Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91477 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

wjb
Wijsgeer
  • May 26, 2019
Wat bedoel je met "ontkoppeld"?
Om Spotify Premium te stoppen zal je deze optie in jouw contract moeten beëindigen.
Dit kan je doen via mijnKPN.

Admin: reactie verplaatst naar lopende topic

MischavanR
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2019
Hi,
Mijn Sonos speelt geen Spotify meer af omdat Spotify aangeeft dat ik geen Premium abonnement heb. Dat abonnement loopt via mijn GSM abonnement. Kunnen jullie checken wat er misgaat?

Groet,

Mischa.

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

BBij de update van spotify is naar inlog met KPN id geen Premium meer maar de free versie. Hoe kom ik weer aan Premium

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Beste @ariemulderij, welkom! Wat vervelend dat je niet juist bent geïnformeerd 😞. Op het moment dat je Sneller Internet Buitengebied afneemt, heb je één van onze huidige abonnementen nodig. Bij deze abonnementen zit geen gratis Spotify Premium meer inbegrepen. Dit staat als het goed is, ook in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Neemt niet weg dat mijn collega je hier over had moeten informeren, excuses dat dit niet gebeurd is.

Ik kan Spotify niet meer gratis toevoegen, maar ik kan wel eventueel bij de betreffende collega aangeven dat dit zo niet had mogen gebeuren. Als je dit wilt, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

@bas.en.paula welkom! Het is mij ook nog niet helemaal duidelijk wat er bedoeld wordt. Heb je Spotify Premium waar je maandelijks via KPN voor betaald? Dan kan dit via MijnKPN stopgezet worden. Mocht je willen dat ik het voor je nakijk, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

@Mark Rosendahl welkom! Vreemd! Wil jij ook je profiel aanvullen met bovenstaande gegevens en evt. je 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
@MischavanR welkom! Ik zie dat je Spotify account omgezet is naar Free. Helaas is me niet helemaal duidelijk waarom, maar ik heb je per sms een nieuwe activatiecode gestuurd. Die krijg je binnen 3 uur. Daarna kan je weer gebruik maken van Spotify Premium! 🙂

• Deelnemer
  • May 27, 2019
Sinds zaterdag 26-5-2019 werkt spotify Premium niet meer. Als ik mij aanmeld met mijn account kom ik alleen nog op de gratis versie. Ik heb al jaren KPN compleet met spotify Premium.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Hallo @Ronsky10, welkom! Dat is vreemd 😞. Ik kijk hierin graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en, indien van toepassing, je 06-nummer? Als je hier even laat weten wanneer je dat gedaan hebt, dan help ik je graag verder.

• Deelnemer
  • May 27, 2019
De gevraagde aanvullingen heb ik ingegeven.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • May 27, 2019
Hoi Ron, aan onze kant is er niets veranderd met de betaling. Log je nu misschien in met een Facebook account? De Premium activatiecode is gekoppeld aan een normaal Spotify account. Log dan even uit en opnieuw in zonder Facebook. Ik heb je de gebruikersnaam die bij ons bekend is in een privébericht gestuurd.

• Nieuwkomer
  • May 27, 2019
Ik maak al jaren via KPN gebruik van Spotify. Sinds vandaag krijg ik steeds de mededeling (als ik een nummer wil beluisteren: Spotify kan dit bniet afspelen. Kan alleen beluisterd worden als het is opgeslagen.

Wat is er veranderd?
Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • May 27, 2019
Hallo @Jan Smit Sr, welkom op het KPN forum. Dat is een vreemde melding. Heb je misschien in de Instellingen van Spotify bij 'Afspelen' - Offline aan staan? Als offline aan staat dan kun je namelijk alleen maar muziek en podcast afspelen die je hebt gedownload. Je kunt deze optie weer uitzetten. Wil je dat eens controleren?

• Nieuwkomer
  • May 28, 2019
Nadia, dank voor je reactie. Mijn "probleem" is met Systeemherstel opgelost.

• Nieuwkomer
  • May 28, 2019
Mijn premium versie van spotify doet het sinds afgelopen maandag ooo niet meer.
wat te doen?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • May 28, 2019
Hoi @Pkpn63, welkom! Ik heb je bericht samengevoegd met het verzameltopic. Je geeft aan dat je Premium het niet meer doet. Begrijp ik het dan goed dat je account nu weer Free is? Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na.

• Nieuwkomer
  • May 28, 2019
Kan geen wachtwoorden vinden op dit moment

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 29, 2019
@Pkpn63: is het probleem dat je het wachtwoord van jouw Spotify account niet meer weet? Die kan je hier resetten: https://www.spotify.com/nl/password-reset/

Als je wel gewoon kan inloggen, maar is het account niet meer Premium? Vul dan je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • May 30, 2019
Voor mij geld hetzelfde. Weet helaas de username niet meer en reset herkent ie niet op mijn 06 nummer. Kan iemand mij hiermee helpen?

mvg

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Goedemorgen
Als ik de activeringscode wil aan vragen voor me spotify dan krijg ik dat ik geen geldig emailadres of telefoonnummer invul tewijl ik dat wel doe hoe zou ik een activeringscode kunnen aanvragen

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 31, 2019
Goedemorgen!

@Barrybv ik heb meteen even gekeken. Ik zag 2 mobiele nummers op jouw adres, en beide hebben Spotify Premium. Ik heb beide een nieuwe activatiecode gestuurd! Er was nog niks gekoppeld, dus ook geen username bij me bekend. Lukt het niet om je username te achterhalen, kan je de hulp-website van Spotify gebruiken!

@Ayla van Kootwijk, ik stuur je graag een nieuwe activatiecode toe! Zou jij dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is 🙂

• Nieuwkomer
  • June 1, 2019
Mijn spotify premium doet het van de 1 op de andere dag niet meer terwijl dit bij Mn abbonement zit en ik dit nog nooit heb gehad?? Wil vandaag aub Mn muziek terughebben, zit al een paar dagen zonder Mn muziek nu. Gr Yordi

• Nieuwkomer
  • June 1, 2019
Hok ik heb Spotify Premium maar als ik mij aanmeld bij Spotify zegt die dat ik maandelijks moet betalen

• Nieuwkomer
  • June 1, 2019
Hallo,

Ik gebruik al een hele tijd Spotify premium, dit heb ik een jaar of 6 geleden bij mijn abonnement gekregen. Dit gebruik ik ook dagelijks zoals ook vanmorgen. Vanmiddag wilde ik dit weer doen maar ben ik opeens teruggezet naar Spotify free. Mijn telefoonabonnement is al meer dan een half jaar geleden verlengd. Ik vind het dus heel raar dat ik ineens geen premium meer heb en dat ik daar, als ik verder wil daar 10 euro in de maand voor moet gaan betalen. Wat is de reden hiervoor?

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • June 1, 2019
Stel dat je een ander abonnement zonder spotify premium afneemt dan is KPN meestal wat laat met het terug zetten (Altijd goed toch 😉 ). Stel dat het toch in je abonnement zit of je twijfelt dan kan je het beste even je gegevens in je profiel invullen, dan kan een moderator even kijken wat er precies aan de hand is:
https://forum.kpn.com/settings/profile

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha @Angie92, welkom! Dat is vreemd! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en, indien van toepassing, je 06-nummer? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en we helpen je verder.

@Remonvalk jij ook van harte welkom. Wil je ook je gegevens in je profiel zetten? Weet je zeker dat je met het juiste account inlogt? Als je je 'gebruikersnaam' invult bij je 'persoonlijke opmerkingen' neerzet, dan check ik meteen of het in orde is.

@Joeyhunt welkom! Ik heb niets toe te voegen aan het bericht van Sjors 😉. Laat je evenw eten wanneer je je profiel ingevuld hebt?

• Nieuwkomer
  • June 1, 2019

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy