Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91476 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • May 9, 2019
Het is tijd. Graag zou ik het premium account willen wisselen. Hoe doe ik dat?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Het is tijd. Graag zou ik het premium account willen wisselen. Hoe doe ik dat?

Wat wil je precies wisselen @Crealioe? Wil je het huidige Spotify Premium account omzetten naar een Free account en een nieuw Spotify Premium account aanmaken?

• Nieuwkomer
  • May 10, 2019
Het premium account naar een andere gebruiker. Nu heeft mijn ex het account op zijn naam staan.

• Nieuwkomer
  • May 10, 2019
Als ik een beetje zo op het forum lees is het mogelijk om het premium deel eerst stop te zetten om vervolgens een nieuwe code te sturen die ik dan bij mijn spotify account kan invoeren. Toch?

• Nieuwkomer
  • May 10, 2019
Ik heb een abonnement op Spotify KDE eerste maand gratis daarna een abonnement. Ik wil eigenlijk een familie abonnement nemen maar ik krijg het niet voor elkaar om dit te veranderen. Kunt u mij misschien helpen.
Bij voorbaat dank

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Dat is inderdaad mogelijk. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Als je me er een reactie op stuurt help ik je verder! Ik hoor graag van je!

• Nieuwkomer
  • May 10, 2019
Ik kan via mijn Sonos geen Spotify meer gebruiken. Had wegens alles in 1 pakket een Premium account. Ik heb niets veranderd maar mijn account schijnt nu op free te staan. Via chat niet goed contact gehad, werd gewoon wwggeklikt 😒😒
Hoe kan ik contact krijgen met KPN om mij dit te laten uitleggen.
Als er gevraagd wordt naar activatiecode kent het systeem mijn KPN mailadres niet. Daar komen wel de overzichten/ rekening binnen.

• Nieuwkomer
  • May 10, 2019
Beste administrators,

ik heb hetzelfde probleem. Ik heb al een aantal maanden spotify premium in mijn abonnement, maar krijg het op geen enkele wijze geactiveerd. Ook de activatiepagina herkent mijn email adres en mobiel nummer niet. Ik kan het niet via Mijn KPN of KPN compleet oplossen. Kunnen jullie mij helpen dit te activeren?

Bij voorbaat hartelijk dank.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

EvaPlien
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 11, 2019
Sinds dat mijn mobielabonnement verlengt is heb ik geen Spotify Premium meer, terwijl ik hier wel voor betaal.. Kan iemand mij hierbij helpen?

EvaPlien
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 11, 2019
Sinds dat mijn mobielabonnement verlengt is heb ik geen Spotify Premium meer, terwijl ik hier wel voor betaal.. Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik heb ook geen activatiecode oid ontvangen

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @anne-marie1, welkom! Je krijgt bij onze huidige vaste en mobiele abonnementen geen gratis Spotify Premium, ook niet als je KPN Compleet bent. Alleen bij een aantal oudere 'Alles-in-1' abonnementen en 'Zorgeloos Premium' abonnementen. Mocht je willen dat ik kijk of jij recht hebt op gratis Spotify, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik ernaar.

@Frankhak en @EvaPlien ook van harte welkom! Willen jullie ook je forumprofiel aanvullen met bovenstaande gegevens en het hier even laten weten? Dan kijk ik ernaar.

EvaPlien
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 11, 2019
Hallo @anne-marie1, welkom! Je krijgt bij onze huidige vaste en mobiele abonnementen geen gratis Spotify Premium, ook niet als je KPN Compleet bent. Alleen bij een aantal oudere 'Alles-in-1' abonnementen en 'Zorgeloos Premium' abonnementen. Mocht je willen dat ik kijk of jij recht hebt op gratis Spotify, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer(s) en evt. klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik ernaar.

@Frankhak en @EvaPlien ook van harte welkom! Willen jullie ook je forumprofiel aanvullen met bovenstaande gegevens en het hier even laten weten? Dan kijk ik ernaar.

Dag Marcia,
Ik heb mijn profiel aangevuld!

• Nieuwkomer
  • May 11, 2019
Helaas mijn spotify wachtwoord kwijt. Hoe kan ik die achterhalen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@EvaPlien Spotify was door de verlening teruggezet naar Free! Niet heel handig natuurlijk. Je krijgt binnen drie uur een nieuwe activatiecode per sms, zodat je 'm weer naar Premium om kan zetten.

@Noldus je kunt via de website van Spotify je wachtwoord wijzigen. Mocht dit niet lukken, kan je een heel nieuw account koppelen aan je Premium. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer als het om Premium bij je mobiele abonnement gaat? Laat het hier even weten en dan stuur ik je een nieuwe activatiecode.

• Nieuwkomer
  • May 12, 2019
Mijn profiel is aangepast. Ik wacht de reactie af.

EvaPlien
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 12, 2019
@EvaPlien Spotify was door de verlening teruggezet naar Free! Niet heel handig natuurlijk. Je krijgt binnen drie uur een nieuwe activatiecode per sms, zodat je 'm weer naar Premium om kan zetten.

@Noldus je kunt via de website van Spotify je wachtwoord wijzigen. Mocht dit niet lukken, kan je een heel nieuw account koppelen aan je Premium. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer als het om Premium bij je mobiele abonnement gaat? Laat het hier even weten en dan stuur ik je een nieuwe activatiecode.

Dankjewel, Marcia! Het is gelukt 🙂

• Nieuwkomer
  • May 12, 2019
Hallo, graag zou ik mijn gratis premium over willen zetten naar een ander Spotify account. Hoe kan ik dit doen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha @Syllie69, welkom! Ik stuur je een nieuwe Spotify code per mail toe. Je krijgt deze binnen 3 uur toegestuurd. Je kunt hier een nieuw account mee koppelen.

• Nieuwkomer
  • May 13, 2019
Beste KPN,

Ik zou graag mijn spotifyaccount los willen koppelen van KPN en een nieuwe activatiecode willen ontvangen zodat ik met een ander e-mailadres weer aan kan melden. Op de site kan ik nergens vinden hoe ik dit zelf zou kunnen regelen.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 13, 2019
Beste KPN,

Ik zou graag mijn spotifyaccount los willen koppelen van KPN en een nieuwe activatiecode willen ontvangen zodat ik met een ander e-mailadres weer aan kan melden. Op de site kan ik nergens vinden hoe ik dit zelf zou kunnen regelen.

Hoi, @Matthijs86 Dat kan ik voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • May 13, 2019

Beste KPN,

Hoi, @Matthijs86 Dat kan ik voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Ik had nog wel een vraagje: ik had nog zo’n oud abonnement waar spotify gratis in zat. Hier verandert toch niks aan als ik het premiumaccount wil koppelen aan een ander e-mailadres?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 13, 2019
Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld.
Ik had nog wel een vraagje: ik had nog zo’n oud abonnement waar spotify gratis in zat. Hier verandert toch niks aan als ik het premiumaccount wil koppelen aan een ander e-mailadres?

Graag gedaan, @Matthijs86 Ik heb je account gereset en je krijgt een nieuwe activatiecode. Er verandert niets aan je abonnement, waar het Premium-account inderdaad nog een onderdeel van is. Als je het abonnement verlengd zal dat wel het geval zijn: het Premium-account is bij de nieuwere abonnementen geen onderdeel meer van het pakket.

• Nieuwkomer
  • May 13, 2019
Goeie dag,
Ik heb volgens mijn extra lijst ook Spotify premium op mijn abonnement zitten .
Maar hoe krijg ik mij ingelogd hiermee op spotify?
als ik een activatiecode opvraag, Dan krijg ik een melding dat Mijn email adres niet geldig is.
Hoe kan ik aan een activatiecode komen?

• Nieuwkomer
  • May 13, 2019
Goede avond, opeens doet ons spotify Premium account het niet meer. Kan iemand dit aub nakijken? Groetjes Kelly

admin: vraag naar verzameltopic verplaatst

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 13, 2019
Soms heeft het systeem even een trap nodig, heb je al je klantgegevens ingevuld in je profiel? Dan kan een moderator even in de systemen kijken :)

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic