Skip to main content

Ik heb amazon prime gekoppeld in mijn kpn. Dit na heel veel problemen. Ja ik kan prime video inkomen. Nee ik kan geen films kijken, omdat amazon aangeeft dat ik eerst een (proef) abonnement met betaal gegevens moet aanmaken. Dat lijkt mij niet de bedoeling! Hoe nu verder ????

Bij Prime Video verschilt het per film of je hem met Prime (basis) kunt bekijken...voor bepaalde films moet je inderdaad een aanvullend (proef) abonnement op een dienst als Stars of Starz of hoe heet het hebben, @Kannex8. Dat zou niet voor alle films moeten gelden, heel veel series en films zitten in Prime.


Welke film of serie ik kies, hij blijft aangeven dat ik een proefperiode van 30 dagen moet starten. Dus dat argument gaat niet op. Ik heb al een abonnement via KPN


Nee, dan is er nog iets anders aan de hand...je moet wel een Prime Video account hebben, dan kan je de gratis proefperiode via KPN daaraan koppelen. @Kannex8.


Hi @Kannex8,

Dit klinkt alsof er iets niet helemaal goed is gegaan bij het activeren, zou je de stappen op de activatiepagina voor Amazon Prime nogmaals willen doorlopen?

 


Amazon prime is verwijderd uit mijn account en opnieuw geïnstalleerd, Amazon prime werkt nu naar behoren


Ah helemaal top, bedankt dat je het nog even laat weten 😊


Ik heb al een amazon account, heb de bevestiging van KPN dat ik het nu heb besteld.

Maar kan het voor alsnog niet koppelen aan dat account.

Heeft iemand een tip hoe ik het kan aanpassen?

 

Zijn alweer een paar dagen verstreken met het zoeken naar info hierover.


Hmm, hoe ver kom je op de activatiepagina voor Amazon Prime? Bij welke stap gaat het mis en wat gebeurt en dan precies?


Ik heb het geactiveerd, daar heb ik een bevestiging van Amazone gekregen.

Maar als ik daar op een link klik kom ik wel op amazon.com, maar als ik vervolgens inlog op mijn bestaande account. Heb ik (logischerwijs) nog geen prime.

Dus hoe kan ik daar voor zorgen.


Ik begrijp het niet helemaal @Haantjedevoorste 🤔

Wat gebeurt er als je inlogt met je aangemaakt account bij Amazon prime op je tv-ontvanger of de Amazon Prime app op je mobiel of een ander apparaat? Krijg je dan ook te zien dat je geen actieve account hebt?

Zou je hier anders eens 1 of meerdere screenshots kunnen plaatsen van wat je precies te zien krijgt, zodat we even met je mee kunnen kijken?


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!