Skip to main content

Onlangs heb ik via mijn KPN entertainment Amazon Prime aangezet, maar nóóit de activatie email ontvangen. Diverse malen gebeld met KPN, toch blijkt de koppeling die ik vond IN de KPN app wel Prime te hebben gekoppeld, maar Prime zegt bij het inloggen met mijn KPN gegevens GEEN abonnement. Wie herkent dit óók? KPN kan NIETS veranderen in hun systeem en ik NIETS in mijn app??? Zelfs niet uitzetten??? Zo vreemd??? Èn zó JAMMER! Had mij verheugd op 3 maanden gratis introductie. 

Ik lees graag over ervaringen en tips. Bellen heeft helaas geen zin. Ik krijg steeds hetzelfde antwoord. 

Groetjes van Ilse 

Hallo @IlseHuss ,

Als Amazon Prime actief is, dan kan je dat via deze link (KPN site) activeren.


Hi Noordzee, dank je wel voor je attente reactie! Uiteraard had ik deze link al gevonden en geactiveerd DACHT IK .. in de app staat deze gekoppeld, maar een KPN medewerker zegt van niet en moet w88 op de email. Dat was zaterdag. Diverse malen gebeld. Óók zij komen er niet meer uit en ik kan deze óók niét deactiveren en opnieuw activeren. Óók KPN niet .. blijkbaar is alles onmogelijk. 

Toch nog hartelijk dank voor de moeite! 

Fijne dag gewenst! 

Hartelijke groetjes van Ilse. 


Hoi @IlseHuss, als Amazon Prime actief is in MijnKPN kan je het activeren met de link die Noordzee geeft. Is dat al gelukt om die stappen te volgen?

Ik heb zelf maandag Amazon Prime aangezet en ik kreeg de mail voor activatie ook niet. Maar toen ik het zelf via die pagina activeerde ging het goed en kon ik kijken. Als het actief is bij het abonnement is het activeren via die pagina het enige wat je hoeft te doen.


Reageer