Skip to main content

Ik heb amazon prime via jullie geactiveerd, ook de mail gehad en zo.

Mijn eigen account op prime heb ik verwijderd.

 

Maar hij blijft aangeven dat ik 1 maand gratis zou kunnen proberen en dat ik geen abonnement heb. 

Hi @PatrickWouters, welkom op onze community. Ik denk graag mee. 

Je hebt eerst een e-mail gehad met de bevestiging van de bestelling. Daarna heb je, als het goed is, ook een e-mail gehad met een link en instructies over hoe het geactiveerd moet worden, klopt dit? Zo niet, kijk ook even je spam/ongewenste folder na. 


Da klopt, dit heb ik ook allemaal doorlopen. Maar als ik wil inloggen op de amazon app zegt ie dat mijn account niet bekend is.

Hij zegt dat er geen account bekend is met mijn emailadres.


Voor duidelijkheid, als je bij Prime probeert in te loggen krijg je te zien dat je account niet bestaat? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet? 


Ja idd. Een screenshot gaat helaas niet. De app ondersteunt niet dat er screenshots gemaakt worden.. geeft mijn telefoon aan.


Ik kan wel een nieuw account aanmaken bij prime.


Ik heb sterk het vermoeden dat je niet alleen je lidmaatschap hebt opgezegd maar je hele account. Probeer dan inderdaad het maken van een nieuw account en dan de stappen om te koppelen opnieuw te volgen. Lukt het dan wel? 


Nu een nieuw account aangemaakt maar hij wordt niet gekoppeld aan kpn. Ik kan alleen 30 dagen gratis kijken geeft ie aan. En dan moet ik een betalingsprocedure aanmaken..


Je gebruikt wel de link op deze pagina om Prime te activeren? En je ziet dat Prime ook actief staat in Mijn KPN? Je dient op beide locaties met dezelfde Mijn KPN ID in te loggen waar dus ook Prime in zichtbaar is. 


Ik gebruik alles hetzelfde dus zowel op mijn kpn id als op amazon prime

 


Ik gebruik alles hetzelfde dus zowel op mijn kpn id als op amazon prime

 

DIt is wel gek, bij KPN is het in ieder geval goed gekoppeld. Heb jij in dit plaatje zelf de gebruikersnaam weggehaald? Of staat dit leeg? 


Staat leeg.. ik heb vanmorgen via-play erbij genomen.. dat is allemaal wel perfect verlopen. Ik denk dat er iets niet goed gegaan is met de activatie mail van Prime.. 


Staat leeg.. ik heb vanmorgen via-play erbij genomen.. dat is allemaal wel perfect verlopen. Ik denk dat er iets niet goed gegaan is met de activatie mail van Prime.. 

Ik stel voor om je Prime bij ons te verwijderen zodat je het daarna weer opnieuw kunt bestellen en activeren. 


Ok maar kan dat gewoon, als jullie prime eraf halen kan ik dan gewoon alles opnieuw aanvragen? Zo ja dan mag je het er van mij afhalen. Dan zorg ik dat ik alles opnieuw aanvraag.


Ja, dat is verder geen probleem. Probeer dit dinsdag opnieuw. 


Ok, als jullie het eraf halen probeer ik het dinsdag opnieuw. 

Bedankt.


Het is bij deze verwijderd. Zou je voor de zekerheid ook een nieuw account bij Prime willen aanmaken voordat je het weer bestelt? 


Ja doe ik.

 

Alvast bedankt.

 

Mvg 

Patrick


Helaas was ik hier dus al een beetje bang voor.. nu kan ik prime dus niet meer 3 maanden gratis afsluiten.. hoe nu te handelen??


Je kan dit logischerwijs 1x afsluiten met de korting, dus omdat jullie het er nu afgehaald hebben is mijn 1x geweest zeg maar.. kunnen jullie dit achter de schermen oplossen?


Helaas was ik hier dus al een beetje bang voor.. nu kan ik prime dus niet meer 3 maanden gratis afsluiten.. hoe nu te handelen??

Uiteraard, dat maak ik voor je in orde. Belangrijkste nu is of het bestellen en activeren is gelukt. 


Het koppelen en activeren is nu gelukt. Alles werkt naar behoren. Alleen geeft ie nu wel aan dat het 4,99 kost deze maand al.

 

Groetjes

Patrick


Dit is geen probleem, ik zorg ervoor dat de eerste 3 maanden op je volgende factuur in een keer worden vergoed. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb zoveel mogelijk ingevuld. Weet niet alles.

 

Mvg

Patrick


Dankjewel, hier heb ik voldoende aan. Bij deze geregeld. 


Super, dank je wel


Reageer