Skip to main content
Beantwoord

Amazon Prime App op 7022 TV+: Geluidstoring en daarna foutmelding

• February 26, 2023
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Sinds dit weekend geluidsstoring en stilstaand beeld op de TV+ 7022 doos. Hardware staat op eco, HBO Max en andere streaming apps, geen probleem. Op tablet geen enkel probleem. Beide via WiFi verbonden op hetzelfde mesh-punt met 5Ghz.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @jojootje, wat voor wifi apparatuur gebruik je en hoe heb je die aangesloten zitten? We hebben hier ook een handig artikel over:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @jojootje, wat voor wifi apparatuur gebruik je en hoe heb je die aangesloten zitten? We hebben hier ook een handig artikel over:

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 1, 2023

Ik heb dat ding in augustus 2022 ontvangen als tester en na 3 weken van ethernet op WiFi gezet. Nooit enig probleem met Prime tot afgelopen weekend.

Resetten, nieuwe firmware doos, nieuwe KPN+ software,  Prime app updated, niets helpt.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 1, 2023

En rara, ethernet eraan. Geen probleem, daarna weer op WiFi en geen probleem meer.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat is wel merkwaardig inderdaad, is dit iets wat terug blijft komen of is het hiermee zo opgelost?

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 4, 2023

1e keer en ik stuur de testhardware deze week terug. 

TV+ is nog niet goed genoeg voor mij.