Skip to main content

 

Als je bijvoorbeeld een losse wedstrijd heb gekocht waar moet je dan betalen, komt de betaling dan bij het abbonement?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Als je bijvoorbeeld een losse wedstrijd heb gekocht waar moet je dan betalen, komt de betaling dan bij het abonnement?

 

Dit is wel een erg heel oud topic en wat gevraagd wordt kan ook niet meer, omdat F1 niet meer bij Ziggo Sprot zit, maar vanaf dit jaar bij ViaPlay en ViaPlay is een Streamingdienst.

 

Verder als je een film of wedstrijd via de KPN tv decoder huurt, zie je die de volgende maand (soms zelfde maand) op de factuur van KPN. 😉


Nee ik bedoel geen f1 wedstrijd ik bedoelde een voetbalwedstrijd waar staat de betaling dan?


Hi @max7,

Het is niet meer mogelijk om een losse F1 wedstrijd te bestellen via KPN, en voor zover ik weet is dit bij Viaplay zelf óók niet mogelijk. Wel zou je Viaplay een poosje kunnen proberen, als je voor de opzegbare variant kiest (dus niet het jaarabonnement) kost dat je €13,99


Ik bedoel een voetbalwedstrijd waar moet je dat betalen komt dat er gewoon erbij dat je per maand betaalt?

 


Ik bedoel een voetbalwedstrijd waar moet je dat betalen komt dat er gewoon erbij dat je per maand betaalt?

 

 

Ah, dat kan nog wel!

Als je een losse wedstrijd bestelt, worden de kosten daarvan in rekening gebracht via je volgende KPN factuur 🙂


Ik bedoel een voetbalwedstrijd waar moet je dat betalen komt dat er gewoon erbij dat je per maand betaalt?

 

 

Zie ook het laatste deel van mijn antwoord boven.

 

"”

Verder als je een film of wedstrijd via de KPN tv decoder huurt, zie je die de volgende maand (soms zelfde maand) op de factuur van KPN. 😉

"”