Skip to main content

Als ik spotify overzet naar KPN en ik heb het abonnnement nu op free gezet worden dan wel ook alle playlist van alle family members weer geactiveerd zodat ik spotify activeer via KPN. Ik wil even zeker stellen dat zowel de administrator/beheer zijn /haar  playlist behoudt alsmede de individuele family members zodra free weer wordt omgezet naar premium via KPN. En kan dit ook pas echt op de datum dat je omgezet bent naar Free. Ben gewoon bang dat we allemaal ineens onze playlists kwijt zijn 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het belangrijkste is, dat de zelfde gebruikersnaam (mail adres) en wachtwoord gebruikt.

 

Zeg eerst Spotify bij Spotify op.

Als hij niet meer werkt, kan je hem bij KPN bestellen (b.v. op MIJNKPN).

 

KPN is dan de tussenpersoon voor de facturatie (niets meer of minder dan dat). 


Bedankt voor je snelle reactie. Iedere gebruiker van family account heeft toch eigen gebruikersnaam? zodra ik weer het hoofd account als eigenaar activeer dan zijn hun gebruikersnamen inclusief speellijsten ook weer actief? 


Hallo @JD2013, nadat je bij Spotify zef hebt opgezegd, worden alle accounts gekoppeld aan Family omgezet naar Free accounts. Als je dan met de overkoepelende gebruikersnaam Family actoveert via KPN kun je alle andere Free accounts weer uitnodigen om hun eigen Premium weer aan te maken. 

Alle afspeellijsten blijven dan ook behouden. 


Bedankt voor de geruststelling. Ik moet dan wel wachten totdat abonnement op free staat dus tot laatste dag van het betaalde abonnement. Die van verloopt op eerste kerstdag 😊dus hopelijk kan ik dan direct via KPN weer activeren . Bedankt voor je reactie heel fijn