Skip to main content

als ik hbo uitzet deze maand kost het geld dan

Ā 

De maand is al een tijdje bezig, dus ik denk het niet.


HalloĀ @aadbonoĀ ,

Na de eerste maand kan je HBO Max dagelijks opzeggen via MijnKPN. Je betaalt dan niet meer voor de rest van de maand. Dat wordt dan verrekend op de eerstvolgende factuur.Ā 

bron :Ā 

Ā 


hoe zit het als ik ook Netflix heb en de ene maand hbo gebruik en de andere maand hbo betaal ik dan Ā alleen voor de ene en niet voor de andere

Ā 


Als je ook Netflix hebt, betaal je voor allebei. Je kunt beide entertainmentpakketten onafhankelijk van elkaar aanzetten en uitzetten. Wel na minimaal Ć©Ć©n maand op aanā€¦.Ā 


dus als ik het goed begrijp betaal ik maar voor 1Ā 

dus ik gebruik de hele maand hbo dan betaal ik daar voor maar niet voor Netflix omdat ik dan geen gebruik van maak die maand en visa versa

Ā 


dus als ik het goed begrijp betaal ik maar voor 1Ā 

dus ik gebruik de hele maand hbo dan betaal ik daar voor maar niet voor Netflix omdat ik dan geen gebruik van maak die maand en visa versa

Ā 

Dat heb je niet goed begrepen.Ā Je kunt zeker voor meerdere entertainmentpakketten betalen. Zelfs wel achtĀ of negenĀ tegelijk. Wordt dan wel een dure grapā€¦Ā Ā 

Ā 


dus als ik het goed begrijp betaal ik maar voor 1Ā 

dus ik gebruik de hele maand hbo dan betaal ik daar voor maar niet voor Netflix omdat ik dan geen gebruik van maak die maand en visa versa

Ā 

Ā 

Begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Ā 

Als je vandaag HBO Max via MIJNKPN (ik ga ervan uit dat je HBO via KPN hebt), dan stopt HBO meteen en het bedrag dat je dan al betaalt hebt voor deze maand, krijg je bij de volgende factuur terug.

Ā 

Als je Netflix niet gebruikt, maar het abonnement loopt nog, dan moet je er voor betalen.

Ook hier geld, als je het opzegt, stopt het meteen en krijg je het restant (tegoed) terug.Ā