Skip to main content

Waarom werk Amazon prime en AirPlay niet? Heb het duurste internet abonnement. Eerder met Ziggo geen problemen gehad. Graag oplossen anders stap ik over. Kastje loopt vast wanneer ik een film wil afspelen op prime. Via play airplay vind hij t kastje niet

Totale armoe


Welke tv ontvanger heb je? hier geen problemen met Amazon prime


Totale armoe

slechte internetkwaliteit, bedrog, fraude 


Waarom werk Amazon prime en AirPlay niet? Heb het duurste internet abonnement. Eerder met Ziggo geen problemen gehad. Graag oplossen anders stap ik over. Kastje loopt vast wanneer ik een film wil afspelen op prime. Via play airplay vind hij t kastje niet

het bedrijf is niet geïnteresseerd in de mening van de klant. monopolie en middelmatigheid 


Totale armoe

 

??

@Thierry88

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Ik lees meer problemen over Amazon Prime, het ligt aan hun app heb ik begrepen. 

KPN, Ziggo, etc. maken die app niet. Die wordt door de streamingdiensten zelf gemaakt.


Totale armoe

slechte internetkwaliteit, bedrog, fraude 

 

Internet via KPN is perfect.

Welke problemen heb je?

Hoezo fraude? 


Zover mij bekend ondersteund geen enkele KPN box Airplay. Dus als het de bedoeling is vanaf een telefoon of tablet prime Video te casten naar de kpn box dat gaat niet werken. 

Zojuist zelf getest met een Android tablet. Ik kan op geen enkele manier Prime Video op de tvontvanger opstarten of hier naar toe casten 

 

De enige app die mijn Vip5202 herkent is Netflix dan hebben we het niet echt over casten maar het opstarten van de app op de tvontvanger.

 

Zover ik verder rond zoek lijkt Prime video Airplay hoe dan ook niet te ondersteunen.


Hoi @Thierry88, jammer te horen dat je problemen ervaart met Amazon Prime Video.

Onze tv ontvangers hebben de Prime Video app. 

Heb je een interactieve tv ontvanger (types HMB 2260, Arris 2952 en Arris 5202), dan kun je de app starten via kanaal 203, of door in het menu naar Apps te gaan. Heb je een TV+ Box, dan zit Prime Video onder de apps. Log in met je account, en je kunt gelijk gaan kijken. Als je hier problemen mee ervaart dan hebben we wat meer informatie nodig:

  • welke tv-ontvanger heb je
  • hoe is deze aangesloten op je modem
  • welk modem heb je

 

Als jij Prime probeert te streamen vanaf een mobiel apparaat, dan kan dit door te casten. In de Prime Video app klik je op het casticoon. Je krijgt dan een lijst met apparaten waar je naartoe kunt casten. Dit kan een losse Chromecast zijn in je tv. Of het kan een TV+ Box zijn als je die hebt.

Als je hier problemen mee ervaart, dan horen we ook graag wat uitgebreider wat er precies misgaat.

 

Wat betreft AirPlay, dat ondersteunen we alleen in onze interactieve tv app. Van daaruit kun je wel met AirPlay streamen. 


Ik dacht gebruik te maken van de aanbieding om 3 maanden Amazon Prime gratis te gebruiken en daarna 4,99 euro te betalen. Mooi niet. Aanmelden lukt allemaal, maar kijken via de tv niet. De app functioneert niet. Wel via chromecast. Sorry, zegt KPN, niet elke ontvanger kan Prime Video doorgeven. Er wordt aan gewerkt. Kan nog een jaar duren, maar ook een dag. Hoe weet je dat als consument? Niet! Gewoon proberen, kreeg ik te horen. Dat lijkt me een slechte manier van werken.Â