Skip to main content

Bij mij is amazon prime zeer traag en soms blijft ie zoeken (rondje draait in het midden van een zwart beeld) terwijl ik wel geluid hoor. Als ik bijvoorbeeld naar beneden scroll om iets te zoeken, duurt het erg lang voordat ie daadwerkelijk scrollt. Héél vervelend allemaal... hebben meer mensen hier last van of kan het opgelost worden? En ja, ik heb al eens de stekker uit de modem gehaald en ja, alle bovenstaande euvels bleven. En net, na ellenlang wachten en zwart beeld, want ik wil zo graag Spencer kijken, weer dat witte rondje (maantje) middenin zwart beeld, wel geluid, toen geen geluid en nu de melding "Er ging iets mis" en word verwezen naar primetime.com/videobellen maar dit zet ook geen zoden aan de dijk. 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb hetzelfde blijkt lastig op te lossen als ik zie dat het probleem al sinds 2019 speelt


@Hyacintlittle en @Bert1108 

 

Welke KPN tv decoder hebben jullie?

Hoe is deze met de Experiabox verbonden?

Hebben jullie een Smart tv? Zo ja, kijk eens hoe het daarop is.

 

P.S.

Ik kijk altijd de streamingdiensten via de app op de Smart TV, nooit problemen.

Al vanaf begin 2014 (toen alleen Netflix). 


@joop2011

 

Heb een smart tv dus dat ga ik eens proberen maar dan zal ik via de speakers van de televisie moeten luisteren en ik heb een soundbar verbonden via optical kabel naar het de tv ontvanger, dit is een Arcadyan model HMB2260 bedraad (hdmi) verbonden met tv en experia box v10. Verder nog tips?

Heb trouwens de film Old zonder problemen, wel erg traag, kunnen kijken maar de film Spencer al tig keer getracht te kijken en dan weer alle klachten die ik al eerder beschreef.


Ik heb hetzelfde blijkt lastig op te lossen als ik zie dat het probleem al sinds 2019 speelt

Toen had ik nog geen prime 😉


@joop2011

 

Heb een smart tv dus dat ga ik eens proberen maar dan zal ik via de speakers van de televisie moeten luisteren en ik heb een soundbar verbonden via optical kabel naar het de tv ontvanger, dit is een Arcadyan model HMB2260 bedraad (hdmi) verbonden met tv en experia box v10. Verder nog tips?

Heb trouwens de film Old zonder problemen, wel erg traag, kunnen kijken maar de film Spencer al tig keer getracht te kijken en dan weer alle klachten die ik al eerder beschreef.

 

Ik heb de soundbar via de TV verbonden.

Nadeel is alleen dat je de tv bij radio ook moet aanzetten.

 

Oudere smart tv's hebben helaas niet alle app's.

Soms kan je ze op de smart tv nog downloaden.

 

Welke tv heb je?

En hoe oud is deze?

 

P.S.

Eigenlijk is het van de gekke dat tv fabrikanten maar een paar jaar de app's ondersteunen, terwijl een tv makkelijk 15 jaar of meer meegaan. 


Hoi @Hyacintlittle, fijn om te zien dat @joop2011 al met je mee gedacht heeft!

Ik ben benieuwd hoe het met Amazon Prime via je Smart TV gaat. Is je tv-ontvanger rechtstreeks met een internetkabel verbonden met jouw Experia Box? En hoe werken andere apps en live tv kijken op je tv-ontvanger? Wat je daarnaast ook kan proberen, is om je tv-ontvanger een frisse start te geven. Dat helpt in veel gevallen heel goed.