Skip to main content

Inmiddels ook klaar met KPN. Nu al lange tijd dat prime video geen beeld geeft. Telkens alles opnieuw opstarten begint mij ook de keel uit te hangen. Na opnieuw opstarten gaat het eventjes goed, maar paar dagen later weer zelfde probleem

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst van dit topic, eigen topic voor je aangemaakt

Inmiddels ook klaar met KPN. Nu al lange tijd dat prime video geen beeld geeft. Telkens alles opnieuw opstarten begint mij ook de keel uit te hangen. Na opnieuw opstarten gaat het eventjes goed, maar paar dagen later weer zelfde probleem

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst van dit topic, eigen topic voor je aangemaakt

Ā 

Hoe kijkt u Amazon Prime?

Als u een smart tv hebt, kunt u het via de app van de Smart tv kijken.Ā šŸ˜‰

Ā 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Ā 

P.S.

Ik ben net als u klant bij KPN.

Zelf heb ik Amazon Prime niet.Ā šŸ˜‰


Welkom bij ons op het forum @Spec26. Joop stelt al een aantal vragen die ons op weg kunnen helpen, heb je die al kunnen bekijken? En hoe doen andere apps op de ontvanger het, doen die dit ook, of kan je daar wel mee kijken?

Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je de tv-ontvanger naar de fabrieksinstellingen (stap 2) zet, hoe doet de Amazon Prime app het dan?


Het is vaak bij Amazon Prime, en soms bij Netflix. Alles geprobeerd, maar het helpt allemaal helaas maar tijdelijk.


Het is vaak bij Amazon Prime, en soms bij Netflix. Alles geprobeerd, maar het helpt allemaal helaas maar tijdelijk.

Ā 

Heeft u een Smart tv?

Zo ja, kijk dan via de app op de Smart tv.

Helaas heeft u dan ook de AB van de tv nodig.Ā šŸ˜‰


Een tijdelijke oplossing is niet wat we willen natuurlijk, dat is niet genoeg om een film of serie te kijken. Heb je 1 tv-ontvanger van ons of heb je er meerdere? Als je er meerdere hebt, speelt het dan ook op meerdere?

Hoe is de tv-ontvanger verbonden met het modem, is dat met een directe kabel, een draadloze verbindingsset of anders?Ā 


Het modem is direct verbonden met de rest, niets aan veranderd ook. Ik heb er 1 in gebruik op dit moment.


Het modem is direct verbonden met de rest, niets aan veranderd ook. Ik heb er 1 in gebruik op dit moment.

Ā 

Wat ik vroeg, heb je een Smart TV?Ā 

Zo ja, kijk of het via de app van de Smart tv wel werkt.

Ā 

Persoonlijk geef ik daar ook altijd de voorkeur aan.šŸ˜‰


Kijken via de app via de smart tv lukt niet helaas, om de reden dat de ah van de tv zelf een paar knopjes het niet meer doen. Maar, ik betaal natuurlijk niet voor niets maandelijks aan kon, en dan is het wel zo fijn dat ik alles via een en het zelfde kan kijken toch?


Kijken via de app via de smart tv lukt niet helaas, om de reden dat de ah van de tv zelf een paar knopjes het niet meer doen. Maar, ik betaal natuurlijk niet voor niets maandelijks aan kon, en dan is het wel zo fijn dat ik alles via een en het zelfde kan kijken toch?

Ā 

Je betaald voor het kijken naar tv programma's.

Het overige is puur service.

Voor je tv kan je natuurlijk een nieuwe AB kopen, die zijn niet zo duur.šŸ˜‰


De apps op de ontvanger zijn niet iets waar je ons voor betaald inderdaad, voor het abonnement van die dienst mogelijk wel. Maar dat staat los van de app op de tv-ontvanger, Viaplay kan bijvoorbeeld via onze factuur betaald worden maar daar is geen app voor op de ontvanger.Ā 

Welk type tv-ontvanger heb je van ons? Joop had die vraag al eerder gesteld, maar die is nog niet beantwoord zo te zien. En had je de genoemde reset al gedaan?Ā