Skip to main content
Vraag

Amazon Prime app op tv werkt niet goed

• 24 februari 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Amazon Prime op de tv app werkt niet. De app start op, ik kan de gebruiker kiezen, ik kan de film of serie kiezen, maar bij het afspelen blijft het scherm leeg (blauw met groot Amazon Prime logo) en speelt enkel het geluid af.

Bij het opstarten weet ik al dat het mis is omdat het blauwe amazonbeeld bij het opstart als het ware plotseling inzoomt en de letters groter in beeld komen.

In het vverleden heb ik alles opnieuw opgestart en toen werkte het eventjes, maar dat kan ik  iet elke keer doen als ik Prime wil kijken.

Bij Netflix geen problemen.

Waar ligt dit aan en kan dit gefixt worden, want nu kan ik Prime alleen in mijn eentje op de mobiel kijken...

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1038 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Cosmo4. Lastig dat je problemen hebt met de Prime Video app. Om je verder te helpen, mis ik nog wat informatie over wat er precies gebeurd op welk apparaat. Je hebt het over de tv app, maar bedoel je dan dat je Prime Video opstart op je Smart tv? Dus met de afstandsbediening van je tv zelf? Of pak je de KPN afstandsbediening en start je Prime Video op op de tv-ontvanger? En zo ja, welke tv-ontvanger heb je precies?

Laat het maar weten en dan kijken we hoe je verder geholpen kan worden :)

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 536 reacties
  • 27 februari 2025

Waarschijnlijk de 5202, ik heb vaak hetzelfde probleem…

Problemen met apps Netflix, Videoland en NPO

Reageer