Skip to main content
Beantwoord

Amazone prime app loopt vast op KPN interactieve TV

  • 2 April 2020
  • 9 reacties
  • 1246 keer bekeken

via de i-tv decoder loopt de app van Amazone Prime telkens vast of wil zelfs niet opstarten. Hoe kan ik dat fixen?

 

Hoi,

Door de decoder te resetten. 
 

Druk op Menu op de afstandsbediening

Ga naar Instellingen

Druk 2 keer op de gele knop op je afstandsbediening

Kies voor software verwijderen.

De ontvanger wordt nu opgestart.

Laat dit proces rustig doorlopen. 

 


Hoi @texeleric, welkom hier. 

Amazon Prime loopt dus vast. Dat is balen. De reset heeft geholpen? Zo niet, dan hoor ik dat graag van je.


Software vervangen, deed het een tijdje, maar loopt nu weer vast.

 


Verder werkt de ontvanger wel goed? Live tv loopt niet vast. Terugkijken werkt? Netflix werkt? Want als dat zo is wil ik je toch vragen om nogmaals de tv-ontvanger te resetten. Lijkt er toch iets mis met de prime app. 


Amazon Prime werkt niet op de TV ontvanger. Als je Prime een keer gebruikt hebt moet je de ontvanger resetten voor je m de volgende keer wilt gebruiken. Bij de KPN weten ze dat. Ze zouden er voor kunnen kiezen dit eerlijk te melden tot het probleem technisch is opgelost. Maar zoals we gewend zijn van deze arrogante grote *** onderneming laten ze liever duizenden mensen het zelfde probleem uitzoeken.

Beste KPN meneertjes en mevrouwtjes, het kan wel eens voorkomen dat iets niet direct goed werkt en dat dit niet meteen opgelost kan worden. Wat je wel direct kunt is hier eerlijk over communiceren maar daar zijn jullie te laf voor.

 

Admin: bericht aangepast in strijd met de huisregels


Ik begrijp dat je baalt. De app wordt echter niet door ons ontwikkeld maar door Amazon zelf. Als er dan ook problemen mee zijn, dan horen wij dat graag van jullie en spelen wij dit door. Dit is ook nu weer gedaan, hopelijk snel opgelost. 


Hier hetzelfde probleem. Telefonisch melding van gemaakt, maar kreeg niet idee dat de call agent er melding van ging maken richting Amazon. Het verzoek was om zelf contact te gaan leggen met een nummer met een +1 (oftewel in USA).

Zie uit naar oplossing.


@Screwdriver, als het zwart beeld betreft is Amazon op de hoogte. Neem dan ook vooral eens een kijkje in het topic over zwart beeld bij Amazon. Daar staat ook een work around.


Ik sluit me graag aan bij de andere gebruikers van Amazon via de KPN ontvanger. Tis niks en het word ook niks.. Met veel geluk een hele film afkijken, maar meestal draait het idd uit op ‘harde reset’van het kastje, want loopt geheel vast. Andere kanalen en / of netflix geen probleem. Youtube heel soms ook wel eens maar in verhouding to Prime?? Dan valt het reuze mee.

Gelukkig is de TV vrij smart en werkt de amazon Prime app daar wel op. Maar het leek zo handig…… Via KPN Ontvanger.