Skip to main content

We hebben vandaag de 3 maanden gratis amazon prime aangevraagd. Bevestigingsmail van KPN ontvangen waarin staat: Wanneer kunt u extra diensten gebruiken? U ontvangt nog een aparte e-mail over het gebruik van uw extra dienst.

Maar uren later deze aparte mail niet ontvangen. 
Hoe loggen we in bij amazon prime om deze gratis 3 maanden te gebruiken?

Hallo Ailiek,

 

ik heb hetzelfde. Ik heb vandaag ook prime video aangevraagd, maar ook nog geen activeringsmail ontvangen. KPN is ook niet bereikbaar. Geprobeerd het antwoord online te vinden, helaas zonder geluk. Ik probeer morgen KPN weer te bellen.

Hopelijk krijg ik dan antwoord en kan ik jouw vraag ook beantwoorden.


Je kan hem via de KPN site activeren.

Kijk in MIJNKPN eventueel of hij aan staat (en laat MIJNKPN meteen aanstaan, dat is makkelijker).

 

zie hier om Prime Video te activeren.

 

P.S.

Kijk ook meteen of het e-mail adres in MIJNKPN juist is.


Hoi @Ailiek en @Ynske, welkom op de community. Het lijkt erop dat het versturen van de bevestiging van Amazon Prime niet helemaal goed ging, Toen ik het aanzette in het weekend kreeg ik ook geen bevestiging, maar als je naar de activatiepagina gaat die Joop noemt lukt het wel. Je kunt daarna Prime kijken 🙂


Ook wij hebben de 3 maand gratis Amazon Prime aangevraagd. Wij kregen echter een e-mail met een bevestiging en een factuurbedrag van 4,99 hiervoor.


Welkom op de community @Moomje, als je de bevestiging hebt ontvangen en Amazon Prime staat actief in MijnKPN kan je het activeren. Dat kan je doen door de link in het bericht van Joop te volgen.


Dankjewel voor je antwoord. Het activeren is gelukt maar het is niet grats. Zie schermafdruk:

 


Bij mij staat het in dit overzicht wel op 0, dus dat er bij jou een bedrag bij staat is raar. Had je hiervoor mogelijk al Amazon Prime? Met alleen het screenshot kan ik niet meer zien, dus is het voor mij ook gissen. Je kunt ons het makkelijkste bellen op 0800-0402, een collega kan dan met je meekijken waarom de korting er niet bij staat.


We hebben vorig jaar inderdaad ook Amazon Prime gehad.


We hebben vorig jaar inderdaad ook Amazon Prime gehad.

Maar deze was niet meer actief neem ik aan ?


Nee, niet actief.


Dan moet de actie gewoon van toepassing zijn, bel even de klantenservice zodat ze dit kunnen corrigeren!


Ik heb de klantenservice gebeld maar ze konden dit niet corrigeren. Ik kan het alleen stopzetten vanaf 17 augustus. Wel krijg ik een creditnota voor de eerste maand maar dus geen 3 maand gratis Amazon.


Zuur, misschien kan een moderator iets meer voor je betekenen. Wacht even af!


Het hangt er ook vanaf wat de reden is dat de korting er niet bij kwam, hebben ze daar niets over gezegd @Moomje? Ik kan er inhoudelijks niets over zien of zeggen, doordat er geen gegevens op je profiel staan. Zonder gegevens daar kunnen wij niets zien.


Degene die ik aan de telefoon had leek helemaal niet op de hoogte van de huidige actie. 

Ik heb gevonden waar ik mijn profielgegevens kon aanvullen.


Dank je voor het invullen @Moomje, ik zie het gesprek wat je met de collega had en die leek inderdaad niet op de hoogte van de actie. Er is daarbij wel 1 maand vergoed, maar dat is nog niet genoeg voor 3 maanden. Ik heb de 2e en 3e maand hierbij vergoed, dus je zult het op verschillende regels terugzien op de volgende factuur, waarbij het in mindering wordt gebracht.


Geweldig! Heel erg bedankt voor je hulp.


Graag gedaan @Moomje, veel (gratis 😉) kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden. 

Als je het na de 3 maanden wilt stoppen kan je dat via MijnKPN doen.


Reageer