Skip to main content

Beste, 

 

Sinds gisteren werkt Amazon prime niet meer op de tv. Wel geluid maar geen beeld. Resets uitgevoerd.

Netflix doet het wel en KPN televisie doet het ook. Amazon prime werkt wel via de tel.

Nog opties om te proberen, of is er een storing bij de KPN software?

 

Mvg Dcapel


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Heeft je ontvanger wel de nieuwste software (moet haast wel aangezien kpn dat automatisch pusht. Dit probleem speelde namelijk begin augustus, dus apart dat je het nu (ook) hebt.

Huidige software

HTML 4.131.208
NMC 8.0.131_2

Sluit je de app altijd wel af, en ga je dus terug naar een gewone zender, alvorens de ontvanger uit te zetten?


Hoi PeterG, 

Bedankt voor je reactie, inderdaad software is up to date en ik sluit hem altijd volledig af. Vreemd is dat eergisteren dat hij wel gewoon werkte maar ineens niet meer...


Misschien is er toch weer wat mis met de app in de ontvanger, maar één melding betekent dat nog niet. @DCapel 

Heb je niet een (moderne) smart-tv? Misschien wel een 4k/uhd televisie. Daar zit die app, en vele andere, ook in. En in mijn ervaring vele malen stabieler dan de apps in de kpn-doos.


Vreemd probleem @DCapel :slight_frown:

Zou je nog eens een ‘frisse start’ willen proberen? Wellicht verandert dat de zaken! 


Is alles inmiddels weer in orde @DCapel? We horen het graag!


Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie prime logo blijvend in beeld staan, hoor de aflevering. Als ik doorspoel zie ik wel onderin beeldframes van de serie, maar dat is het. Netflix werkt wel met zowel app als via kpn. Prime alleen als ik LG Smart afstandsbediening gebruiken. 


Hoi marjolein75,

Ik heb vanalles geprobeerd zonder succes. Na 4 dagen was het plotseling weer terug als normaal. Waar dat aan gelegen heeft....geen idee. 


Bij mij sinds gisteren hetzelfde, alleen prime logo blijft in beeld en geluid. Geen beeld. Alles geprobeerd, maar zonder gewenst resultaat.:disappointed_relieved:


Niet zo leuk @marjolein75 en @Liepaja Silv :slight_frown:

Maakt het nog een verschil als jullie de tv-ontvanger even kort van de stroom afhalen en daarna weer op laten starten? 


Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2::smiley:


Niet zo leuk @marjolein75 en @Liepaja Silv :slight_frown:

Maakt het nog een verschil als jullie de tv-ontvanger even kort van de stroom afhalen en daarna weer op laten starten? 


:grinning: Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2:


Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2::smiley:

Ah super :smiley: Weer veel kijkplezier gewenst!


Ja het werkt, dank je!


Ja het werkt, dank je!

Top! Graag gedaan :blush:


Ik had hetzelfde probleem en heb het zo opgelost!

Ga naar menu op je afstandsbediening druk dan 2 keer op de gele knop dan druk je op software verwijderen druk dan op ja en daarna druk je op instaleer software opnieuw! De ontvanger start opnieuw op en software wordt bijgewerkt!


Dat is ook een manier inderdaad @Jantienegien, dank voor het delen!