

erik

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 mei 2019
Ik heb mijn gegevens aangepast. Kunnen jullie mijn spotify aanpassen?

Dank

Michiel

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
@MADG Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Je ontvangt deze code binnen 3 uur per e-mail. Het huidige Spotify Premium account zal automatisch terug gezet worden naar een Free account.

@Seniorn Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Mocht je het wachtwoord niet meer weten, dan kan je op deze pagina een nieuwe wachtwoord aanmaken. Wanneer je je gebruikersnaam ook niet meer weet, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Ik zal dan voor je uitzoeken of ik het gebruikersnaam kan achterhalen. Laat je hier een berichtje achter wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 mei 2019
Ik wordt door iemand anders uitgelogd op mijn spotify account. Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Arno

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 3 mei 2019
Hoi @Noldus, Dat kan op deze pagina. Succes πŸ™‚