Skip to main content
Vraag

Amazon Prime activeren lukt niet

  • 10 August 2024
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

Heb via de KPN-app primevideo aangevraagd. Vervolgens deze geactiveerd en een amazon account aangemaakt. Bij Amazonprime staat dat ik geen abonnement heb. 

Hoe krijg ik mijn amazonaccount gekoppeld aan KPN?

Hallo @AswinZoomers ,

Activeer jouw Amazon Prime account

Via deze link

 

De hele procedure vanaf het begin: 

Amazon Prime koppelen aan de tv-ontvanger

De eerste keer dat je Amazon Prime Video via de tv-ontvanger kijkt, verbind je jouw Amazon Prime account. Dat doe je zo:

  1. Ga naar kanaal 203 op je tv-ontvanger en log in met je Amazon Prime account
  2. Er verschijnt een code in beeld. Onthoud deze code of schrijf 'm op
  3. Ga naar de instellingen van je Amazon Prime account
  4. Vul de code in. Hiermee koppel je jouw Amazon Prime account aan je tv-ontvanger
  5. Geniet van het Amazon Prime Video aanbod via jouw tv-ontvanger!

 

De eerste keer dat je de Amazon Prime Video app opstart, is het beeld even zwart. Duurt dit te lang? Druk dan op de TERUG knop op de afstandsbediening. En start de app opnieuw op met de rode knop op de afstandsbediening.

 

Meer informatie staat hier. 
 

 


Dank voor je reactie. Amazon is al wel geactiveerd maar als ik een amazon account aanmaak staat prime er niet tussen als een abonnement.

via de link geeft hij aan dat amazon al geactiveerd is. Maar via amazon is deze niet te vinden. Heb VPN/ norton uitstaan.


Je zou nog via je mobiel een bericht moeten krijgen om jouw Amazon Prime te koppelen:

 


Ok die heb ik nog niet gehad. 

Ook geprobeerd met stappenplan op website. Met code. Echter dat werkt ook niet. Heb vermoeden dat Activeringscode niet is gekoppeld aan Amazon/ prime account


Ok die heb ik nog niet gehad. 

Ook geprobeerd met stappenplan op website. Met code. Echter dat werkt ook niet. Heb vermoeden dat Activeringscode niet is gekoppeld aan Amazon/ prime account

 

Activeringscode?

Heb je toch helemaal niet nodig als je het abonnement via KPN afneemt.

In MIJNKPN kan je zien of je wel of geen abonnement hebt.😉

 

Zie hier voor informatie en scrol iets naar beneden om Prime te activeren. 

 


Als het goed is heb je bij het activeren van Amazon Prime ook een nieuw Amazon account aangemaakt of ingelogd met een bestaand Amazon account. Hieraan wordt Prime dan gekoppeld.


Reageer