Skip to main content
Antwoord

Amazon Prime activeren via KPN werkt niet

• October 11, 2025
  • 12 reacties
  • 93 keer bekeken

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Ik heb van de de 3 maanden gratis Amazon prime aanbieding genomen van KPN. Alle stappen doorlopen en op de site van KPN staat dat ik ben geabonneerd, via abonnementen en de KPN afstandsbediening ook. 

Account aangemaakt bij Amazon, allemaal gelukt, maar als ik een film wil kijken staat er "sluit een proefabonnement af voor 1 maand". Geen idee wat of waar het is misgegaan.

Is er iemand die kan helpen?

Beste antwoord door Noordzee

Lukt het niet?

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2025

Hallo ​@Nicole Theunissen ,

Activeer jouw Amazon Prime account

Heb je Amazon Prime besteld? Je krijgt een link om Amazon Prime te activeren in je mailbox. Daarin vind je de link om Amazon Prime te activeren. De mail gaat naar 't e-mailadres waar je al je KPN mails op krijgt.

Om Amazon Prime Video te kijken heb je een Amazon Prime account nodig. Heb je al een account? Dan kan je deze stap overslaan.

Zo maak je een Amazon Prime account:

1. Ga naar amazon.nl/prime
  2. Klik op ‘Nu gratis proberen’
  3. Log in met een bestaand Amazon account of maak een nieuw account aan.

bron:

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Ik heb alle stappen doorlopen zoals hierboven beschreven. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 12, 2025

Lukt het niet?

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Dank je voor de informatie, zojuist een belafspraak gemaakt. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 13, 2025

Goedenavond ​@Nicole Theunissen , welkom hier op onze Community en dank ook voor jouw bericht :)
Enorm balen dat het niet lukt om Amazon Prime te activeren dus ik hoop dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze Helpdesk en dat er een oplossing (in de maak) is 🙏🏻Laat je ons nog even weten hoe het is afgelopen?

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Een collega van KPN heeft 1,5 uur met mij ernaar gekeken en ingelogd op mijn laptop op afstand. We zijn er niet uitgekozen en er is een ticket aangemaakt voor een expert. 

Ik ben digitaal niet meer zo handig, dus stress voor mij.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 14, 2025

Goedemorgen ​@Nicole Theunissen :)
Enorm balen dat het ook op afstand niet is gelukt maar goed dat er inmiddels een ticket is aangemaakt;. Ik ga er vanuit dat het nu snel wordt opgelost en dat jij op korte termijn kunt gaan genieten van Amazon Prime 🙏🏻Deel je de afloop ook hier nog even met ons? Alvast bedankt!

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Goedemorgen. Het is inmiddels gelukt dankzij opnieuw hulp op afstand en een oplettende medewerker van KPN. Pff, 6 uur mee bezig geweest. Maar nu werkt het! Dank voor jullie reacties!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 14, 2025

Heel fijn om te lezen dat het inmiddels is gelukt ​@Nicole Theunissen en ook heel erg bedankt dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen!

Wel zonde dat je hier zoveel tijd aan kwijt bent geweest, dat had ik ook liever anders gezien maar desalniettemin wil ik je veel kijkplezier toewensen en mocht je in de toekomst nog een keer hulp nodig hebben, laat het hier dan ook vooral weer weten!

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hartelijk dank! Fijn dat deze community er is :-) en dat ik jullie heb gevonden! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 15, 2025

Hartelijk dank! Fijn dat deze community er is :-) en dat ik jullie heb gevonden! 

Dat vind ik heel erg leuk om te lezen ​@Nicole Theunissen en voor nu alvast een mooie dag toegewenst!

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Ingsgelijks!