Skip to main content
Antwoord

Als ik Disney+ installeer, vraagt deze om betaling. Klopt dat?

• May 23, 2024
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Als ik disney instaleer dan vraagt disney om in te loggen geld?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Theolist, welkom! Is het inmiddels gelukt om Disney+ te activeren? Hoe het aan te vragen is via KPN, lees je hier:

Disney+ activeren

1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 23, 2024

Hallo @Theolist , heb je Disney+ via mijn.kpn.com besteld? Daar staat ook extra info over hoe verder te gaan.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Theolist, welkom! Is het inmiddels gelukt om Disney+ te activeren? Hoe het aan te vragen is via KPN, lees je hier:

Disney+ activeren

1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt.